AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Han liker sånne ja, duppedingser og sånt🙈😅 Helst noe lite siden det skal i strømpen, men må ikke, og ikke noe veldig dyrt😊 Hva hadde dere menn, eller deres menn, satt pris på å få?😄 Anonymkode: 777dd...eaf
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 En sånn kost med snøskrape...det skulle min mann hatt. Han har bare skrape, og så må han bruke ermet til å koste snø- ....sjokoladegris med marsipan, et juleblad med en nostagisk tegneserie han liker... Anonymkode: afbdc...f81
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Min får en scrub daddy, fordi han er så opptatt av renhold. Pluss snop selvfølgelig. Anonymkode: c5f7e...a08
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #6 Skrevet 22. desember 2023 Flakslodd, liten flaske likør/vin, godis, sokker, bokser, Anonymkode: a089b...559
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #7 Skrevet 22. desember 2023 Min får en liten nesehårtrimmer 😂 Den forrige han hadde sluttet å funke og nå bruker han en liten saks 😬 Han får og spill, hårvoks og den ansiktsrensen han bruker som begynner å gå tom. Pluss en personlig julekule, lue for turgåing og noen morsomme sokker. Skal ut å kjøpe godis og øl i dag, så er strømpen komplett. Anonymkode: e8cea...6ca
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #8 Skrevet 22. desember 2023 Jeg kjøpte en bitteliten drone til eksen min i strømpa et år. Det var veldig populært. Anonymkode: 4e4ed...c99
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #9 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte en bitteliten drone til eksen min i strømpa et år. Det var veldig populært. Anonymkode: 4e4ed...c99 Det har jeg også kjøpt til min en gang. Kul sak. Andre forslag: Kopper som rører rundt av seg selv, minikjøleskap til én brusboks/ølboks (USB, for når man sitter lenge på dataen), Google stemmeassistent eller tilsvarende. Anonymkode: 72673...dc5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #10 Skrevet 22. desember 2023 Ts her. Det ble joggebukse, for han trenger en ny en, samt en lue som han trenger, og termosokker som også kommer godt med🙈😅 Og litt godteri😄 Anonymkode: 777dd...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå