Gå til innhold

Jeg har et register av utro menn. Hva kan jeg gjøre med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter årevis på sexdating sider har jeg avslørt hundrevis av norske menn i utroskap. Jeg har identiteter og beviser. Er det noe regler mot å publisere det i et slags register? Å legge ut screenshot av meldinger de har skrevet, avtaler gjort og bilder de har sendt?  Med/uten deres navn? 

I begynnelsen tok jeg kontakt med konene men så tok det så av at jeg ikke hadde tid til å følge opp alle. Hadde vært fint med et offentlig arkiv vel? 

Anonymkode: 4834e...3fe

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Etter årevis på sexdating sider har jeg avslørt hundrevis av norske menn i utroskap. Jeg har identiteter og beviser. Er det noe regler mot å publisere det i et slags register? Å legge ut screenshot av meldinger de har skrevet, avtaler gjort og bilder de har sendt?  Med/uten deres navn? 

I begynnelsen tok jeg kontakt med konene men så tok det så av at jeg ikke hadde tid til å følge opp alle. Hadde vært fint med et offentlig arkiv vel? 

Hva om du kjørte det med en skje olje i stavmikseren...rullet det til en kule..og stappet den opp der trollene er .😂

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Utroskap er ikke ulovlig, men det er ulovlig å offentlig henge ut og sverte folk. Nettet er veldig offentlig.

Anonymkode: 103b1...818

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Du har ikke vurdert å lese en god bok i stedet? Skaffe deg en hobby, et liv....?

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis dette hadde vært tilfellet, hvorfor i all verden gjør du dette?? Det er jo fullstendig meningsløst. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utroskap er ikke ulovlig, men det er ulovlig å offentlig henge ut og sverte folk. Nettet er veldig offentlig.

Anonymkode: 103b1...818

Henge seg ut og sverte seg har de fint klart helt selv 

• Liker 3
Skrevet

Fire nervøse menn over her 😂

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud, håper for din del at dette er trolling, hvis ikke har du store problemer 😅

Anonymkode: ed6db...01e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud, håper for din del at dette er trolling, hvis ikke har du store problemer 😅

Anonymkode: ed6db...01e

Nei det er det disse mennene som har (får) 😉

• Liker 1
Skrevet

Om dette er ditt kall TS, så hvorfor ikke;) Men jeg ville i det minste gjort business ut av det. Aka ‘damenes detektivbyrå»🕵️♀️

Anonymkode: 84c7c...8ba

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hannah80 skrev (56 minutter siden):

Hvis dette hadde vært tilfellet, hvorfor i all verden gjør du dette?? Det er jo fullstendig meningsløst. 

Enig. Hvorfor føre logg over identiteten til utro folk? Så uinteressant ..

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du at det er utroskap? Det er jo bare sex.🤷‍♀️

Anonymkode: de447...d85

Skrevet

Jeg ser ikke verdien av et slikt register. Om kona ikke vet at mannen er utro, vil hun ikke lete i et register, og om hun tror at han er det, kan hun finne det ut ved å sjekke telefonen/datamaskinen hans. Og om man poster en liste, kan det gå ut over eventuelle barn, som ikke bør involveres i voksenproblemer.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om dette er ditt kall TS, så hvorfor ikke;) Men jeg ville i det minste gjort business ut av det. Aka ‘damenes detektivbyrå»🕵️♀️

Anonymkode: 84c7c...8ba

Målretta markedsføring mot de damene det gjelder slik at de «får opp øynene». Du viser konene at de har et behov og tener penger på det - smart.

Ingen bør uvitende være sammen med en utro mann, men få lov å ta kvalifiserte valg om sitt eget liv, basert på fakta. Kjør på!! 👍🏻💪🏻👌🏻

Anonymkode: 0b1ea...f54

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva du skal gjøre med det? Bruke lista til å vite hvem du ikke trenger å date. 

• Nyttig 2
Skrevet
Helene1982 skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke verdien av et slikt register. Om kona ikke vet at mannen er utro, vil hun ikke lete i et register, og om hun tror at han er det, kan hun finne det ut ved å sjekke telefonen/datamaskinen hans. Og om man poster en liste, kan det gå ut over eventuelle barn, som ikke bør involveres i voksenproblemer.

Her ligger det potensielle alvorlige problemer. Tenk om mor og far er enige  om å pule rundt, uten å ha informert barna, og så finner barna ut at en av foreldrene står i utroregister. Det kan skade forholdene i familien.

• Liker 1
Skrevet

Hva som gjorde at du begynte å lage et register? Og hvordan har du funnet menn til dette registeret?

Anonymkode: 9c32c...92c

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan vet du at det er utroskap? Det er jo bare sex.🤷‍♀️

Anonymkode: de447...d85

🤦🤦🤦

Anonymkode: 68475...ad1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fire nervøse menn over her 😂

Hvis du ikke engang er i stand til å se at to av oss som har svart deg er kvinner, hvilet i tillegg til å framgå både av navn og bilde også står i klartekst i profilene, stiller jeg meg ganske skeptisk til kvalitet og sannhetsgehalt på det registeret. Observasjonsevne og leseforståelse ser jo ikke ut til å være så mye å skryte av. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du får rusle ut på facebook. Finnes nok av de sidene der damer deler info om menn som er rasshøl.

Anonymkode: 20fd6...fee

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...