Gå til innhold

Slitsom date som bombaderer med nonsens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare matchet på tinder og han ville raskt på snap. Jeg ble litt stressa for jeg vet hva det kan bety, han vil utveksle bilder. Jeg er mer vant til å bare ta en øl og så vurdere ting derifra..men chatting kan være interessant og. Men nå sender han bilder av skla sine og gulvet. Drikken han drikker. Jakka si. Hjulet på bilen. Osv. 

Jeg setter en grense raskt og skriver en lang og tydelig beskjed om hva jeg ønsker. At jeg logger av chatting i arbeidstiden. At jeg ikke chatter noe særlig før vi har tenkt at vi skal date, altså etter et treff. 

Han forsto det og virka litt flau. Kansje han forsto? Trodde jeg. 

Plutselig er det i gang igjen. Bilde av en kopp i hånda. Bilde av hans email og antagelig noe som er privat. 

Jeg merker at det har ikke gått inn, og jeg blir stressa. Jeg har kjent sånne folk som ikke forstår hvorfor folk setter grenser, eller sier ifra. Det vanlige er jo å respektere beskjeden og forandre oppførselen. Men han fortsetter! 🤯 Er redd jeg må ty til blokkering, jeg måtte gjøre det før når en veninne jeg ble kjent med var sånn. Synes det er så vanskelig dette! 😓 Jeg kan jo ikke slippe han til i messenger, da sender han sikkert dobbelt opp med bilder. 

Anonymkode: cb5f9...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du fortsatt at dette er en potensiell kjæreste? 

Anonymkode: 7ca6d...9e9

• Liker 1
Skrevet

Dette er den type menn som egentlig ikke er ute etter ,eller evner å ha en meningsfull relasjon. De bygger en type falsk connection på hyppig kontakt, men som aldri utvikler seg i dybden. Det funker på personer som er ensomme og utsultet på oppmerksomhet, de kan føle at den masete personen virkelig må like en siden de sender så mye. Men det er som du sier bare nonsense. 

Jeg har begynt å si at jeg ikke har snap når menn spør, bare for å slippe de der. For de er så grunne at de tror det fungerer, så etter tre dager med helt meningsløs snapping går de over til hjerter og roser og kyss og håper å komme i buksa på deg. Av å ha lagt bokstavelig talt null innsats i å faktisk bli kjent. For det blir man ikke av sånn nonsense eller meldinger "Heei hva gjør du i kveld da?" uten noe mere substans. 

Disse type snapperne er sjeldent interessert i å gå på en ordentlig date og ha en ordentlig samtale og bli kjent over lengre tid, de vil ha ting så enkelt og low effort som mulig. 

Bare slutt å åpne snappene hans også blokker du han etter en ukes tid med utfading. 

Anonymkode: 0cf28...9f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er den type menn som egentlig ikke er ute etter ,eller evner å ha en meningsfull relasjon. De bygger en type falsk connection på hyppig kontakt, men som aldri utvikler seg i dybden. Det funker på personer som er ensomme og utsultet på oppmerksomhet, de kan føle at den masete personen virkelig må like en siden de sender så mye. Men det er som du sier bare nonsense. 

Jeg har begynt å si at jeg ikke har snap når menn spør, bare for å slippe de der. For de er så grunne at de tror det fungerer, så etter tre dager med helt meningsløs snapping går de over til hjerter og roser og kyss og håper å komme i buksa på deg. Av å ha lagt bokstavelig talt null innsats i å faktisk bli kjent. For det blir man ikke av sånn nonsense eller meldinger "Heei hva gjør du i kveld da?" uten noe mere substans. 

Disse type snapperne er sjeldent interessert i å gå på en ordentlig date og ha en ordentlig samtale og bli kjent over lengre tid, de vil ha ting så enkelt og low effort som mulig. 

Bare slutt å åpne snappene hans også blokker du han etter en ukes tid med utfading. 

Anonymkode: 0cf28...9f9

Ja, jeg har skrudd av notifikasjoner på snap, for det blir helt uutholdelig med en gang jeg skrur det på, også før jeg addet han.  Jeg merket meg det med samtaler, vi har chattet litt men det går ikke i dybden. Han spør ikke OM noe, han sender bare bilder.

Jeg er ikke interessert i så mye bilder fra en person jeg knapt kjenner og jeg får jo egentlig mindre lyst til å treffe dem fordi livene deres virker så utrolig kjedelige. Ikke at mitt liv er så himla bra men..jeg forstår jo at andre ikke synes det er interessant å se at jeg drikker en kopp kaffe.  x-P

Anonymkode: cb5f9...ab9

Skrevet

Å guud vært borte i noen sånne! Er så forbanna kjedelig at de sletter jeg etterhvert 

Anonymkode: 96ca2...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...