AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Savner enda eksen. Klarer ikke se for med å kunne bli lykkelig igjen. Klarer ikke se for meg å møte en ny mann, selv om det er det jeg ønsker høyt nå. Alle rundt meg lever sine liv med familien sin. Er dette normalt? Del gjerne erfaringer. Anonymkode: 09cf3...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Begynn å sveipe! Bare å kaste seg ut i det! Anonymkode: fbd98...e57
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 Litt under et år siden her også, noen perioder tenker jeg likt. Men har troen på at jeg finner en ny det finnes så mange flotte folk der ute, at det er bare å lete. Noen er rare, kjedelige, morsomme osv. kanskje du finner ut at han ikke egentlig var den perfekte typen for deg, det varte jo tross alt ikke. Er jo ofte slikt at det man mistet tenker man at var perfekt til man finner noe som passer deg bedre Anonymkode: 3d34e...cf2 1
Hjelpsom Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 On 12/21/2023 at 11:50 PM, Hannah80 said: Ett år er da ingenting. Mulig det, men dersom hun har vært veldig lenge i forholdet før bruddet så kan ett år føles som en evighet dersom det var et vondt og opprivende brudd og kanskje ufrivillig. Hun er kanskje alene uten familie nå i Julen og føler ekstra godt på savnet og det er forståelig. 1
Bumoa Skrevet 24. desember 2023 #6 Skrevet 24. desember 2023 Føler meg fast jeg også. Ex partner jeg fortsatt bor med flytter jo ikke ut.. ikke har jeg et kjæresteforhold hjemme, og ikke har jeg mulighet til å finne noe nytt. Ensom i egen familie. Hater det. Vil jo ikke være hjerterå og tvinge partner inn i en dårlig bolig heller. Barna skal jo bo greit de også når de er hos partner. Frustrerende situasjon. Tenker mer og mer at det er mange som skjuler seg bak en fasade, der ikke alt er greit og rosenrødt bak fasaden.
Hmmmmmm Skrevet 24. desember 2023 #7 Skrevet 24. desember 2023 Bumoa skrev (12 minutter siden): Føler meg fast jeg også. Ex partner jeg fortsatt bor med flytter jo ikke ut.. ikke har jeg et kjæresteforhold hjemme, og ikke har jeg mulighet til å finne noe nytt. Ensom i egen familie. Hater det. Vil jo ikke være hjerterå og tvinge partner inn i en dårlig bolig heller. Barna skal jo bo greit de også når de er hos partner. Frustrerende situasjon. Tenker mer og mer at det er mange som skjuler seg bak en fasade, der ikke alt er greit og rosenrødt bak fasaden. Klart det er mye grums i parforhold. To personer som gjerne har gått oppå hverandre i mange år. Man skal samkjøre interesser og behov hele tiden. En må ofte godta mange baksider med et annet menneske. Så med mindre du går og er veldig uenig med deg selv, så er singellivet en dans på roser.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #8 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 18.59): Savner enda eksen. Klarer ikke se for med å kunne bli lykkelig igjen. Klarer ikke se for meg å møte en ny mann, selv om det er det jeg ønsker høyt nå. Alle rundt meg lever sine liv med familien sin. Er dette normalt? Del gjerne erfaringer. Anonymkode: 09cf3...2ce Det er et år siden det blei slutt her o. Kjenner meg godt igjenn med å stå fast og ikke vil videre selv. Blir skremt av å finne nye når ein står fast med savn på egen. Tenker ofte at eg skulle gjort mye anerledes Anonymkode: ee4f1...5a8
Virrevirrevapp Skrevet 24. desember 2023 #9 Skrevet 24. desember 2023 Det første året etter et brudd er ofte vanskelig, enten man går videre eller ei. 1
Virrevirrevapp Skrevet 24. desember 2023 #10 Skrevet 24. desember 2023 Hmmmmmm skrev (32 minutter siden): Klart det er mye grums i parforhold. To personer som gjerne har gått oppå hverandre i mange år. Man skal samkjøre interesser og behov hele tiden. En må ofte godta mange baksider med et annet menneske. Så med mindre du går og er veldig uenig med deg selv, så er singellivet en dans på roser. Man lever vel ikke i et vakuum som singel heller, forhåpentlig lever man tett på venner og familie uansett. Og barna har man enten man er i forhold eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #11 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er et år siden det blei slutt her o. Kjenner meg godt igjenn med å stå fast og ikke vil videre selv. Blir skremt av å finne nye når ein står fast med savn på egen. Tenker ofte at eg skulle gjort mye anerledes Anonymkode: ee4f1...5a8 Har du enda savn etter eksen som meg, ett år etter? Føles det vanskelig å skulle få følelser for en ny mann? ts Anonymkode: 09cf3...2ce
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #12 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du enda savn etter eksen som meg, ett år etter? Føles det vanskelig å skulle få følelser for en ny mann? ts Anonymkode: 09cf3...2ce Ja har det. Savner eksen ganske mye så eg trur eg ikke kommer over. Hadde eksen tatt kontakt igjenn så ville eg gjort mye for å bli oss igjenn. Anonymkode: ee4f1...5a8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #13 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja har det. Savner eksen ganske mye så eg trur eg ikke kommer over. Hadde eksen tatt kontakt igjenn så ville eg gjort mye for å bli oss igjenn. Anonymkode: ee4f1...5a8 Samme her. Kanskje det er ganske vanlig at det tar så lang tid. Akkurat nå føles det som det aldri går over. ts Anonymkode: 09cf3...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #14 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Kanskje det er ganske vanlig at det tar så lang tid. Akkurat nå føles det som det aldri går over. ts Anonymkode: 09cf3...2ce Har vert med andre før og det har gått over men no føles det som det ikke vil gå over. Var dere lenge i sammen Anonymkode: ee4f1...5a8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #15 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 16.55): Samme her. Kanskje det er ganske vanlig at det tar så lang tid. Akkurat nå føles det som det aldri går over. ts Anonymkode: 09cf3...2ce Hvordan går det med ts Anonymkode: ee4f1...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå