Topsi Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 (endret) Har en foster som har fått behandling 3 ganger for øremidd. Hadde renset ørene et par dager før sterilisering, og da sa veterinæren at ørene var rene. Det er de da altså ikke. Noen nevnte noe om å skylle ørene i narkose skulle være veldig effektivt. Noen som vet noe om dette? Bruker de medisin? Endret 21. desember 2023 av Topsi
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #2 Skrevet 22. desember 2023 På hest brukte vi borsyre som vi fuktet bomull med og dyttet inn i ørene deres. Kanskje det går an å pensle i ørene på katt? Anonymkode: 451ec...ece 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 hadde en hund med øresopp - så ut som kaffegrugg. Ble aldri kvitt det selv om jeg masserte inn veske hver dag. Var antagelig allergi .. Anonymkode: 422ac...5de 1
Topsi Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): På hest brukte vi borsyre som vi fuktet bomull med og dyttet inn i ørene deres. Kanskje det går an å pensle i ørene på katt? Anonymkode: 451ec...ece Kanskje, katten har fått 3 doser stronghold, så åpenbart må vi prøve noe annet.... må ta henne til dyrlegen igjen,.kan foreslå det, eller ivomec så jeg da jeg Googlet borsyre AnonymBruker skrev (55 minutter siden): hadde en hund med øresopp - så ut som kaffegrugg. Ble aldri kvitt det selv om jeg masserte inn veske hver dag. Var antagelig allergi .. Anonymkode: 422ac...5de Er ikke allergi, moren hadde det da de ble født...
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #5 Skrevet 24. desember 2023 IKKE bruk borsyre. En dyp ørerens i narkose er som oftest effektivt når dråper i nakken ikke fungerer bra nok. Hilsen dyrlege. Anonymkode: de2ad...690 1
Topsi Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): IKKE bruk borsyre. En dyp ørerens i narkose er som oftest effektivt når dråper i nakken ikke fungerer bra nok. Hilsen dyrlege. Anonymkode: de2ad...690 Tusen takk 😊 tenker vi gjør det over nyttår da, bedre med en narkose og ferdig, vi kan jo ikke omplassere med midd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå