AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Jeg har datet en mann i 3-4 månder. Vi er mer eller mindre på tur inn i et forhold. Hans tidliere x gikk fra han for et år siden, noe han syns forståelig nok var vanskelig å håndtere. De har et barn i skolealder sammen. Hun vil allså nå tilbake til han. Han forteller meg at han sa til henne at han ikke ønsket seg tilbake. Noe jeg trur på også. Syns dette er veldig vanskelig å forholde seg til når de har den fortiden de har pg et barn. Lurer vel egentlig på om noen har vært borti lignende tidliere og hva dere egenrlig gjorde. Føler det er en mann som jeg er blidd veldig fla i, samtidig som jeg er veldig redd for å fortsette videre med tanke på at de finn tilbake til hverandre. Anonymkode: 2ee86...f23 1
Fighter83 Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 Er jo oftest en god grunn til at det blir slutt og at man flytter frahverandre. Velger han å gå tilbake så er han egentlig ikke ferdig med henne. Da ville jeg ihvertfall aldri sett på han igjen heller. Du må nok bare vente å se om han velger å være med deg 💓 Men ikke godta det som er over dine grenser💓 Husk å vær åpen med han hvor dine grenser går. 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Noen kvinner vil gjerne ha det dem lengre ikke kan få, fordi tanken på at noen andre skal ha et forhold med han liker dem heller ikke. Du må være ærlig med han hvor usikker du blir, så får du jo enten stole på han eller velge og avslutte nå. Noen garantier har man ikke, men han gjør en stor risiko ved og velge henne igjen. Hva som gjorde at det ble slutt har jo også mye og si her. Men jeg har sett noen finner ut at dem har gått vidre, så da vil dem plutselig igjen, for så og finne ut at det ikke var liv laga likevel. Sett mange eksempler på. Ingen har vart så veldig lenge, og flere har jo kastet bort en flott dame som deg i samme slengen. Men med barn så er det mange som strekker seg langt. Og derfor blir jeg veldig skeptisk når hun plutselig vil prøve igjen nå Anonymkode: 2dc3a...a7a 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 Om han sier han ikke vil ha henne tilbake så ser jeg ikke problemet?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 Han sir han vil ha meg, han sier han har følelser for meg og vil satse og se hvordan det går. samtidig sir han også at xn er en fantastisk dame, men ikke vil tilbake til henne pågrunn av måten hun behandlet han på. Men samtidig så sier han også at han ikke vet om de kommer til å bli sammen i fremtiden. Også sier han at han ønsker avstand fra henne for å ikke falle tilbake til henne. Dette gjør meg veldig usikker på om dette er verdt å satse på. Ønsker egentli å høre andre sine synspunkter før jeg tar en avgjørelse på hva jeg burde gjøre. Er en fantastisk mann med mange gode kvaliteter så vil virkelig være sikker før jeg evt velger å gå. Anonymkode: 2ee86...f23 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 Når dere har datet i 3-4 måneder er tiden inne for å definere dere som kjærester om det er det som er intensjonen med datingen. Om han ikke vil definere dere som dette så får du svar på at han ikke vil låse seg til deg og mulig vil se hva som skjer i fremtiden med ex eller andre etter å ha holdt på med deg som selskapsdame litt til for å holde ex på pinebenken før han tar hun tilbake Anonymkode: b5911...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han sir han vil ha meg, han sier han har følelser for meg og vil satse og se hvordan det går. samtidig sir han også at xn er en fantastisk dame, men ikke vil tilbake til henne pågrunn av måten hun behandlet han på. Men samtidig så sier han også at han ikke vet om de kommer til å bli sammen i fremtiden. Også sier han at han ønsker avstand fra henne for å ikke falle tilbake til henne. Dette gjør meg veldig usikker på om dette er verdt å satse på. Ønsker egentli å høre andre sine synspunkter før jeg tar en avgjørelse på hva jeg burde gjøre. Er en fantastisk mann med mange gode kvaliteter så vil virkelig være sikker før jeg evt velger å gå. Anonymkode: 2ee86...f23 Ai, da hadde jeg avslutta det. Hadde i brukt mer tid på en fyr som sier at han er usikker på om han kommer til å bli sammen med eksen. Anonymkode: f94de...cf0 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ai, da hadde jeg avslutta det. Hadde i brukt mer tid på en fyr som sier at han er usikker på om han kommer til å bli sammen med eksen. Anonymkode: f94de...cf0 *Ikke Anonymkode: f94de...cf0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når dere har datet i 3-4 måneder er tiden inne for å definere dere som kjærester om det er det som er intensjonen med datingen. Om han ikke vil definere dere som dette så får du svar på at han ikke vil låse seg til deg og mulig vil se hva som skjer i fremtiden med ex eller andre etter å ha holdt på med deg som selskapsdame litt til for å holde ex på pinebenken før han tar hun tilbake Anonymkode: b5911...4b3 Han sier han vil vi skal definere hos som kjærester. Anonymkode: 2ee86...f23
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #10 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sier han vil vi skal definere hos som kjærester. Anonymkode: 2ee86...f23 Jeg hadde ikke lest hele tråden når jeg svarte deg. Ser du skriver senere at han kaller eksen en fantastisk dame og ikke vet om de kommer til å bli sammen igjen, og at han vil ha avstand for å ikke falle for henne. Da har han allerede falt for henne og lyst til å bli sammen igjen. Selvom han kanskje holder seg et halvt år eller et år til for å gi henne en lærepenge og gjøre henne sjalu. Men dette er en mann som ikke har deg som nr 1 men fortsatt er åpen for å bli sammen med eksen. Skjønner at det er vanskelig å dumpe han men du burde gjøre det før han en vakker dag dumper deg når du tror alt er bare fryd og gammen mellom dere.. Anonymkode: b5911...4b3 5
Fjellmannover190 Skrevet 23. desember 2023 #11 Skrevet 23. desember 2023 Har vært sammen med min eks i over 20 år, og hadde et brudd for noen år siden. Jeg tok hun da tilbake og alt var bra i 6 mnd. Min eks er også en flott dame, og jeg kan ikke si at jeg ikke kan finne tilbake når ungene har flytta ut, men det er helt uaktuelt nå. Jeg har også nå en ny kjæreste, og det kjennes helt fantastisk ut, og det gjør at valget mitt om å gå kjennes enda bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #12 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 23.12.2023 den 1.10): Han sir han vil ha meg, han sier han har følelser for meg og vil satse og se hvordan det går. samtidig sir han også at xn er en fantastisk dame, men ikke vil tilbake til henne pågrunn av måten hun behandlet han på. Men samtidig så sier han også at han ikke vet om de kommer til å bli sammen i fremtiden. Også sier han at han ønsker avstand fra henne for å ikke falle tilbake til henne. Dette gjør meg veldig usikker på om dette er verdt å satse på. Ønsker egentli å høre andre sine synspunkter før jeg tar en avgjørelse på hva jeg burde gjøre. Er en fantastisk mann med mange gode kvaliteter så vil virkelig være sikker før jeg evt velger å gå. Anonymkode: 2ee86...f23 Han er i alle fall ærlig. Men jeg hadde nok droppet dette med en slik usikkerhet inne i bildet. Han sier spesifikt at han trenger avstand for ikke å falle tilbake, det betyr at han ikke er ferdig med henne. Anonymkode: 53358...7fa 1
Sannhetsøkende Skrevet 25. desember 2023 #13 Skrevet 25. desember 2023 Han har ikke kommet over eksen ihvertfall. Du fortjener å være nummer en.
Helene1982 Skrevet 25. desember 2023 #14 Skrevet 25. desember 2023 Jeg ville også tatt et steg tilbake, og bedt ham om å finne ut av følelsene/forholdet til ex’en, først. Det er familien hans, og han skylder barna å være helt sikker. 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #15 Skrevet 25. desember 2023 Dette høres veldig usikkert og utrygt ut for deg. Det virker som han ikke er ferdig med henne følelesemessig. Jeg mistet min date gjennom flere måneder til sin utro eks. Han påsto at han ikke lenger hadde følelser for henne og at han aldri kom til å bli sammen med henne igjen. Måten han pratet om henne på gjorde meg likevel usikker, men jeg valgte å la tvilen komme han til gode. Det skulle jeg aldri ha gjort. Plutselig begynte han å trekke seg unna meg uten noen forklaring, og det viste seg at han hadde begynt å rote med henne igjen. Anonymkode: 922b9...230 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå