Gå til innhold

Kunne du datet kvinne med ett barn om du ble super forelsket? Og ikke hadde barn selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du? Hvorfor og hvorfor ikke? Vil legge til at det må være en selvfølge at mor og barnefar har godt samarbeid og ingen drama, om ikke forstår jeg de som ikke ønsker. 

Anonymkode: 792a9...8c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bare ett barn?🤔

Anonymkode: fb2f3...ff5

• Liker 3
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: b608d...dd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bare ett barn?🤔

Anonymkode: fb2f3...ff5

Hvorfor må det være flere? 

Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men min mann gjorde det, datet kvinne med 1 barn (altså meg). I ettertid har vi fått 4 barn sammen også 🙂

Anonymkode: aaa78...ce9

Skrevet (endret)

Definitivt. Å ha barn er et pluss i livet.

Endret av Andro
  • Liker 4
Skrevet

Samme lurer jeg på. Om jeg som mann hadde funnet meg en kvinne jeg ble veldig forelsket i, så hadde jeg blitt glad om det bare var ett barn og ikke flere. Alt er enklere med kun ett barn. Og regner med jeg får all hennes oppmerksomhet når barnet er hos sin far. Null problem. 

Anonymkode: 29ca1...f97

Skrevet

Tror ikke dette med følelser er like viktig for oss menn

Anonymkode: 22d41...948

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke dette med følelser er like viktig for oss menn

Anonymkode: 22d41...948

Hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du?

Ignorer trollet som bare ser på damer som gjenstander 

Anonymkode: f3992...071

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg blitt forelsket så hadde jeg ikke latt ett barn stoppe meg. Kan jeg velge, sånn som på Tinder så unngår jeg de med små barn da jeg ikke ønsker noen rolle som stefar. 

Anonymkode: c75dd...176

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja. Selv om jeg helst ville ha sluppet det, så hadde jeg gjort det om jeg var ordentlig forelsket. Jeg er ikke mann ,da.

Anonymkode: 1b4b7...558

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne du? Hvorfor og hvorfor ikke? Vil legge til at det må være en selvfølge at mor og barnefar har godt samarbeid og ingen drama, om ikke forstår jeg de som ikke ønsker. 

Nei jeg vil kun oppdra og forsørge mine egne gener, ikke andres.

Anonymkode: cc713...b02

• Liker 2
Skrevet

Min kjæreste valgte meg og 3åringen. Han hadde aldri noen planer om å finne noen med barn, men det bare skjedde. Dette var ikke på tinder eller noe da, skjedde helt ut av det blå og han behandler barnet mitt som sitt eget. Han ville nok sagt at det selvfølgelig ikke er like lett som å være med en barnløs, men han ville ikke hatt det på noen annen måte :)  
Og pappaen til barnet mitt er ikke tilstede, så vi er en familie! 

Skal sies jeg er glad for at han ikke har barn selv, been there done that. Men glad kjæresten min tok sjansen på oss! 

Anonymkode: 02d4e...ace

• Liker 1
Skrevet

Ja, null problem.

Anonymkode: 0f045...d19

Skrevet

Ja, gjerne det. Men hun må være villig til å (prøve) få barn med meg også.

Anonymkode: 4555b...488

Skrevet

Jeg tror kvinner har større problem å forholde seg til denne problemstillingen enn en mann har. 
For meg ville det vært uaktuelt å bli sammen med en mann som hadde barn..for min mann var det null problem (og han behandler bonus og biologisk barn som sine egne). 

Anonymkode: fcc5c...f7f

Skrevet

Har hun nettverk rundt seg og er kapabel til å prioritere forholdet, sine egne hobbyer, eventuell få barn sammen, dog,  ikke bare være mamma. Da står ingenting i veien for å hun kan finne en bra mann. Hvis hun ikke ønsker flere barn og kan kun tilby en brøkdel av tid sammen med mannen, da er best for henne å vente til ungen er stor. 

Anonymkode: ed3ed...9dc

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Jeg kunne blitt like glad i det barnet som mitt eget. Jeg jobber i barnehage og merker jeg knytter meg lett til barn generelt (og de til meg). Forutsetningen er at samarbeidet mellom barnefar og mor er greit og uten dramatikk. 

Anonymkode: a6aa6...058

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...