Gå til innhold

Bror kvittet seg med tinga mine sier han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og broren min har hatt ett litt turbulent forhold de siste åra, det hele starta da jeg ikke ville låne bort varebilen min når sønnen hans sko flytte.. da sønnen har lånt ting før og de har da blitt ødelagt og han skylder meg en del penger og vet han har svindlet flere på Finn Facebook osv.. jeg bruker bilen på jobb og kunne ikke ta sjansen. Broren min ble sur da og mye stygt ble sagt. For et par år siden når vi flyttet så hadde vi litt lite plass i den nye leiligheten, så broren min sa vi kunne ha den ene innvendige boden han har stort hus og mye plass. Så vi satte et par esker med verktøy, høvelbenk, sager osv. Nå har sønnen vår etablert seg og trengte litt verktøy og sånt i huset og da tok jeg kontakt med broren min bare for å få en beskjed om at det var borte for lenge siden.. så la han på. Kjenner jeg er sur det var verktøy for mange tusen. Men det stod der gratis betyr det at han bare kan ta over eierskap? Når vi satt det der va det bare la det stå så lenge dere vil..som ble sagt..

Anonymkode: 4de4f...2dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han kan ikke bare ta over tingene selv om han lagrer de gratis, men når du vet at han er kriminell og driver med svindel så kan du ikke forvente at han skulle tatt vare på ting som er lett å omsette.

Du kan anmelde det men saken blir sikkert henlagt, jeg hadde bare kuttet kontakten for alltid.

Anonymkode: 4b092...3f3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...