AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Jeg skjønner bare ikke hva jeg gjør feil. Har vært singel i godt over et år nå og hver eneste tinder date ender opp med å avvise meg.. Er en kvinne i midten av 20 årene. Menn virker superinteressert til å begynne med, til og med på datene når vi treffes er de superinteresserte (virker det som ihvertfall). Noen av dem har jeg hatt sex med og. Men så går det dagesvis før jeg hører fra dem og det ender alltid med at jeg må ta intiativ til å treffes igjen. Da blir jeg enten friendszonet eller de bare sletter meg ut av det blå og kutter kontakt uten forklaring.. Er det flere som opplever dette?? Vet om mange menn som opplever dette men jeg er trossalt en ung kvinne i min beste alder.. Til dere menn her inne, håper dere kan svare på hva det er med en dame som gjør at du ville først virket interessert men så velger å avvise, enten på en vennlig måte eller bare kutte hun ut av det blå etter en date.. og hvis det er noen kvinner her som opplever det samme så gjerne del erfaring. Skjønner bare ikke hva som er greia. Er helt gjennomsnittlig utseendemessig og har jo egentlig en bra personlighet. Hilsen fortvilt. Anonymkode: 07959...50d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 Jeg er selv i et forhold og har ikke erfaringene du beskriver, men min venninne har opplevd mye av det samme som deg. Hun er 29 og opplever hele tiden å bli droppa etter 1–3 dater. Hun er pen og veldig smart, så det er litt rart. Om jeg skal tenke på årsak, så kan det hende at hun ikke er en person som gir så godt førsteinntrykk. At hun viser de gode sidene sine når man blir bedre kjent med henne, på en måte. Anonymkode: 1a912...884 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Sånn er desverre dagens dating-marked. Gutter/ menn har etter tinders ankomst brukt det som en lekeapp. Legg på at mange menn vegrer seg for å binde seg siden de vil bære ungkarer lengst mulig, så har man noe av forklaringen Anonymkode: 70db7...5f8 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 Sånn er desverre dagens dating-marked. Gutter/ menn har etter tinders ankomst brukt det som en lekeapp. Legg på at mange menn vegrer seg for å binde seg siden de vil bære ungkarer lengst mulig, så har man noe av forklaringen Anonymkode: 70db7...5f8 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 Hvis du er helt ærlig nå; velger du menn som er tilsvarende deg selv i fht utseende, inntekt osv, eller velger du oppover? Husk at de mest populære mennene har ekstremt mange interesserte damer etter seg, og vet å utnytte det. Du skal ha VELDIG mye å tilby for å få de mest populære gutta til å gi slipp på singellivet. Anonymkode: d8f65...a53 12 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #6 Skrevet 22. desember 2023 De aller fleste menn kan ikke bruke Tinder som en "lekeapp", rett og slett siden de får få eller ingen matcher der. Det er en liiiten gruppe som kan det, men den er veldig liten. Vet ikke hvilken målgruppe du har, men det kan ha betydning for årsaken til det du opplever. Noen menn kan sveipe etter ligg, og lykkes med det grunnet etterspørsel for menn av den kaliberen. Andre kan rett og slett ikke føle noen gnist, eller at daten opplevdes som "ok". Etter noen dager kan de ha vurdert at dette ikke var noe å satse på? De du ligger med kan ha oppnådd målet, eventuelt blitt rammet av "post nut clarity". 🤷♂️ Anonymkode: 7f1d4...305 5 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #7 Skrevet 22. desember 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn er desverre dagens dating-marked. Gutter/ menn har etter tinders ankomst brukt det som en lekeapp. Legg på at mange menn vegrer seg for å binde seg siden de vil bære ungkarer lengst mulig, så har man noe av forklaringen Anonymkode: 70db7...5f8 😢 Anonymkode: 1a912...884
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #8 Skrevet 22. desember 2023 Tinder. Der har du svaret Anonymkode: 63765...6c9 9 2
Pippi Lotta Skrevet 22. desember 2023 #9 Skrevet 22. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du er helt ærlig nå; velger du menn som er tilsvarende deg selv i fht utseende, inntekt osv, eller velger du oppover? Husk at de mest populære mennene har ekstremt mange interesserte damer etter seg, og vet å utnytte det. Du skal ha VELDIG mye å tilby for å få de mest populære gutta til å gi slipp på singellivet. Anonymkode: d8f65...a53 Blir så irritert av sånn som dette. Det at en mann er mindre attraktiv er på ingen måtte noen garanti for at han er mer seriøs. Det er ikke slik at overvekt eller arbeidsledighet automatisk fører til et ønske om langvarig forhold... Jeg tipper de mennene du har møtt ikke har vært intresert i noe langvarig desverre TS. Ikke fordi de ikke likte deg, men bare fordi de ikke var på