AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Jeg (k34) har blitt smittet av kyssesyke antagelig av min mann( k41). Er det sansynelig at han har vært utro ? Jeg vet man kan få det av å dele glass osv men jeg skjønner ikke at han har gjort det heller … Anonymkode: 13e3c...486
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 Har han vært ute og drukket? fra samme glass som noen? Vært på tur og fått vann med noen? Glemt flaska på treningssenteret og fått vann av en kompis? Er ikke utenkelig at man smaker på samme glass eller flaske selv som voksne, akkurat. Det kan være smittsomt i et år fra man har infeksjonen. Anonymkode: 64dcf...78b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Kyssesyken er smittsom gjennom spytt og den aller vanligste måten å bli smittet er ved å dele drikkeflaske. Men man kan også bli smittet ved å bli nyst på, ta på et dørhåndtak der noen andre nettopp har tatt etter å ha tatt seg i/på munnen. Min yngste har også hatt kyssesyken som 4 åring, og jeg ble smittet av han uten at vi delte drikkeflasker eller kysset. Og hvor 4 åringen fikk det fra aner vi ikke. Kyssesyken er ikke en av de sykdommene man kan tilskrive utroskap altså, selv om navnet tilsier kyssing. Anonymkode: 18e96...90e 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 Jeg ble smittet av en elev i mitt klasserom. Er lærer.. Anonymkode: f36d8...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå