AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Skriv gjerne kjønn og alder, og om du er i et forhold nå. Løft ellers frem det du ønsker 🙂 Noen spørsmål til inspirasjon 🙂 Er du kåtere som singel? Eller er det sex avler sex? Har fantasiene dine eller tenningsmønsteret endret seg? Tenker du mer eller mindre på sex som opptatt? Har du kanskje fått tunellsyn å legger ikke merke til det motsatte kjønn lenger? Har du vaner fra singellivet du fortsetter med i forhold men holder det skjult for partner? Er du fornøyd med partner eller ser du fortsatt etter noe bedre? Får du så mye sex i forholdet at behovet for onani er redusert? Onanerer du etter sex med partner? Hvilken sex er best, med partner eller deg selv? Tenner du på kjæresten din eller trenger du å fantasere om andre for å komme/nyte sexen? Har du for mye sex i forholdet ditt? Anonymkode: 7e51c...1e8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Dette var veldig mange spørsmål. Kort fortalt er jeg omtrent like kåt nå (som jeg er i et langvarig forhold) som da jeg var singel. Jeg har et høyere behov enn min partner, så da onanerer jeg de dagene vi ikke har sex. Sex med henne er selvfølgelig bedre, men jeg vet også at jeg har nok en høyere sexdrive enn mange, så jeg forstår at vi kan ha det like ofte som jeg ønsker. Vi har sex fire-fem dager i uken, og har vært sammen i ni år. Nå er hun høygravid, noe som gjør meg umåtelig sexfrustrert, men det får jeg bare dele med selv. Klarer selvfølgelig å tenne på andre kvinner selv om jeg er i et forhold, men er heller ikke utro. Sexen vi har er bra, og har blitt bedre med årene. Vi har sammen utforsket mye, og driver en del med BDSM. Hvis jeg skulle bli singel igjen hadde jeg nok ikke klart å leve uten det med en ny partner. Anonymkode: 35cf1...3c6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 For meg så er det forelskelse som avler kåtskap og sex som avler sex. Så jeg har nesten ikkeeksisterende kåtskap som singel. Anonymkode: 0247e...d2d 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For meg så er det forelskelse som avler kåtskap og sex som avler sex. Så jeg har nesten ikkeeksisterende kåtskap som singel. Anonymkode: 0247e...d2d For så vidt enig. Men hva når forelskelsen gir seg? Er det slutt på kåtskapen da? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 7e51c...1e8
SPOCA Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 Som singel har jeg ikke sex og er ikke veldig kåt. Motsatt når jeg er sammen med noen jeg er glad i, dvs min samboer. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #6 Skrevet 22. desember 2023 Singel = mindre krangling og mer sex 🙄😅 Anonymkode: ee020...518
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #7 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Singel = mindre krangling og mer sex 🙄😅 Anonymkode: ee020...518 Hehe, huff. Om forholdet er preget av krangling får jeg lite lyst på partner, og avslutter forholdet. Tenker at da er man langt fra kompatible nok til å være sammen. Anonymkode: 7e51c...1e8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #8 Skrevet 22. desember 2023 Singel; - Har mye spennende sex ned forskjellige kvinner - Reiser og opplever ting med venner. - Prioriterer tiden min som jeg vil - Spiser hva jeg vil når jeg vil - Bruker pengene mine som jeg vil - Bor akkurat hvor jeg vil når jeg vil I forhold; - Livet leves på partners premisser. Noen trives med å være knyttet til en partner fordi de føler det gir livet mening og de har såpass lavt selvbilde at det gir de bedre selvfølelse at noen vil dele livet med dem. Jeg er happy med meg selv i utgangspunktet og trenger ikke plastre på selvbildet mitt med en samboer som bare tilfører livet mindre frihet og ingen positive sider man ikke kan få som singel uansett. Anonymkode: 7f4f6...0ab
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #9 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I forhold; - Livet leves på partners premisser. Har du hørt om kompromisser? Du må være særdeles selvutslettende å være sammen med. Anonymkode: fbf7b...39a 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. desember 2023 #10 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 13.50): Skriv gjerne kjønn og alder, og om du er i et forhold nå. Løft ellers frem det du ønsker 🙂 Er i et forhold AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 13.50): Noen spørsmål til inspirasjon 🙂 Er du kåtere som singel? Ja, som nysingel er jeg det, fordi da har jeg nettopp avsluttet et forhold der følelsene har dabbet av og da er ikke sexlivet like godt. AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 13.50): Eller er det sex avler sex? Har fantasiene dine eller tenningsmønsteret endret seg? Tenker du mer eller mindre på sex som opptatt? Sex avler sex ja, har mye sex både i forhold og som singel. Er like opptatt av sex i forhold og som singel og jeg er i et bra forhold. AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 13.50): Har du kanskje fått tunellsyn å legger ikke merke til det motsatte kjønn lenger? Om jeg er forelsket og tenner på partneren ser jeg ikke på andre menn på den måten. AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 13.50): Har du vaner fra singellivet du fortsetter med i forhold men holder det skjult for partner? Er du fornøyd med partner eller ser du fortsatt etter noe bedre? Er fornøyd med den partneren jeg er sammen med. AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 13.50): Får du så mye sex i forholdet at behovet for onani er redusert? Onanerer du etter sex med partner? Hvilken sex er best, med partner eller deg selv? Tenner du på kjæresten din eller trenger du å fantasere om andre for å komme/nyte sexen? Har du for mye sex i forholdet ditt? Anonymkode: 7e51c...1e8 Har mye sex og onanerer ikke alene, kun i samspill med partneren. Blir ikke kåt alene. Må ha en mann der.Fantaserer selvsagt ikke om andre om det er partneren min jeg tenner på og er forelsket i . Om jeg begynner å fantasere om andre, er det fordi jeg ikke tenner eller elsker partneren lengre. Og da er det bare å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #11 Skrevet 22. desember 2023 Folk tenker faktisk ikke så mye på sex som deg samme om de er singel eller i forhold. Kanskje ta en prat med psykolog? Dette var litt skrudd tråd. Anonymkode: 44d88...48f 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #12 Skrevet 22. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Folk tenker faktisk ikke så mye på sex som deg samme om de er singel eller i forhold. Kanskje ta en prat med psykolog? Dette var litt skrudd tråd. Anonymkode: 44d88...48f Snakker du til trådstarter nå, eller til noen andre? Anonymkode: 994ff...99a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #13 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Folk tenker faktisk ikke så mye på sex som deg samme om de er singel eller i forhold. Kanskje ta en prat med psykolog? Dette var litt skrudd tråd. Anonymkode: 44d88...48f Å? Hva er skrudd? Anonymkode: 7e51c...1e8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #14 Skrevet 23. desember 2023 Lykkeligere som singel Anonymkode: 7b26a...317
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #15 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lykkeligere som singel Anonymkode: 7b26a...317 Interessant, vi har i vennegjengen snakket om dette for ikke lenge siden. Flere av mannfolka forteller om lkt livskvalitet når de er i forhold. Anonymkode: 7e51c...1e8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #16 Skrevet 24. desember 2023 Mann, 37 år, singel. I forholdet jeg hadde med en trans kvinne for noen år siden så var jeg eksternt kåt sammen med henne. Men siden det var et lang distanse forhold, så hendte det at jeg gjorde noen ting alene jeg ikke ville at hun skulle oppdage. Ikke noe fysisk utro, men delte bilder og video av min private del med menn på snapchat og skjulte det for henne. Hun fant det ut. Jeg levde til tider som singel. I forholdet jeg hadde nylig så var jeg dessverre ikke komfortabel med jenten (i 20 årene). Alderen hadde ikke noe å si, trans kvinnen jeg var med var 26 år så. Men hun her matchet meg ikke seksuelt. Kjemien i sengen var elendig. Pluss at jeg heie tiden var redd for å gjøre henne gravid, selvom vi brukte kondom. Fant ut senere at kondomen kunne ha brutt, da vi ikke brukte glidemiddel. Jeg ble ekstremt kåt mens jeg klinte med henne. Etter at jeg kom hjem fra å være med henne så sprutet jeg kjempe mye og hardt hehe. Så det kommer helt an på om jeg er komfortabel med partneren. Anonymkode: e3558...a5e
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #17 Skrevet 24. desember 2023 Kvinne på 45. Jeg har mer sex i et forhold enn som singel. Jeg liker ikke sex med fremmede og sex knytter meg nærmere partneren. Onanerer mindre når jeg er i et forhold enn når jeg er singel. Kåtheten er nok like mye til stede, men annerledes. Liker definitivt sex med partner bedre enn onanering. Anonymkode: 8c1e4...a63 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #18 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne på 45. Jeg har mer sex i et forhold enn som singel. Jeg liker ikke sex med fremmede og sex knytter meg nærmere partneren. Onanerer mindre når jeg er i et forhold enn når jeg er singel. Kåtheten er nok like mye til stede, men annerledes. Liker definitivt sex med partner bedre enn onanering. Anonymkode: 8c1e4...a63 Kjenner meg igjen i dette 😇 Ts Anonymkode: 7e51c...1e8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #19 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 13.50): Skriv gjerne kjønn og alder, og om du er i et forhold nå. Mann 45. I forhold. Er du kåtere som singel? Nei. Ingen forskjell. Eller er det sex avler sex? Nei. Sex avler ikke sex. Frekvensen på hvor ofte/sjelden jeg vil ha sex, er uavhengig av tidligere sex. Har fantasiene dine eller tenningsmønsteret endret seg? Nei Tenker du mer eller mindre på sex som opptatt? Akkurat det samme. Jeg tenker jevnt over ganske lite på sex. Sex er ikke noe «big deal» for min del. Sex tar liten plass i livet mitt. Har du kanskje fått tunellsyn å legger ikke merke til det motsatte kjønn lenger? jeg ser akkurat like godt i forhold som når jeg er singel. Har du vaner fra singellivet du fortsetter med i forhold men holder det skjult for partner? Nei. Jeg har vaner fra singellivet, men de er ikke relatert til sex og ikke holdes de skjult. Er du fornøyd med partner eller ser du fortsatt etter noe bedre? Ja fornøyd. Får du så mye sex i forholdet at behovet for onani er redusert? Onani og sex med partner har ingen ting med hverandre å gjøre for min del. Jeg onanerer når jeg vil onanere og har sex når jeg vil ha sex. Det ene erstatter ikke det andre. Mitt onanimønster er likt uavhengig av frekvens på sex med en partner. Hvilken sex er best, med partner eller deg selv? Er ikke med på premisset. Det er 2 forskjellige ting. Når jeg vil onanere, så vil jeg ikke ha sex med partner, jeg vil onanere. Når jeg vil ha sex med partner, så onanerer jeg ikke i stedet. Det er ulike ting. Jeg får ikke mindre lyst på sex med partner av å onanere. sex med partner og onani er ulike ting med ulik funksjon. Tenner du på kjæresten din eller trenger du å fantasere om andre for å komme/nyte sexen? Fantaserer aldri når jeg har sex. Har du for mye sex i forholdet ditt? Nei. Vi har forholdsvis sjeldent sex, da ingen av oss er særlig opptatt av sex. Ingen av oss har sex som noe kjærlighetsspråk. Vi trenger ikke regelmessig sex for å ha det bra. Anonymkode: 7e51c...1e8 Skriv gjerne kjønn og alder, og om du er i et forhold nå. Mann 45. I forhold. Er du kåtere som singel? Nei. Ingen forskjell. Eller er det sex avler sex? Nei. Sex avler ikke sex. Frekvensen på hvor ofte/sjelden jeg vil ha sex, er uavhengig av tidligere sex. Har fantasiene dine eller tenningsmønsteret endret seg? Nei Tenker du mer eller mindre på sex som opptatt? Akkurat det samme. Jeg tenker jevnt over ganske lite på sex. Sex er ikke noe «big deal» for min del. Sex tar liten plass i livet mitt. Har du kanskje fått tunellsyn å legger ikke merke til det motsatte kjønn lenger? jeg ser akkurat like godt i forhold som når jeg er singel. Har du vaner fra singellivet du fortsetter med i forhold men holder det skjult for partner? Nei. Jeg har vaner fra singellivet, men de er ikke relatert til sex og ikke holdes de skjult. Er du fornøyd med partner eller ser du fortsatt etter noe bedre? Ja fornøyd. Får du så mye sex i forholdet at behovet for onani er redusert? Onani og sex med partner har ingen ting med hverandre å gjøre for min del. Jeg onanerer når jeg vil onanere og har sex når jeg vil ha sex. Det ene erstatter ikke det andre. Mitt onanimønster er likt uavhengig av frekvens på sex med en partner. Hvilken sex er best, med partner eller deg selv? Er ikke med på premisset. Det er 2 forskjellige ting. Når jeg vil onanere, så vil jeg ikke ha sex med partner, jeg vil onanere. Når jeg vil ha sex med partner, så onanerer jeg ikke i stedet. Det er ulike ting. Jeg får ikke mindre lyst på sex med partner av å onanere. sex med partner og onani er ulike ting med ulik funksjon. Tenner du på kjæresten din eller trenger du å fantasere om andre for å komme/nyte sexen? Fantaserer aldri når jeg har sex. Har du for mye sex i forholdet ditt? Nei. Vi har forholdsvis sjeldent sex, da ingen av oss er særlig opptatt av sex. Ingen av oss har sex som noe kjærlighetsspråk. Vi trenger ikke regelmessig sex for å ha det bra. Anonymkode: 1af88...ee5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #20 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skriv gjerne kjønn og alder, og om du er i et forhold nå. Mann 45. I forhold. Er du kåtere som singel? Nei. Ingen forskjell. Eller er det sex avler sex? Nei. Sex avler ikke sex. Frekvensen på hvor ofte/sjelden jeg vil ha sex, er uavhengig av tidligere sex. Har fantasiene dine eller tenningsmønsteret endret seg? Nei Tenker du mer eller mindre på sex som opptatt? Akkurat det samme. Jeg tenker jevnt over ganske lite på sex. Sex er ikke noe «big deal» for min del. Sex tar liten plass i livet mitt. Har du kanskje fått tunellsyn å legger ikke merke til det motsatte kjønn lenger? jeg ser akkurat like godt i forhold som når jeg er singel. Har du vaner fra singellivet du fortsetter med i forhold men holder det skjult for partner? Nei. Jeg har vaner fra singellivet, men de er ikke relatert til sex og ikke holdes de skjult. Er du fornøyd med partner eller ser du fortsatt etter noe bedre? Ja fornøyd. Får du så mye sex i forholdet at behovet for onani er redusert? Onani og sex med partner har ingen ting med hverandre å gjøre for min del. Jeg onanerer når jeg vil onanere og har sex når jeg vil ha sex. Det ene erstatter ikke det andre. Mitt onanimønster er likt uavhengig av frekvens på sex med en partner. Hvilken sex er best, med partner eller deg selv? Er ikke med på premisset. Det er 2 forskjellige ting. Når jeg vil onanere, så vil jeg ikke ha sex med partner, jeg vil onanere. Når jeg vil ha sex med partner, så onanerer jeg ikke i stedet. Det er ulike ting. Jeg får ikke mindre lyst på sex med partner av å onanere. sex med partner og onani er ulike ting med ulik funksjon. Tenner du på kjæresten din eller trenger du å fantasere om andre for å komme/nyte sexen? Fantaserer aldri når jeg har sex. Har du for mye sex i forholdet ditt? Nei. Vi har forholdsvis sjeldent sex, da ingen av oss er særlig opptatt av sex. Ingen av oss har sex som noe kjærlighetsspråk. Vi trenger ikke regelmessig sex for å ha det bra. Anonymkode: 1af88...ee5 Takk for svar 🙂 Du skriver at sex med partner og onani har ulik funksjon. Kan du si noe om hva slags funksjoner det er? Grunnen til at jeg spør er at min funksjon for onani er at jeg kjenner er behov for orgasme, noe som må forløses. Det som er annerledes med sex med partner er nærhet og intimitet med den jeg elsker, og orgasme. Hvis partner er i nærheten, eller vi sees den dagen så venter jeg heller på sex og får orgasme sammen med han enn å onanere alene. Så for meg er onani noe jeg "må" ty tiø fordi partner ikke er tilgjengelig for sex. Ts Anonymkode: 7e51c...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå