AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #1 Del Skrevet 22. desember 2023 Vises graviditetstesten positiv eller negativ gjennom hele graviditeten? Anonymkode: c515d...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Del Skrevet 22. desember 2023 Hvis du tisser på en pinne som gravid, vlir den positiv hele tiden. Anonymkode: 75a85...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Del Skrevet 22. desember 2023 Altså, når jeg først har funnet ut jeg er gravid, er hos oppfølging hos jordmor og div. så har aldri jeg tatt en test for å kaste de pengene ut av vinduet, så har aldri tatt en test langt ut i svangerskapet. Anonymkode: 25450...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså, når jeg først har funnet ut jeg er gravid, er hos oppfølging hos jordmor og div. så har aldri jeg tatt en test for å kaste de pengene ut av vinduet, så har aldri tatt en test langt ut i svangerskapet. Anonymkode: 25450...1c9 Men det er ikke slik at man slutter å produsere HCG så lenge man er gravid, så selvsagt vil en test vise positiv hele svangerskapet. Anonymkode: e5819...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 22. desember 2023 #5 Del Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er ikke slik at man slutter å produsere HCG så lenge man er gravid, så selvsagt vil en test vise positiv hele svangerskapet. Anonymkode: e5819...fba Kroppen produserer hcg hele svangerskapet. Det stiger til rundt uke 10-12. Mellom uke 16 og 20 synker det til et lavere nivå og holder seg stabilt der frem til fødsel. Graviditetstester som testes ved urin vil hos noen ikke alltid vises som positiv hele svangerskapet da de kan slå ut falsk negativ ved for mye hcg - Hook effekt. Men én blodprøve vil være positiv hele veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå