Gå til innhold

Forslag til en "duppeditt" jeg kan kjøpe til mannen, til julestrømpen?😅 Gjerne svar fra menn😄Skal ut å handle nå, så haster litt🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han liker sånne ja, duppedingser og sånt🙈😅 Helst noe lite siden det skal i strømpen, men må ikke, og ikke noe veldig dyrt😊

Hva hadde dere menn, eller deres menn, satt pris på å få?😄

Anonymkode: 777dd...eaf

Skrevet

En sånn kost med snøskrape...det skulle min mann hatt. Han har bare skrape, og så må han bruke ermet til å koste snø- 

....sjokoladegris med marsipan, et juleblad med en nostagisk tegneserie han liker... 

Anonymkode: afbdc...f81

Skrevet

Min får en scrub daddy, fordi han er så opptatt av renhold. Pluss snop selvfølgelig.

Anonymkode: c5f7e...a08

Skrevet

Flakslodd, liten flaske likør/vin, godis, sokker, bokser, 

Anonymkode: a089b...559

Skrevet

Min får en liten nesehårtrimmer 😂 Den forrige han hadde sluttet å funke og nå bruker han en liten saks 😬

Han får og spill, hårvoks og den ansiktsrensen han bruker som begynner å gå tom. Pluss en personlig julekule, lue for turgåing og noen morsomme sokker. Skal ut å kjøpe godis og øl i dag, så er strømpen komplett.

Anonymkode: e8cea...6ca

Skrevet

Jeg kjøpte en bitteliten drone til eksen min i strømpa et år. Det var veldig populært. 

Anonymkode: 4e4ed...c99

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøpte en bitteliten drone til eksen min i strømpa et år. Det var veldig populært. 

Anonymkode: 4e4ed...c99

Det har jeg også kjøpt til min en gang. Kul sak. Andre forslag: Kopper som rører rundt av seg selv, minikjøleskap til én brusboks/ølboks (USB, for når man sitter lenge på dataen), Google stemmeassistent eller tilsvarende.

Anonymkode: 72673...dc5

Skrevet

Ts her. Det ble joggebukse, for han trenger en ny en, samt en lue som han trenger, og termosokker som også kommer godt med🙈😅 Og litt godteri😄

Anonymkode: 777dd...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...