Gå til innhold

Har man rett til å flytte inn den 1.1 når kontrakten på leiligheten starter den 1.1?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det du skriver gir ikke mening. Vaktmestervhar normalt sett ingen ting med oppussing i en leilighet å gjøre. Det er utleier du må be om en endelig avklaring fra. Vaktmester er ingen relevant part. 

Anonymkode: eaf93...543

Det er vaktmester som har ansvaret for å få inn håndverkere og følge de opp. Utleier sitter bare på kontoret og har ikke oversikten.

Ts

Anonymkode: 974ff...498

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vaktmester som har ansvaret for å få inn håndverkere og følge de opp. Utleier sitter bare på kontoret og har ikke oversikten.

Ts

Men du skal kun forholde deg til utleier. Vaktmester er ikke din kontakt. Vaktmester skal ha kontakt med utleier. Ikke deg. Det er ikke ditt problem at utleier bare sitter på kontor og ikke har oversikt. Det får han betalt for..

• Liker 1
Skrevet
Vegglampe skrev (50 minutter siden):

Men du skal kun forholde deg til utleier. Vaktmester er ikke din kontakt. Vaktmester skal ha kontakt med utleier. Ikke deg. Det er ikke ditt problem at utleier bare sitter på kontor og ikke har oversikt. Det får han betalt for..

Jeg snakker med begge, men utleier sier jeg må snakke med vaktmester om når jeg kan flytte inn, for det er han som har oversikten over når håndverkerne er ferdige.

Kaotisk😬

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snakker med begge, men utleier sier jeg må snakke med vaktmester om når jeg kan flytte inn, for det er han som har oversikten over når håndverkerne er ferdige.

Kaotisk😬

Ts 

Nei. Du har kontrakt med utleier ikke vaktmester. Utleier får ta dialogen med vaktmester. Vaktmester har ingen myndighet i denne saken.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i landet dette er, men hvis det er i Oslo og omegn hadde jeg prøvd å avtale med utleier at han dekker leie av en lagerhenger (fra lagerboks) som du kan fylle inn tingene i og få levert når leiligheten er klar. Den kan du bare fylle opp, så henter de den og leverer den. I tillegg til å selvsagt ikke betale leie for de dagene du ikke disponerer leiligheter. Leiligheten blir ikke klar før den blir det, uansett hvor irriterende det er. 

Anonymkode: 1a477...7be

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...