AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Har noen innledet et forhold på jobb før? Vi er begge single, og flørter mye på jobb, kikker mye på hverandre med øynekontakt og bare ser på hverandre mye, men mindre sosiale på fritiden. Jeg prøver å holde kontakt med han, men han er lite sosial med meg, men vet han snakker med andre, om det er menn eller kvinner vet ikke jeg, men han er iallefall veldig på meg på jobb men lite på fritiden, har vært med hverandre litt på fritiden men det er ikke mye, og det er blitt mindre nå etter det var intenst når vi hang sammen sist. Noen som har vært borti en slik situasjon før? Hvordan endte det? Anonymkode: 260d9...e0f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 Ja, det har jeg. Ta en fredagspils eller inviter han på noe. Men det er litt å skite i eget reir, om det blir slutt. Anonymkode: 5b308...f68
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det har jeg. Ta en fredagspils eller inviter han på noe. Men det er litt å skite i eget reir, om det blir slutt. Anonymkode: 5b308...f68 Er dere fremdeles sammen eller hva skjedde? Anonymkode: 260d9...e0f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er dere fremdeles sammen eller hva skjedde? Anonymkode: 260d9...e0f I min første jobb var vi mange single og mye fest, man fikk seg mange venner som man hang med på fritiden, og man endte jo også med noe litt annet, noe ligging, noen ganger romantikk og forelskelse. Den gang var det ikke så seriøst da, vi var i 20-årene alle sammen. Men ei kollega ble dødsforelsket i en annen og kjempeknust da han endte med å bli sammen med en tredje kollega... det var helt grusomt for henne. Nå har jeg rotet meg borti en gift kollega da... det var morsomt i starten, så ble det et rent helvete som jeg anbefaler ingen, og nå er han skilt og vi har så smått funnet tilbake til hverandre igjen. Men ja - ikke gjør det. Jeg gikk rundt et år med skikkelig berg- og dalbane følelsesmessig, i drømmejobben som jeg ikke ville si opp bare fordi jeg hadde vært så jævla teit å innlede et forhold med en gift kollega. Jeg måtte stå i det for karrieren min sin skyld. Men om du først skal begynne å innlede noe med en kollega, så håper jeg du kan være klar for å si opp og staret et annet sted hvis det går skeis. Du kommer aldri over noen som er der hver dag og det ødelegger arbeidshverdagen din. Anonymkode: 5b308...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå