Gå til innhold

Kunne du datet ei ufør dame i slutten av 20 årene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis nei.. Hvorfor ikke :)? 

Anonymkode: 2d65f...88b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dersom premisset er at vi ikke kjenner hverandre fra før, er svaret nei. Fordi man har en vesentlig sykdom som påvirker livet i vesentlig grad når man er ufør.

Endret av Brunello
  • Liker 8
Skrevet

Ja, klart. Så lenge du ikke forventer å bli forsørget, spiller det ingen rolle hvor mye (eller lite) du tjener. Hundre andre ting er mye viktigere.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Nope. Det kunne jeg ikke gjort. Grunnen? Dessverre for ung. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, hadde ikke passet mitt liv. Det er da man skal etablere seg, ha karriere, reise osv… 

Økonomien har også en del å si. 

Anonymkode: 05579...c5e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei fordi jeg ikke er lesbisk eller bi 😅❤️ men kunne datet en mann som er ufør og i slutten av 20 årene, eller helts litt eldre aldersmessig da

Anonymkode: 21c7b...734

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja. M52

Anonymkode: b2668...682

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer ann på ditt liv, helse og økonomi. 

Anonymkode: 7fcea...04d

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Fordi jeg ikke er spesielt interessert i en partner som er verken i tjueårene eller ufør.

Anonymkode: e67ae...4b8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, har en venninne som er helt fantastisk. Ufør, men renslig og mer mor for barna enn karrierekvinnene jeg kjenner!

Flink i hus og hjem og med barna, så ville uten tvil valgt en uflr kvinne så lenge hun var renslig og bidro i huset hun og! Men om det var en sengeliggende dame for det medtr uten å bidra med noe så nei!

Anonymkode: a8360...03b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Kjenner til noen relativt unge som er uføre, og det fremstår som et veldig begrenset liv i sin helhet.

M34

Anonymkode: 9311b...f93

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, har en venninne som er helt fantastisk. Ufør, men renslig og mer mor for barna enn karrierekvinnene jeg kjenner!

Flink i hus og hjem og med barna, så ville uten tvil valgt en uflr kvinne så lenge hun var renslig og bidro i huset hun og! Men om det var en sengeliggende dame for det medtr uten å bidra med noe så nei!

Renslig faktisk 🙈😅

Anonymkode: 859b5...82c

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Trenger ikke, er allerede gift med ei. 

Skrevet

Interessante svar fra de samme karene som i andre tråder her sier at feminismen har ødelagt forhold fordi kvinner jobber og har et selvstendig liv og at de vil ha tradisjonelle forhold der kvinnen er hjemmeværende. En ufør dame burde da være midt i blinken men så blir de redd for at de må forsørge henne, ja det hadde du måttet enda mere med en frisk dame som ikke jobba og ikke fikk penger fra nav! 

Ts jeg tror ikke du skal legge særlig mye i svarene her. Uføre har ikke store problemer med å få forhold, enten man er mann eller dame. Oppegående folk skjønner at man ikke ER sykdommen sin og at man fortsatt har mye godt å bidra med som en partner. 

Anonymkode: 17b1e...2d2

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Renslig faktisk 🙈😅

Anonymkode: 859b5...82c

Ja, har truffet noe urenslige menn og damer som var både ufør og i jobb. Da mener jeg ikke vasker hender etter do, vasker seg og dusjer nok. kan være naturlig uten sminke men ikke skitten og urenslig! Altså ikke en gris!

• Liker 3
Skrevet

Grisefolk er det verste 😭

Anonymkode: 24c61...c1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer ann på ditt liv, helse og økonomi. 

Anonymkode: 7fcea...04d

ønsker du å utdype ?

Skrevet

Ja, i utgangspunktet, er ufør selv og mann. Jeg hadde ikke brydd meg om "ufør" i seg selv, men det kommer jo an på funksjon og om man matcher.

Jeg er kjekk, har utdanning og ingenting "synlig" galt (ikke psykisk). Kunne du datet noen som er ufør? Har en følelse av at det er av langt mindre betydning for menn...

Anonymkode: 388ba...b6e

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

ønsker du å utdype ?

Vil tro grunnen til hvorfor en er ufør. Om det er tunge psykiske årsaker, skade pga ulykke etc. Hvordan det vil påvirke hverdagen og aktivitetsnivå. 

Og at en har en ordnet økonomi nok til å forsørge seg selv og ikke nedtynget av gjeld etc.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, i utgangspunktet, er ufør selv og mann. Jeg hadde ikke brydd meg om "ufør" i seg selv, men det kommer jo an på funksjon og om man matcher.

Jeg er kjekk, har utdanning og ingenting "synlig" galt (ikke psykisk). Kunne du datet noen som er ufør? Har en følelse av at det er av langt mindre betydning for menn...

Anonymkode: 388ba...b6e

Hei ja det kunne jeg. Så lenge du ikke var farlig, kriminell eller sterkt psykotisk:)

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...