AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Noen som har tips mot forstoppelse? Uten å involvere svisker 😆 Jeg spiser fiberrikt, drikker mye vann, er i bevegelse, men har slitt med forstoppelse i perioder hele livet. Så jeg gjør alt riktig når jeg leser hva ekspertene sier. Så jeg trenger bare tips om hva som kan hjelpe mot det når det først skjer. Alle tips mottas med takknemlighet, jeg vet det er mye mennesker her inne med gode erfaringer og bra råd så jeg tar sjansen å spørre om det her 😊 Anonymkode: ca6ad...133
Grüner Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Duphalac, laktulose kan kjøpes på apoteket
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 Du kan kjøpe movicol på apoteket det er reseptfritt Anonymkode: fd0ef...552
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Kutt kraftig ned på fiber. Anonymkode: 22e51...81f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 Jeg tar 2 artisjokktabletter og 2 ingefærtabletter hver morgen, og må på toalettet ca en halvtime etterpå. Artisjokk er det eneste som setter igang børstebilen i tynntarmen, og ingefær er en av flere ting som setter igang børstebilen i tykktarmen. Anonymkode: 22449...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå