Gå til innhold

Tips til proteinpulver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til billig og bra proteinpulver? Ønsker ikke noe som smaker syntetisk/søtt. Bruksmessig tenker jeg at jeg som oftest blir å ta en skje i min morgensmoothie, så er ikke så nøye at det er smak på det.

Er egentlig kreativiteten som stopper meg ang. oppskrifter, så om noen også har noen gode tips til HVA dere bruker proteinpulveret til så tar jeg i mot med glede ☺️

Anonymkode: cfeba...0d9

Skrevet

Jeg spiser heller nok av proteinrik mat, jeg. Med mindre du er bodybuilder, så får du mer enn nok protein ved å spise nok høykvalitetsprotein som kjøtt, egg og meieriprodukter.

Anonymkode: b40c1...7f0

• Nyttig 4
Skrevet

Hvis du skal ha det i smoothie ville jeg valgt et nøytralt pulver. Er fornøyd med bodylab sitt til å ha i smoothie, havregrøt og bakst. 
Syns det meste smaker noe kunstig søtning, men jeg syns det er greit, unntatt proteinfabrikken og protein.no sine. Om det er smoothie med bær kan et med jordbærsmak fungere fint sammen. Liker godt myrevolution og bodylab der også. 

Anonymkode: ed716...3e8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 13.30):

Har noen tips til billig og bra proteinpulver? Ønsker ikke noe som smaker syntetisk/søtt. Bruksmessig tenker jeg at jeg som oftest blir å ta en skje i min morgensmoothie, så er ikke så nøye at det er smak på det.

Er egentlig kreativiteten som stopper meg ang. oppskrifter, så om noen også har noen gode tips til HVA dere bruker proteinpulveret til så tar jeg i mot med glede ☺️

Anonymkode: cfeba...0d9

Spiser du mye proteiner og variert så trenger du ikke kaste i deg proteinpulver

Skrevet

Mitt tips er å drite i slike kjemiske greier og holde seg til sunn, næringsrik, ren og god mat. Proteinpulver er både usunt og latterlig dyrt. Men et genialt produkt for de som lager og selger det, til å loppe folk for penger. Folk er jo lettlurte, og penga sitter løst når det gjelder å bruke penger på eget utseende.

Anonymkode: 3591f...3b4

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Bodylab sitt clear whey med bringebær eller fersken iste. 

• Nyttig 1
Skrevet

det er faktisk en utfordring å spise nok proteiner med et normalt kosthold og det koster skikkelig mye om dagen. 

proteinpulver er jo et økonomisk godt valg og et flott tillskudd til et ellers godt kosthold. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
megda skrev (På 28.12.2023 den 15.09):

det er faktisk en utfordring å spise nok proteiner med et normalt kosthold og det koster skikkelig mye om dagen. 

proteinpulver er jo et økonomisk godt valg og et flott tillskudd til et ellers godt kosthold. 

Proteinpulver er da billig . 80g protein fra proteinpulver koster ca 20-25kroner.

Anonymkode: d9e0b...ebc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt «neutral»-smaken fra Bodylab. Det passer i det meste fordi det er smaksløst. I tillegg er det ikke kunstig setning eller andre smakstilsetningsstoffer. Så hvis du vil ha et proteinpulver som passer i det meste og uten søtningsstoff, så vil jeg anbefale det.

Anonymkode: 2a702...014

Skrevet

Mange som har slengt ut Bodylab her, som jo er heilt supert pulver men definitivt i dyraste laget. Prismessig er nok Whey-80 naturell eit betre val.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...