Gå til innhold

Har noen opplevd en flørt aldri snakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever at flørten aldri snakker til deg f eks på snap men han er litt aktiv, ikke veldig, hva er årsaken til at de ikke snakker til oss? Venter de på at vi skal mase? 

skjønner ikke på det. 

Anonymkode: cff73...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er han ikke interessert. Det er breadcrumbing 

Anonymkode: 01163...460

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er han ikke interessert. Det er breadcrumbing 

Hva vil det si? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva vil det si? 

Du kan google det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du kan google det. 

Gjorde det men blir det samme som han holder meg på gress?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Gjorde det men blir det samme som han holder meg på gress?

Ja, akuratt det samme som å holde deg på gress. Egentlig ikke interessert men grei å ha tilgang til iblandt. 

• Liker 4
Skrevet

Kan det kalles en flørt om dere ikke flørter?  Veldig interessert er han nok ikke, da hadde du hørt fra han.

• Liker 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

I mitt tilfelle stemmer ikke det som blir skrevet (over her, breadcrumbing (så teit)).

Jeg har nylig møtt ei som jeg er interresert i og ønsker å gå videre med. Kort fortalt så vipper Hub meg litt av selv om vi har møttes noen ganger. Jeg blir usikker derfor er jeg litt passiv på snaping. Jeg håper det ikke er noe krise da jeg skal intensivere etter vi treffes igjen:)

så ikke krisemaksimer alt og les ord pp engelsk-det kler seg dårlig. Og du ender opp singel gang på gang fordi du legger sannheter som ikke nødvendigvis stemmer!

Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (1 time siden):

I mitt tilfelle stemmer ikke det som blir skrevet (over her, breadcrumbing (så teit)).

Jeg har nylig møtt ei som jeg er interresert i og ønsker å gå videre med. Kort fortalt så vipper Hub meg litt av selv om vi har møttes noen ganger. Jeg blir usikker derfor er jeg litt passiv på snaping. Jeg håper det ikke er noe krise da jeg skal intensivere etter vi treffes igjen:)

så ikke krisemaksimer alt og les ord pp engelsk-det kler seg dårlig. Og du ender opp singel gang på gang fordi du legger sannheter som ikke nødvendigvis stemmer!

Så du tar heller ikke kontakt med henne? Hvordan ellers kommuniserer dere? 

Skrevet

Han skriver ikke til deg på snap? Kjenner du denne fyren? Snakker dere i Real Life?

Anonymkode: b6b48...798

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han skriver ikke til deg på snap? Kjenner du denne fyren? Snakker dere i Real Life?

Anonymkode: b6b48...798

Ja vi gjør jo det men han er dårlig på kontakt

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er veldig på å kommunisere og prate sammen. Føler jeg det blir enveis kommunikasjon gidder jeg ikke. 

Vil en mann ha meg så må han faktisk bevise det. Om ikke så mister jeg interessen.

Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (På 21.12.2023 den 21.11):

Hvordan vipper hun deg av når du ikke skriver med henne så mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...