Gå til innhold

Noen som har prøvd både vinterregndressene og helårsregndressen til Kattnakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det egentlig noen forskjell på de? I barnehagen her er det en som har helårsdressen og en som har vi terreng dressen og jeg kjenner ærlig talt ikke noe forskjell på tykkelsen av foret inni.

Den eneste forskjellen jeg merket meg var at vinterregndressene virket mye mykere og litt lettere!???

Er det noen som har/har hatt begge og kan si hvordan dere opplevde de?

Anonymkode: 5b6ac...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har begge, og vinterregndressen har litt tjukkere for. Veldig fornøyd med begge 😊

Anonymkode: e750d...257

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi har begge, og vinterregndressen har litt tjukkere for. Veldig fornøyd med begge 😊

Takk, merker du noe forskjell på om yttermaterialet på den ene er litt mykere enn den andre?

Når bruker dere typisk de ulike?

Er det veldig mye mer for i vinterregndressene?

Skrevet

Vi har vinterdressen, veldig fornøyd.

den andre dressen er vell ment for regn og slaps?

Anonymkode: 0328d...460

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Takk, merker du noe forskjell på om yttermaterialet på den ene er litt mykere enn den andre?

Når bruker dere typisk de ulike?

Er det veldig mye mer for i vinterregndressene?

Hmm, nei tror ikke det er så mye forskjell på yttermaterialet. Litt mer for i vinterdressen. Vinterregndressen blir veldig mye brukt på vinteren (Østlandet), helårsdressen vår og høst 😊

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hmm, nei tror ikke det er så mye forskjell på yttermaterialet. Litt mer for i vinterdressen. Vinterregndressen blir veldig mye brukt på vinteren (Østlandet), helårsdressen vår og høst 😊

Hvis du kun skulle kjøpt en, hvilken hadde det vært?:)

Skrevet

Til vår/høst/sommer er det vel bedre med vanlig todelt regntøy man kan variere mengden klær under?

Anonymkode: 035d8...701

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har hatt begge deler, og merket ikke så stor forskjell. Er bare å ta litt tykkere tøy under.

Anonymkode: e987e...0e5

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk vinterregndressen og er superfornøyd, det er jo som en vinterdress , bare vanntett . Jeg kjøpte også foret regndress fra nordbjørn til høsten... 

Anonymkode: 4a5a5...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...