Gå til innhold

ønsker å kjøpe hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne som vet om andre steder enn finn.no hvor man finner hus til salgs? 🙂

vi ser etter hus utenfor oslo. i ski, strømmen eller lillestrøm 🏠

Anonymkode: c8891...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig meningsløst å kjøpe hus nå. Blir som å kjøpe på toppen.

Anonymkode: b42aa...3f2

okei vet det er nok mange som syns det men det driter jeg i, jeg vil ikke vente år og dag på og finne drømme huset for da tar det mye lenger tid for oss å starte en familie

• Nyttig 1
Skrevet

Meglerhusenes egne nettsider. Det er ikke alle som skal selge som kjøper "Finn-pakken"

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på at en megler koster rundt 100'000 virker det litt rart å droppe kostnadene til Finn... De er ikke såååå horrible, med tanke på at de er største annonsemarked. Vil tro meglerhus får kvantumsrabatt på pakkene i tillegg, så burde ikke medføre helt absurde merkostnader. Med mindre meglerne har et solid påslag da

image.png.da54ff65a731ad8f965825a87a8c92d1.png

Skrevet

hm jeg fant ikke noe der hvor det vat hus ute til salgs i det hele tatt

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hm jeg fant ikke noe der hvor det vat hus ute til salgs i det hele tatt

Hvor mener du? Meglernes hjemmesider?

Anonymkode: 1ef0b...662

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvor mener du? Meglernes hjemmesider?

Anonymkode: 1ef0b...662

ja

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

ja

Hvordan klarer du å finne en eiendomsmegler som ikke har hus til salgs? Det er jo hele forretningsideen til eiendomsmeglere…

• Liker 4
Skrevet
newman01 skrev (5 timer siden):

Hvordan klarer du å finne en eiendomsmegler som ikke har hus til salgs? Det er jo hele forretningsideen til eiendomsmeglere…

jeg vet da det. men det er ikke noen steder på den nettiden hvor det er hus ute til salgs, ikke som jeg kan se

det er jo ikke en eiendomsmegler jeg skal ha heller jeg vil jo bare se om det er noe jeg vil se om er interessant og dra på vising

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

jeg vet da det. men det er ikke noen steder på den nettiden hvor det er hus ute til salgs, ikke som jeg kan se

det er jo ikke en eiendomsmegler jeg skal ha heller jeg vil jo bare se om det er noe jeg vil se om er interessant og dra på vising

«Den»? Hvilken side har du vært på egentlig? Alle eiendomsmeglerfirma lister jo sine egne objekter på sine sider. 

Anonymkode: f65f4...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...