Gå til innhold

«Kjenne at han kommer»?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså; jeg Jar vært en liten stund uten sex. Nå har jeg ny partner. Han er litt stille under akten. Og jeg har tenkt over at jeg ikke kjenner at han kommer.. Han kommer altså, jeg bare klarer ikke helt å få med meg at det skjer😂🙈 Mener at jeg kjente dette tidligere. 
Kan det være barnefødsler osv som gjør at jeg ikke er like følsom lenger -eller er det vanlig å ikke kjenne det inni seg når partneren kommer?

Anonymkode: 71351...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Altså; jeg Jar vært en liten stund uten sex. Nå har jeg ny partner. Han er litt stille under akten. Og jeg har tenkt over at jeg ikke kjenner at han kommer.. Han kommer altså, jeg bare klarer ikke helt å få med meg at det skjer😂🙈 Mener at jeg kjente dette tidligere. 
Kan det være barnefødsler osv som gjør at jeg ikke er like følsom lenger -eller er det vanlig å ikke kjenne det inni seg når partneren kommer?

Er han helt stille under orgasmen? Ikke en liten skjelving, ynk eller stønn da det går for han?

Det er ikke deg, han er nok den stille typen under sex.

Skrevet

Er vanlig å kjenne når de kommer. 

Anonymkode: 4955e...7a5

Skrevet

Tja. Kjenner jo ofte «sammentrekninger/rykninger» i penis.

Utover det, så er det jo ikke alle menn som stønner og bærer seg av en orgasme.

Anonymkode: b697f...fdf

Skrevet

Jeg tviler på sexen hadde blitt opti al med en helt lydløs mann. Tror det hadde vært grunn nok til at forholdet ikke funket i lengden.

Anonymkode: 5dcf7...a57

• Liker 4
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg at han er lydløs. Sexen er kjempegod. Men jeg kjenner altså ikke sammentrekningene i penis lenger da tydeligvis ettersom det er vanlig å gjøre det. Flere som har opplevd mindre følsomhet innvendig etter barnefødsler?

Skrevet

Jeg må «fake» at jeg kommer, når jeg onanerer er jeg stille 😅

Anonymkode: 0f29b...e5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Spiller ingen rolle for meg at han er lydløs. Sexen er kjempegod. Men jeg kjenner altså ikke sammentrekningene i penis lenger da tydeligvis ettersom det er vanlig å gjøre det. Flere som har opplevd mindre følsomhet innvendig etter barnefødsler?

Mann her. Du har neppe mistet følsomhet på annen måte, enn at knipemuskulaturen har blitt svakere. Skal du kjenne pulsen i en kroppsdel, så må du nesten klemme litt til. Hvordan oppleves penetrasjon og annen stimuli, i forhold til før fødsel? 

Anonymkode: 4794c...7ce

Skrevet

Kjente heller ikke at eksen kom, for han viste det ikke. Var plutselig bare «ferdig». Og han var jeg sammen med fra jeg var 19, så ingen fødsler osv før det. Andre etterpå har jeg merket ved at de lager lyd, endrer rytme/kroppsspråk. Men selve ekakulasjonen/sæden kjenner man da ikke uansett.

Anonymkode: 5ab4f...338

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har født 9 ganger, men kjenner det godt likevel i hvert fall.

Skrevet

Jeg kjenner det ikke, har ikke født. 

Skrevet

Jeg har født to barn, kjenner det godt når mannen kommer. Føles ut som penis blir hardere og større og kjenner «trykket» og pulseringene

Anonymkode: 243b6...708

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er vel litt avhengig av hvordan kroppen og pikken hans reagerer når han får orgasme. Dama kjenner det godt ihvertfall, jeg får knapt lov til å komme andre steder siden hun elsker å kjenne jeg kommer 

Anonymkode: 1787e...b3d

Skrevet

Sikkert individuelt. 

Jeg kjenner når mannen min kommer. Noen sekunder før så kjenner jeg at pikken blir større og hardere, når han kommer så kjenner jeg rykningene i penis og det at jeg blir glattere og varmere inni meg når sæden pumper ut. 

Anonymkode: 8fda5...140

Skrevet

Man kjenner jo st de kommer. Han kan være helt stille og ikle en mime endret i kroppsspråk men man kjenner jo st han blir større og det pulserer og man blir helt fylt opp. Umulig å ikke kjenne

Anonymkode: 4955e...7a5

Skrevet

Jeg kjenner det bare av og til med min mann. Det gjaldt både før og etter. Vet ikke om det har med meg å gjøre eller om det er hans kropp som gjør noe annerledes. Jeg vet likevel stort sett når han kommer fordi jeg merker det på kroppspråk og han sier "Nå kommer jeg snart". Det siste der var faktisk en slags kilde til konflikt for oss, fordi han hadde en slags forventning om at jeg skulle gjøre det samme (i starten av forholdet altså). Det var vanskelig for meg av flere grunner, en av dem var at det er lettere å late som man kommer under samleie, og så tenke at man egentlig ikke lyver. Den andre var at hvis jeg skulle ha sjans til å komme under annen type stimuli så kunne jeg ikke fortelle at jeg snart kom fordi det ville gjort at jeg ikke kom. Tror ikke egentlig han skjønte det siste der når jeg forklarte ham det, men surmulinga tok ihvertfall slutt. 

Anonymkode: 41a2a...cab

• Liker 1
Skrevet

Aldri kjent at at han kommer inni meg. Merker ikke noe forskjell på penisen sånn sett. Eneste jeg merker er at han får gåsehud over lårene når han kommer. Men han liker å lage lyder. Ble mere lyder etter barna flytta ut. 

Anonymkode: ee18a...a9d

Skrevet

Jeg har alltid kjent det med mine tidligere partnere. Kjente det ikke med siste jeg var sammen med, men han var veldig liten...

Anonymkode: 2ae3d...b7f

Skrevet

Jeg tenker det er mange ting som spiller inn. Rykninger/pulseringer i penis når man kommer styres av musklene i prostata. Så hvor kraftig det kjennes vil avhenge av

* hvor sterke de musklene er
* hvor hard han er (jo hardere, jo mer vil bevegelsene forplante seg gjennom penis)
* hvor tykk han er (jo trangere penisen befinner seg, jo mer merker du det)
* hvor vid du er (man blir ikke noe særlig videre av å få barn, det er en myte)
* hvor følsom du er.

Anonymkode: 151c8...08d

Skrevet

Menn runker, og har sex for å lette på trykket.  Så, det er nok bare forlite trykk som er årsaken til at du ikkje kjenner noe. 

Anonymkode: 01bb5...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...