Gå til innhold

Hvordan bli bra nok for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en som er jomfru, hvordan skal man bli bra nok til å ha sex? Har faktisk ingen anelse om hvor jeg skal starte. 

Anonymkode: dd758...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller kvinne? (Ja, det er relevant også i disse woke dager)

Anonymkode: c29f2...114

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor legge din verdi i sex? 

Oppskriften på å bli seksuelt misbrukt, utnyttelse og seksuell selvskading

Anonymkode: 704ac...737

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For en som er jomfru, hvordan skal man bli bra nok til å ha sex? Har faktisk ingen anelse om hvor jeg skal starte. 

Is this why the “self improvement” industry is full of single men? :  r/Millennials

Kommer an på hvilket kjønn du er :)

Hvis du er mann, må jobbe for det og være heldig med genene dine.

Anonymkode: 0d959...0c5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra nok? Hva mener du selv gjør at du ikke er bra nok? Hvorfor tror du at vi kan vite noe om deg? 

Øv deg på å være rundt mennesker og husk at antakelser, selv de du gjør om deg selv, er årsaken til alle fuck ups. En av den er ideen du startet tråden med. Løft blikket, begynn å beveg deg fremover i eget liv. 

Anonymkode: 6c911...1be

• Liker 1
Skrevet

Bra nok for hvem da?

Hvis du møter noen og får riktig kontakr og kjemi, så blir det den naturligste tingen i Verden.

Anonymkode: e1fc8...1bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra nok for hvem da?

Hvis du møter noen og får riktig kontakr og kjemi, så blir det den naturligste tingen i Verden.

Hva hvis han ikke gjør det?

Anonymkode: 8734b...842

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva hvis han ikke gjør det?

Hvem gjør hva? Har kjemi med deg?

Kjemi er noe man føler, og hvis den er sterk, så føler man det ihvertfall. Da mener jeg mellom 2 personer, ikke at en har kjemi for en annen ;)

Skrevet

Finn en du er forelsket i og vil dele livet med. Glem teknikk, lek, føl, nyt hverandres selskap. Teknikk og preferanser kommer senere. Bli god på å være deg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvem gjør hva? Har kjemi med deg?

Kjemi er noe man føler, og hvis den er sterk, så føler man det ihvertfall. Da mener jeg mellom 2 personer, ikke at en har kjemi for en annen ;)

Hva om han aldri møter noen som vil ha sex med ham.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva om han aldri møter noen som vil ha sex med ham.

Da vil han aldri ha sex. Sex krever samtykke. Om målet er: Jeg vil ha sex, bør et delmål være, hvordan skape relasjoner til kvinner. Hvilke kvinner trives jeg sammen med? Hva kan jeg tilby en potensiell partner? Hvor stopper det opp?

• Liker 1
Skrevet

Finn ut hvorfor DU har problemer med eget selvbilde, og bestem deg for om du vil endre det, eller akseptere det.

Bli bedre til å snakke med folk, det krever øvelse. Hvis du ikke får det til på egenhånd, vurder å ta en jobb som tvinger deg til å øve på å takle mennesker du ikke kjenner godt fra før.

ALLE som virker trygg i seg selv, og har snakketøyet i orden får pult.

• Liker 1
Skrevet

du blir kun bedre om du gjør det flere ganger og er åpen om hva du ikke kan. 

Dette er som spille ludo. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Is this why the “self improvement” industry is full of single men? :  r/Millennials

Kommer an på hvilket kjønn du er :)

Hvis du er mann, må jobbe for det og være heldig med genene dine.

Anonymkode: 0d959...0c5

Dette er jo elendige råd til både kvinner og menn da det ikke er råd i det hele tatt, da et råd må bestå av konkret handling ikke en oppramsing av mål og for kvinner fire ting man ikke skal gjøre. Om man ønsker en partner, men ikke får det til, må man endre noe i egen adferd. Det sier seg selv.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at du gjør deg selv bra nok til sex ved å SELV tro på at du er bra nok til sex. Du trenger ikke forandre deg for å bli bra nok, du er bra nok allerede ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ingen planlegging, gjør det du har lyst til og ha omtanke for din partner så hen også får nyte deilige orgasmer

Skrevet
Margeritt skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at du gjør deg selv bra nok til sex ved å SELV tro på at du er bra nok til sex. Du trenger ikke forandre deg for å bli bra nok, du er bra nok allerede ❤️

Så enig, ikke tro noe annet enn at hen er bra nok til sex. Og med tiden lærer enn og blir en bedre elsker. Alt er vanligvis ikke maks første gangen❤️

Skrevet
Helene1982 skrev (6 timer siden):

Da vil han aldri ha sex. Sex krever samtykke. Om målet er: Jeg vil ha sex, bør et delmål være, hvordan skape relasjoner til kvinner. Hvilke kvinner trives jeg sammen med? Hva kan jeg tilby en potensiell partner? Hvor stopper det opp?

Ts; Dette. 

Delmål, delmål, delmål. Det er akkurat som å skulle bli rik, eller tilsvarende lignelser. Du kan vinne på Lotto, eller plutselig være i en situasjon der det vanker sex, men å bygge opp til noe, handler om å fokusere i den lave enden først. 

"når har jeg det morsomt alene?"

"når har jeg det morsomt sammen med andre?"

"hvordan skal jeg bli en morsom person for det andre kjønn, å være sammen med?" 

"hvor møter jeg folk?"

Anonymkode: 38c27...f9b

• Liker 1
Skrevet
Helene1982 skrev (7 timer siden):

Dette er jo elendige råd til både kvinner og menn da det ikke er råd i det hele tatt, da et råd må bestå av konkret handling ikke en oppramsing av mål og for kvinner fire ting man ikke skal gjøre. Om man ønsker en partner, men ikke får det til, må man endre noe i egen adferd. Det sier seg selv.

Men, det stemmer jo?

Hva må kvinner gjøre for å få sex? Nærmest nada nix og ingenting. Registrer seg på Tinder og skriv at du søker eventyr.

Hva må menn gjøre for å få sex? Nettopp.

Anonymkode: da44b...39a

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Først vil jeg si at selvtillit er svært viktig. Det er helt utrolig hvor mye det har å si. Vær selvsikker, trygg på deg selv, og vær avslappet og ikke desperat. 

Anonymkode: ec6ef...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...