Gå til innhold

Trenger litt hjelp med vaffeljern

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Noen her som har Åviken elegance vaffeljern og er fornøyde? Før hadde jeg dobbel wilfa vaffeljern (6 hjerter) den var helt ok men problemet var at hver gang jeg hadde banan i røra så satt vafflene bom fast. Snakket med Elkjøp og fikk retunert den. Nå tenkte jeg å prøve Åviken. Lurer på om det er en grei vaffeljern? Burde jeg  gå for den? Eller gå tilbake til Wilfa ? Bare at jeg slutter med banan i røra. .

Hva anbefaler dere??

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/vaffeljern/aviken-elegance-dobbelt-vaffeljern-910/910DY?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA4Y-sBhC6ARIsAGXF1g7szf_kSZ387dAm0YR2uggXEvBjYZrjoH29DOsxzq0winWF-PavOcYaAmS3EALw_wcB

Endret av Ayesh
Skrevet

Har dårleg erfaring med Åviken, men det er lenge siden.  Bruke Wilfa enkel type. Har slitt ut noen, men varer lenge. Steker vaffel minst 3 dager i uken.

Skrevet

Mer fornøyd med åviken enn wilfa og obh nordics.

Skrevet

Steker du med (nok) smør da?

(Jeg vet at vaffeljernene har non-stick belegg, men etter min erfaring må man bruke smør)

Jeg er veldig fornøyd med Wilfa, har en modell som har vært best i test. Bruker dog ikke banan i røren så har ikke noen erfaring med det.

Anonymkode: d97f8...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...