et sted i livet hvor langvarig forhold frister de. Sånt er vanskelig, men prøv å ikke det personlig ❤️ Det trenger ikke handle om deg i det helle tatt! Endret 22. desember 2023 av Pippi Lotta 22 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #10 Skrevet 22. desember 2023 Pippi Lotta skrev (4 minutter siden): Blir så irritert av sånn som dette. Det at en mann er mindre attraktiv er på ingen måtte noen garanti for at han er mer seriøs. Det er ikke slik at overvekt eller arbeidsledighet automatisk fører til et ønske om langvarig forhold... Jeg tipper de mennene du har møtt ikke har vært intresert i noe langvarig desverre TS. Ikke fordi de ikke likte deg, men bare fordi de ikke var på et sted i livet hvor langvarig forhold frister de. Sånt er vanskelig, men prøv å ikke det personlig ❤️ Det trenger ikke handle om deg i det helle tatt! Jeg gikk selv etter feil type menn i starten av tjueårene. Når jeg endelig ble smart nok til å luke vekk de aller kjekkeste og de med aller best betalte jobber, så tok det bare et år før jeg fant han jeg er gift med i dag. Han er også kjekk og har en bra jobb, men er mer jevnbyrdige med meg enn de jeg drømte meg bort med som purung. Anonymkode: d8f65...a53 2 1
Sunshade83 Skrevet 22. desember 2023 #11 Skrevet 22. desember 2023 Det finnes helt sikkert mange menn der ute som egentlig ikke er helt ute etter det samme som deg, men så finnes det mange der ute som faktisk vil ha et forhold og noen å stifte familie med. Her er noen tips som jeg har samlet fra kompiser på Tinder som ikke har valgt å date jentene videre: Hun er ikke åpen og smiler ikke Hun klarer ikke å holde en samtale eller ha interessante temaer Hun gir ikke en klem når man treffes eller avslutter daten og holder lang avstand under hele daten Hun tar seg ikke tid til å være på daten og fokuserer ikke på den personen der og da Hun holder på med mobiltelefonen Hun virker ikke intelligent Hun er stille og spør ikke om spørsmål eller besvarer ikke spørsmål Hun tror hun er normal, men er "spik spenna gæærn" Var ingen gnist eller noe videre å bygge på 7 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #12 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk selv etter feil type menn i starten av tjueårene. Når jeg endelig ble smart nok til å luke vekk de aller kjekkeste og de med aller best betalte jobber, så tok det bare et år før jeg fant han jeg er gift med i dag. Han er også kjekk og har en bra jobb, men er mer jevnbyrdige med meg enn de jeg drømte meg bort med som purung. Anonymkode: d8f65...a53 Jeg blir stadig forundret over at norske damer "drømmer" om en mann med godt betalt jobb. Jeg er 100% ærlig når jeg sier at den tanken aldri har streifet meg. I blant lurer jeg på om det har endret seg meg med nyere generasjoner (er selv født på 70-tallet). Det eneste som har falt seg naturlig for meg er å søke en jevnbyrdig kompis/kjæreste, og det har ikke engang vært en bevisst tanke. Det blir en naturlig klaff i det man møter noen med sånn ca de samme referanserammer i de fleste sammenhenger om det så måtte være politikk, økonomi, bakgrunn, interesser osv osv. Men ja, jeg tror nok man lykkes bedre om man legger til side slike spesifikke (og til dels overfladiske) preferanser og heller leter etter en bestevenn/kjæreste. Anonymkode: 457b0...c20 7 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #13 Skrevet 22. desember 2023 Hadde jeg vunnet Eurojackpot skulle jeg tatt et bilde av "premiekupongen - med premien" og lagt ut på Tinder. I profilen skulle det kun stått: "Still deg i kø". Lurer på hvor fort innboksen min hadde fyllt seg opp jeg. Anonymkode: ef8bc...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #14 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er helt ærlig nå; velger du menn som er tilsvarende deg selv i fht utseende, inntekt osv, eller velger du oppover? Husk at de mest populære mennene har ekstremt mange interesserte damer etter seg, og vet å utnytte det. Du skal ha VELDIG mye å tilby for å få de mest populære gutta til å gi slipp på singellivet. Anonymkode: d8f65...a53 Jeg opplever det samme, med korte menn uten hår og utdanning. Alle menn gjør dette, det er ikke bare "de på toppen". For de har jeg aldri valgt. Anonymkode: 5fabe...51e 6 1
Okapi Skrevet 22. desember 2023 #15 Skrevet 22. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner bare ikke hva jeg gjør feil. Har vært singel i godt over et år nå og hver eneste tinder date ender opp med å avvise meg.. Er en kvinne i midten av 20 årene. Menn virker superinteressert til å begynne med, til og med på datene når vi treffes er de superinteresserte (virker det som ihvertfall). Noen av dem har jeg hatt sex med og. Men så går det dagesvis før jeg hører fra dem og det ender alltid med at jeg må ta intiativ til å treffes igjen. Da blir jeg enten friendszonet eller de bare sletter meg ut av det blå og kutter kontakt uten forklaring.. Er det flere som opplever dette?? Vet om mange menn som opplever dette men jeg er trossalt en ung kvinne i min beste alder.. Til dere menn her inne, håper dere kan svare på hva det er med en dame som gjør at du ville først virket interessert men så velger å avvise, enten på en vennlig måte eller bare kutte hun ut av det blå etter en date.. og hvis det er noen kvinner her som opplever det samme så gjerne del erfaring. Skjønner bare ikke hva som er greia. Er helt gjennomsnittlig utseendemessig og har jo egentlig en bra personlighet. Hilsen fortvilt. Anonymkode: 07959...50d Har dere noe til felles da? Menn har ganske lav terskel for å ha sex, men de fleste ønsker seg en de kan dele litt interesser med for forhold. Det handler ikke om personligheten er ikke bra eller dårlig, men om man matcher. 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #16 Skrevet 22. desember 2023 Hei ts, Jeg vet ikke om dette er noe relevant å svare med fra min side men vi som er litt inn på spekteret for adhd og autisme (bare litt inn på er nok) kan opptre som litt annerledes enn de som ikke er det. Vi kan være litt innafor "uncanny walley" om du vet hva det er. Det er fordi vi reagerer litt annerledes eller vi tenker annerledes. Feks noen blir veldig opptatt av intervjuene spørsmål på en date, men glemmer at det viktigste er faktisk bare å kunne LE av ting sammen. Det er den faktoren der med å kunne bare ha det morro, at det e rett og ledig, og interessant. Er du opptatt av det? Å finne noen du har det morro med liksom? Desverre er det ofte sånn at om mannen ikke ler på date, eller opplever at dama bare stirrer rett frem og holder tilbake på å dele av seg selv, så blir det ikke match. Da tenker jo mannen at hun liker jo meg ikke! 😄 Anonymkode: d9a29...905 2
KallePils Skrevet 22. desember 2023 #17 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner bare ikke hva jeg gjør feil. Har vært singel i godt over et år nå og hver eneste tinder date ender opp med å avvise meg.. Er en kvinne i midten av 20 årene. Menn virker superinteressert til å begynne med, til og med på datene når vi treffes er de superinteresserte (virker det som ihvertfall). Noen av dem har jeg hatt sex med og. Men så går det dagesvis før jeg hører fra dem og det ender alltid med at jeg må ta intiativ til å treffes igjen. Da blir jeg enten friendszonet eller de bare sletter meg ut av det blå og kutter kontakt uten forklaring.. Er det flere som opplever dette?? Vet om mange menn som opplever dette men jeg er trossalt en ung kvinne i min beste alder.. Til dere menn her inne, håper dere kan svare på hva det er med en dame som gjør at du ville først virket interessert men så velger å avvise, enten på en vennlig måte eller bare kutte hun ut av det blå etter en date.. og hvis det er noen kvinner her som opplever det samme så gjerne del erfaring. Skjønner bare ikke hva som er greia. Er helt gjennomsnittlig utseendemessig og har jo egentlig en bra personlighet. Hilsen fortvilt. Anonymkode: 07959...50d Ingenting spesielt med akkurat deg. Du blir bare et nytt hakk i sengestolpen for en som aldri var ute etter noe mer fra deg. Hvordan vet jeg dette? Fordi det kan ha vært meg du traff. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #18 Skrevet 22. desember 2023 Det er det som er genialt med tinder, du kan ha masse sex med mange forskjellige uten forpliktelser. En drøm for single menn, så hvorfor slutte? Anonymkode: b4db2...244 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #19 Skrevet 22. desember 2023 Det er ganske vanlig. Har ikke noe med deg å gjøre men disse mennenes mål med datingen å gjøre. For mange handler det bare om casual sex og jakt og de har et bruk og kast syn på kvinner. Ikke gi opp søkenen på kjærlighet, men vær mer kritisk til hvem du treffer og ikke ha sex før dere har møttes minst ti ganger. Da får du silt vekk de fleste som bare ser deg som bruk og kast hvertfall Anonymkode: b3745...412 6 1
KallePils Skrevet 22. desember 2023 #20 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For mange handler det bare om casual sex og jakt og de har et bruk og kast syn på kvinner. Det er litt mer sofistikert enn som så. Hvis du som kvinne er mer enn bare "bruk og kast", da ser vi heller ikke på deg som bare "bruk og kast". Vi har hverken dårligere syn eller lavere intelligens enn dere. Men i 2023 bringer de fleste yngre kvinner faktisk ikke stort mer til torgs enn kroppen sin. De tingene menn ellers ønsker seg i en kvinne har de rett og slett ikke å tilby. Og ikke ønsker de å tilby det heller. Da har de selv valgt hvordan det blir. Da er de bare "bruk og kast". 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå