AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Hvor mange sånne har du møtt i livet som du kunne se for deg resten av livet med? Og må den følelsen være tilstede for at du har gått i forhold med noen, eller er det mange som går i forhold med noen for så å ta ting som det kommer og med innstilling om at det er hyggeligere å være sammen enn enslig, og man er sammen mest for selskap og ikke de store "love of my life" følelsene? Hvor mange "love of my life" er realistisk å møte? Må man senke forventningene og innse at ting ikke behøver å føles så intenst for å kunne trives sammen i et langvarig forhold? Går dere inn i det med innstilling om å være sammen livet ut eller om at man får nyte det så lenge det varer? Anonymkode: 90c3a...caa
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Jeg har kun fortsatt med de jeg har vært hodestups forelsket i. Ikke tenkt noe lenger enn det. Anonymkode: 8033d...073
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor mange sånne har du møtt i livet som du kunne se for deg resten av livet med? Og må den følelsen være tilstede for at du har gått i forhold med noen, eller er det mange som går i forhold med noen for så å ta ting som det kommer og med innstilling om at det er hyggeligere å være sammen enn enslig, og man er sammen mest for selskap og ikke de store "love of my life" følelsene? Hvor mange "love of my life" er realistisk å møte? Må man senke forventningene og innse at ting ikke behøver å føles så intenst for å kunne trives sammen i et langvarig forhold? Går dere inn i det med innstilling om å være sammen livet ut eller om at man får nyte det så lenge det varer? Anonymkode: 90c3a...caa Livet ut forpliktelse er bortenfor menneskets forstand å kunne ta standpunkt til. De fleste vil ha en garanti for livet ut så de kan føle på trygghet og stabilitet, men omtrent ingen er istand til å forstå hva det innebærer og faktisk stå for det. Vi endrer oss med tiden. Behovene, interessene, modenhet. Alt endrer seg. Det er harde prøvelser og tunge perioder, ikke bare lykke. Anonymkode: 4ee94...d99 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Bare en. Jeg har hatt kjærester, men jeg har sjelden eller aldri hatt den "bli gammel sammen"-lysten. Jeg har alltid tenkt på det som noe som vil ta slutt. Jeg vet ikke hvorfor. Forpliktelsesangst er vel den klassiske "diagnosen". Men nå har jeg møtt en jeg vil være med resten av livet. 40 år var jeg da det skjedde. Er nok noe med alder også. Da jeg var 21 så var det jo nærmest tragisk for meg å tenke at dette skulle være den aller siste mannen jeg hadde sex med. Anonymkode: 57f3a...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Skrevet 21. desember 2023 Ingen egentlig. Jeg relaterer meg ikke til noe så langt frem i tid for å være ærlig. Basert på her og nå, kunne jeg tenkt meg dele livet med mannen min, men det er ingen spesifikk følelse dypt der inne. Eller en følelse jeg følte når jeg så han. Jeg elsker han høyt og er, om ikke mer, forelsket i han etter 15 år. Men, vi er sammen fordi vi har det fantastisk nå. Anonymkode: 06f32...6e7 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. desember 2023 #6 Skrevet 21. desember 2023 Én. Han jeg er kjæreste med nå. De andre ble jeg forelsket i og hadde det fint med. Giftet meg til og med med en jeg innerst inne visste var feil, men vi hadde det jo greit sammen på den tiden. Jeg har aldri vært en forever kind of girl. Mer, forplikte meg og selvsagt prøve, men ingenting er garantert for alltid. Forskjellen på han jeg er sammen med nå ser jeg langt frem i tid med og ønsker det skal bli oss for alltid🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #7 Skrevet 21. desember 2023 To. En jeg var sammen med i 15 år og han jeg er gift med nå. Anonymkode: 508f3...f8d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #8 Skrevet 21. desember 2023 1 og den har jeg satset på Anonymkode: 8855a...df4 1
Andro Skrevet 21. desember 2023 #9 Skrevet 21. desember 2023 1. Det gikk over. Har hatt forhold uten mål, men kjenner at jeg er ferdig med det.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #11 Skrevet 21. desember 2023 Én. Men han er gift med en annen, så det blir ikke oss. Jeg håper det går an å få sånne følelser for noen andre også, men har aldri følt noe sånt for noen andre før eller med noen av eksene mine. Anonymkode: 41c78...353
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #12 Skrevet 21. desember 2023 Har bare følt det med én person, og vi gifter oss neste år 😊 Anonymkode: 31030...0c0
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #13 Skrevet 21. desember 2023 Ingen. Og jeg er gift 🤣 Anonymkode: 7d0a9...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #14 Skrevet 21. desember 2023 Siste eksen min, men var ikke voldsom forelskelse der. Men vi hadde like interesser og har aldri møtt noen jeg kom så godt overens med. Endret livssituasjon gjorde at forholdet tok slutt. Håper jeg møter en ny som jeg har det like bra med, ikke så viktig med følelser da de kan komme og gå uansett. Virker som om mange går etter følelser, og ender i grusomme forhold pga det Anonymkode: 81680...cbd 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #15 Skrevet 21. desember 2023 To. Min x-mann, og min nåværende samboer/forlovede. De to andre har jeg innerst inne visst ikke kom til å vare, og jeg var heller ikke på en plass i livet der det var realistisk at jeg kom til å møte "en sånn" (de 4 årene fra jeg gikk fra xen, til jeg traff nåværende). Anonymkode: e50f9...294
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #16 Skrevet 21. desember 2023 To. Han første dumpet meg ut av det blå, han andre er jeg sammen med nå 🥰 Anonymkode: 8155f...36d 1
SPOCA Skrevet 22. desember 2023 #17 Skrevet 22. desember 2023 Én, min samboer. Gikk ikke inn med en forestilling om at han er The One på første date, men skjønte det på tredje.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #18 Skrevet 22. desember 2023 Det har jeg opplevd tre ganger. Men to av dem endret seg over tid. Anonymkode: 8736d...3b1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #19 Skrevet 22. desember 2023 Kan si to. Den første var jeg forlovet med, men han døde dessverre. Den andre er jeg sammen med nå. Jeg har en grunnfølelse som jeg best kan beskrive noe som ligner "selvfølgelig er det meg og deg". Hjernen spinner ikke avgårde og oppkonstruerer planer og ting, det ligger der som en selvfølge at dette er min livspartner, det er ikke "hvis", men "når". Jeg lurer ikke på noe, akkurat som at hjertet, kroppen, hodet, øynene, alt bare vet. Ikke noe jag, bare ro, kjærlighet, vårt tempo, skape en familie og et hjem sammen 🙂 Anonymkode: 2c30a...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå