Gå til innhold

Først liker hun lillebroren min, og så meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebroren min er det reneste fluepapiret på damer. Det er ikke jeg.

Vi var en guttegjeng på tur i en annen by ganske langt unna. Broren min traff en jente i denne byen, og hun var en god del yngre enn han. Det var rett i bingen på hotellet. Jeg sov på samme rom og måtte gå ut mens de holdt på. Dagen etter forteller han henne så lett som bare det at han er sammen med en annen dame. Jeg aner ikke hvor skuffet hun ble egentlig. Snakket ikke særlig med broren min om denne dama heller, han bare skrøt litt av det hele.

Etter et par uker ringer hun meg og lurer på om hun kan få bo hos meg en helg fordi hun vil besøke og se byen jeg bor i, hun har aldri vært der. Javel, har egen leilighet, men jeg ble litt skeptisk.

Omtrent med en gang hun kommer innenfor døren så hopper hun på meg og vil ha. Jeg er ikke vond å be og hun var jo helt herlig.

Jeg spurte dagen etter hvorfor hun gjør dette, om hun ikke fortsatt er ute etter broren min osv. Hun svarte bare at hun syntes at jeg virket så morsom og likte meg, det lille jeg pratet med henne i hennes by den gangen. 

Hun har spurt om hun kan få komme til meg igjen. Blir helt satt ut, helt utrolig, og hun kan garantert få hvem hun vil. 

Hva driver hun med egentlig, og hva vil hun? Jeg fatter ingenting. Jeg er ganske mye eldre enn henne også.

Jeg skjønner selvsagt at jeg må finne ut av dette hvis dette utvikler seg, men foreløpig sitter jeg bare helt sjokka og spekulerer til jeg blir blå.

Anonymkode: fa560...7bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel....jeg tror hun driver med en slags hevn, og du er middelet. Og et håp om at broren din skal bli sjalu og ville ha henne tilbake.

Hvis broren puler alt og alle så burde du sjekke deg for kjønnssykdommer, i og med at dere har vært på samme dama......

Anonymkode: e61d4...c54

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette høres ut som en veldig grenseløs dame.

Anonymkode: 12464...f3e

• Liker 6
Skrevet

Noen unge jenter tror at sex er det eneste de har å tilby menn. Handler kanskje om dårlig selvfølelse. Hun tror hun må ha sex med noen for å bli likt. 

Det er verken bra for henne, eller den som blir sammen med henne. Utroskap er nærmest garantert 

Anonymkode: 1e50d...11a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er verken bra for henne, eller den som blir sammen med henne. Utroskap er nærmest garantert 

Dette er noe av det jeg tenker på. Men hun virker ganske trygg og sikker på seg selv.

Ts

Skrevet

Unnskyld, men æsj....

Anonymkode: cdd8e...fdf

• Liker 1
Skrevet

Rimelig laus i strikken der ja.

Anonymkode: 1d4c8...edd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rimelig laus i strikken der ja.

Anonymkode: 1d4c8...edd

Rart begrep.🤔 Ts

Skrevet

Jeg tror også dette handler om en slags hevn eller dominans (fikk begge brødrene, men kanskje det er mer guttetanker). Jeg tror uansett at du skal slå fra deg forhold med en gang da inngangen på forholdet deres er for ustabil. Det hadde heller ikke vært helt topp at du vet damen din har ligget med din bror. 

Damer kan også spille spill og du kan bli brukt til å oppnå noe, selv om du ikke helt ser hva akkurat nå. Jeg ville tatt det for det det er. En morsom fling, men ikke noe å bygge noe seriøst på. Hun kan heller ikke påstå at du har utnyttet henne all den tid det er hun som har oppsøkt deg. 

• Nyttig 2
Skrevet

Tviler på om hennes intensjoner er genuine ja. Mulig hun vil kjøre i gang med noe trekantdrama. Hvis ikke er det vel bare å være med på moroa:)

Anonymkode: 691a5...ddc

• Liker 1
Skrevet

Spesiell situasjon, men du har allerede gått lengre enn jeg hadde gjort. Hadde aldri rørt en dame som har ligget med broren min, uansett hvor mye hun "likte meg".

Anonymkode: fa9db...af0

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Broren din høres ut som en løs tøs, dama høres ustabil ut, og du høres rimelig merkelig ut du også. Hvorfor i all verden tar du inn ons'en til broren din som attpåtil er mye yngre enn deg? Tror du dette er et godt grunnlag for et sunt og trygt forhold?

Anonymkode: 0f3ff...ed0

• Liker 3
Skrevet

Hvem faen ligger med en broren din har ligget med 🤢 Avskyelig 

Anonymkode: a101e...682

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tviler på om hennes intensjoner er genuine ja. Mulig hun vil kjøre i gang med noe trekantdrama. Hvis ikke er det vel bare å være med på moroa:)

Anonymkode: 691a5...ddc

Tenker kanskje jeg kan nøye meg med å være med på moroa ja. Hun er litt for god til å være sann for meg utseendemessig.

Men broren min har hun faktisk ikke nevnt et pip om mens hun har vært hos meg. For det er dette jeg har tenkt, at hun vil forske litt mer på han. Men neida, merkelig hele greia.

Kanskje ikke helt god jeg heller, men jeg ble så bergtatt av øyeblikket. Hun tok av seg bukse, satt seg overskrevs på meg og klinte til. Med mitt næringsbehov for sex var det unaturlig for meg å si "fy fy skolejente!!" Hun er tross alt myndig.

Ts

Skrevet

Kanksje hun skal komme innpå deg for å hevne seg på broren din ved å si ifra til samboeren til broren din? Avsløre utroskapen hans?

Anonymkode: ca4ac...68d

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kanksje hun skal komme innpå deg for å hevne seg på broren din ved å si ifra til samboeren til broren din? Avsløre utroskapen hans?

Ja det kan være en utspekulert grunn. At hun ikke snakker om han er bevisst taktikk.

Skrevet

Hvis det er for godt til å være sant........og du vet at du er andrevalget. Opp med guarden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja det kan være en utspekulert grunn. At hun ikke snakker om han er bevisst taktikk.

Håper ikke det for din skyld da. Broren din syns jeg ikke noe synd på, men jeg håper ikke du vil være den som står i midten mellom denne dama og broren din. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det er for godt til å være sant........og du vet at du er andrevalget. Opp med guarden.

Har også tenkt på om hun rett og slett kan være nymfoman.

Skrevet

Dere tenker at dette er en sann historie? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...