AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Hei. Jeg har hovedansvaret for barnet og barnefar har samvær. 30% hvorfor det ble slik er fordi barnefaren ikke ville ha barn. men er allikevel glad i barnet. Jeg har blitt veldig korona syk der kroppen verker og feber over 39. blir svimmel av å bevege meg men må det da jeg har barnet fast boende hjemme. Barnet har hvert syk men type forkjølelse syntomen, barnet er frisk nå og krever litt litt og nå som barnehagen stenger. ingen familie kan hjelpe til men barnefaren bor 15 minutter unna. kan jeg spørre far om at han skal ha barnet hos seg ? bare et til to dager eller blir dette feil? Hvordan er reglene når mor er syk? og barnet har fast bosted ? ''Dette er ikke en far som tilbyr hjelp'' her må man masse. Anonymkode: cd939...55f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Du og far har full avtalefrihet og kan bestemme dette selv. Om det er barnets beste å bli satt av hos en far som må mases på for å ta ansvar er en annen sak…. Anonymkode: d2c22...4df
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du og far har full avtalefrihet og kan bestemme dette selv. Om det er barnets beste å bli satt av hos en far som må mases på for å ta ansvar er en annen sak…. Anonymkode: d2c22...4df Det var de jeg tenkte på! da kan den vare bedre å være hjemme ja! Anonymkode: cd939...55f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Dere kan avtale det; men er barnet helt frisk? Jeg tenker vi hadde aldri sendt sykdom mellom hus, men det er oss. Anonymkode: 9f63a...688
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg har hovedansvaret for barnet og barnefar har samvær. 30% hvorfor det ble slik er fordi barnefaren ikke ville ha barn. men er allikevel glad i barnet. Jeg har blitt veldig korona syk der kroppen verker og feber over 39. blir svimmel av å bevege meg men må det da jeg har barnet fast boende hjemme. Barnet har hvert syk men type forkjølelse syntomen, barnet er frisk nå og krever litt litt og nå som barnehagen stenger. ingen familie kan hjelpe til men barnefaren bor 15 minutter unna. kan jeg spørre far om at han skal ha barnet hos seg ? bare et til to dager eller blir dette feil? Hvordan er reglene når mor er syk? og barnet har fast bosted ? ''Dette er ikke en far som tilbyr hjelp'' her må man masse. Anonymkode: cd939...55f Du kan spørre, ikke kreve. Enten sier han ja eller nei... Verre er det ikke. Anonymkode: 7b856...8b8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #6 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere kan avtale det; men er barnet helt frisk? Jeg tenker vi hadde aldri sendt sykdom mellom hus, men det er oss. Anonymkode: 9f63a...688 Ja barnet er frisk har hvert syk en liten stund siden men ble hjemme ifra barnehagen men nå er det min tur, far har hatt samvær med barnet før jeg fikk påvist korona. men er i fin form. Men takk det er også noe å tenke på for stappe i meg paracet og håpe på at jeg blir frisk før jul. Anonymkode: cd939...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå