AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Skrevet 22. desember 2023 Hei! Jeg er i slutten av 20-årene, og har en del dårlige opplevelser bak meg. Som konsekvens av det har jeg følt meg helt matt av tanken på å skulle date, til tross for at jeg ønsker meg en livspartner. Når jeg tenker på dating blir jeg sliten, tenker på det som stress, og føler meg rett og slett ikke klar for å hoppe i den prosessen igjen. Likevel skjønner jeg ikke hva som skal til for å bli "klar" (blir man noen gang det?), og hvordan jeg skal føle motivasjon rundt dette. Har noen som har vært i samme situasjon som meg noen tips? Anonymkode: 1677e...ff2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 Slutt med apper, og møt folk uten intensjoner om å date. Anonymkode: 71156...aff
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Slutt med apper, og møt folk uten intensjoner om å date. Anonymkode: 71156...aff Jeg har ikke vært på datingapper siden juni/juli! Jeg er enig i din påstand om å møte folk uten intensjoner om å date, men jeg har ikke så mange arenaer hvor jeg treffer single menn i egen aldersgruppe. Jeg jobber på en kvinnedominert arbeidsplass og mitt nettverk består enten av menn i forhold eller noen få som jeg har utelukket av ulike årsaker. Jeg har lyst til å utvide vennepoolen min (generelt). Har også vurdert å melde meg på noen DNT-turer, men usikker på om det florerer av single menn der det får jeg nesten finne ut. Ellers møter jeg litt menn på byen/bar i blant, men der har det vært dårlig uttelling så langt. Har ellers ingen hobbyer/annen arena til å treffe single menn i egen aldersgruppe. TS Anonymkode: 1677e...ff2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 Vet ikke selv, meldt meg som frivillig selv men ikke møtt noen jeg kan tenke meg å bli sammen med Bruker ikke dating-apper og på jobb er det bare menn😅 Men fikk noen venner, og møtte noen jenter gjennom de, men ikke helt for meg. Forrige kjæresten møtte jeg på studiet, men er jo ferdig der nå Anonymkode: 81e48...567
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 Steg 1: ta lang pause og få tilbake håpet Steg 2: hopp på datingjaget Steg 3: bli utbrent av all den kjipe oppførselen fra folk Steg 4: gå tilbake til steg 1 Anonymkode: 7363e...3ea
svartkatt Skrevet 22. desember 2023 #6 Skrevet 22. desember 2023 Slapp av. Ta det som et treff uten å tenke på at du håper dette skal bli til noe svære greier. Det vet du ikke likevel. 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. desember 2023 #7 Skrevet 22. desember 2023 Jeg startet med dating apps før sommeren. Jeg hoppet i det med intensjon om å møte nye mennesker. Ikke kjæreste eller The One. Førte til mange interessante og morsomme samtaler. Datet et par over et par mnd, noen ble det bare kaffe med. Jeg hadde ingen forventninger annet enn å se hva som var der ute og møte nye folk og det gjorde meg ekstremt avslappet i prosessen. Jeg hadde egentlig tenkt å ta en pause til neste år da jeg snublet over kjæresten min. Vi falt pladask begge to og storkoser oss sammen. Tror det er litt sannhet i at du ofte finner kjærlighet når en minst venter det.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 Jeg kjenner meg igjen. Har gått flere år i terapi men ser fortsatt på dating som bare et ork og de datene jeg har gått inn i med godt mot har vært menn som ikke har gjort noe som helst innsats. Som om bare det at de er en mann skulle være nok for at jeg ville ha lyst på de. Ville gjerne hatt en bra kjæreste men synes ikke det er særlig bra menn der ute så da har jeg bare slått meg til ro med å være enslig og evig singel. Med mindre et mirakel tilfeldigvis skulle dukke opp Anonymkode: fd960...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå