Gå til innhold

Alene i jula - hva gjør du for å ha en hyggelig juletid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være mye alene i jula, og gleder meg til rolige dager der jeg kan gjøre akkurat det jeg har lyst til. Jeg vet vi er flere som er mye alene både i jula og ellers, så jeg lurer på: hva gjør du for å ha en ekstra hyggelig juletid i eget selskap? 

Anonymkode: 52280...c53

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julefilmer, sjakk, julegodter, soving, julemusikk, mer soving, mer film. 

Anonymkode: 52df2...870

• Liker 2
Skrevet

God mat, turer i skogen, nyte roen

Anonymkode: e0a41...306

• Liker 3
Skrevet

Jobber 😄

Anonymkode: 8bf73...371

Skrevet

Laffe rundt i koseklær og tøfler. Kanskje drevet med hobby og hørt på lydbok.

Badekar :)

Anonymkode: 03d0d...612

• Nyttig 1
Skrevet

Jobber her og men på kvelden er planen å spise noe god mat. Har to bittesmå gaver jeg skal åpne😂. Tror jeg skal se Love Actually da det er flere 10 år siden sist.

Bare slappe av. Ringe slekta. Sove og så på jobb igjen. 

Skrevet

Vert alene 2 ganger. Spiste biff av hjort og mye god rødvin. Hadde på en lekker kjole og pyntet meg fint. Så på TV.

Skrevet

Endelig ordentlig tid til hobbyprosjekt, sp da kan jeg holde på i furtebua hele dagen. 😊

Anonymkode: 6158d...50c

Skrevet

Er alene må hunden, så går tur med henne, lager med noe enkel mat, spiller videospill. Har snakka med en hyggelig fyr på datingapp som også er alene i jula, så kan være vi møtes. Hvorfor skal man begge sitte alene liksom.

Anonymkode: d0407...f3c

• Liker 1
Skrevet

Her er planen å se julefilmer, trene, gå turer (mulig skitur) sove mye, spise god mat og få ordnet et bildeprosjekt som jeg aldri får satt av tid til ellers. Generelt nyte ro og stillhet❤️ Nå blir det bare 3 hele dager jeg blir helt alene (juleaften-2.juledag) før jeg får ungdommene mine i hus, så sånn sett er jeg jo heldig. Første gangen jeg er helt alene på juleaften, og det er selvvalgt. Tenker det bare blir deilig.

Skrevet

Hva har det med singelliv og dating å gjøre? Har du aldri vært singel i jula før?

Anonymkode: 895f1...24f

Skrevet

Har tatt meg ut et par ekstra fridager og planlegger å sove lenge, se på sjakk, serier og filmer. Bare kose meg. Spise noe god mat 🙂

Anonymkode: 3e210...cb9

Skrevet

Jeg har bakt de julekakene jeg liker aller best, kjøpt Zelda - TotK i julegave til meg selv, og spart siste sesong av favoritt-serien. Gleder meg til noen fridager helt for meg selv! 

• Liker 1
Skrevet

Vasker, rydder, fyller opp kjøleskapet med god mat, godterier og brus, pynter, lager gode middager, hører på julesanger, ser julefilmer, sover så lenge jeg vil, bruker litt ekstra tid på egenpleie. 

Anonymkode: 1788a...969

• Liker 1
Skrevet

spiser skikkelig sunn mat, tar meg tid til å slappe av OG trene masse. Kommer til å være skikkelig ovenpå i januar når alle andre klager over familiefeider og stress, masse usunn mat og alkohol osv. 

😁

Anonymkode: 36261...302

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Har tatt meg ut et par ekstra fridager og planlegger å sove lenge, se på sjakk, serier og filmer. Bare kose meg. Spise noe god mat 🙂

Anonymkode: 3e210...cb9

Gøy å se at sjakk har blitt en juletradisjon for flere. Det er bare noe med det. "Og der gir han seg, armeneren!" ♟️😅 Og folk som sender tamme tweets og bilder av katten sin foran tv'en. Koselig 😊

Anonymkode: 52df2...870

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Nyter julefred med ungen. Vi drar oss, går en liten tur ut og nyter lys og stemning. Så slapper vi av med god mat og film.

Jeg tar meg nok også en treningsøkt❤️

Skrevet

Logg på Tinder - få besøk💁‍♂️

Anonymkode: 4a953...935

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...