Gå til innhold

Åviken elegance vaffeljern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har Åviken elegance vaffeljern og er fornøyde? Før hadde jeg dobbel wilfa vaffeljern (6 hjerter) den var helt ok men problemet var at hver gang jeg hadde banan i røra så satt vafflene bom fast. Snakket med Elkjøp og fikk retunert den. Nå tenkte jeg å prøve Åviken. Lurer på om det er en grei vaffeljern? Burde jeg  gå for den? Eller gå tilbake til Wilfa ? Bare at jeg slutter med banan i røra. .

Hva anbefaler dere??

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/vaffeljern/aviken-elegance-dobbelt-vaffeljern-910/910DY?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA4Y-sBhC6ARIsAGXF1g7szf_kSZ387dAm0YR2uggXEvBjYZrjoH29DOsxzq0winWF-PavOcYaAmS3EALw_wcB

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har åviken vaffeljern???

Skrevet

Den har irriterende pipelyd når jernet er varmt nok, altså hver gang så lenge jernet er på når termostaten  registrerer varmenivået.

Ellers er Åviken de beste jerna spør du meg, spesielt krumkaker.

Anonymkode: 8b322...c64

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den har irriterende pipelyd når jernet er varmt nok, altså hver gang så lenge jernet er på når termostaten  registrerer varmenivået.

Ellers er Åviken de beste jerna spør du meg, spesielt krumkaker.

Men utenom pipelyden...er du fornøyd? Steker den jevnt? :)

Skrevet

Det er Supreme-varianten jeg har fant jeg ut, ikke Elegance, men de ser veldig like ut.

Har bare brukt det en gang og det er en stund siden, så husker ikke hvordan vaflene ble. Beklager å ikke være mer til hjelp😅

Skrevet

Ville holdt jeg unna vaffeljernet irriterende pipelyd. .

Anonymkode: 78bdc...e31

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville holdt jeg unna vaffeljernet irriterende pipelyd. .

Ville holdt meg unna vaffeljern med irriterende pipelyd..

Skrevet

Har det. Er ikke fornøyd. Hadde Wilfa før, og savner det. Hvis du liker tørre og sprøe vafler er det derimot et vaffeljern for deg.

Anonymkode: 1ec7e...503

Skrevet

Har hatt det i et par år nå, fikk det i gave. Men jeg liker det ikke. Det er vanskelig å beregne hvor mye røre man skal ha i. Skal lite til før det renner ut røre og forsøker man med litt mindre fyller det ikke ut i hjertene.

Det slipper også mye damp som samler seg oppi håndtaket og deretter renner ned på benken. Så det blir fort en salig blanding av vann og røre på benken når man holder på.

Anonymkode: 9be25...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...