AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Er i avstandsforhold, vi ses i helger, fridager å ferier. Er veldig glad i han å har vært sammen ca 1 år. Problemet er at han vil aldri være med å treffe venner å ta kaffe eller noe ned i byen. Har spurt han noen ganger om han vil være med, men da er han heller hjemme hos meg. Han ringte meg rett før han kom på besøk, å sa at vi skulle på middag hos noen han kjenner i min hjemby . Jeg svarte at det høres koselig ut, men samtidig synes jeg det er frekt å bare avtale noe, uten i det hele tatt spørre meg, når han ikke legger seg i selen å gjør en innsats for å treffe folk jeg kjenner. Han har ikke sosialangst eller noe, så stusser litt over hvorfor han ikke vil bli med. Hvordan hadde dere reagert og hå Anonymkode: 4ac49...689
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Er du sikker på at han ikke har litt sosial angst? Altså at han syns det er ubehagelig å treffe nye folk? Det er mange grader av sosial angst eller det å kjenne ubehag rundt det å tilbringe tid med andre mennesker. For noen kan det både være greit med folk man kjenner godt og å gå rundt i folkemengder (f.eks kjøpesenter) hvor man egentlig ikke snakker med noen, utenom høflighetsfraser til ansatte. Men så blir det plutselig vanskelig når man skal være sammen med fremmede over litt tid og å gjøre en innsats for å bli kjent med dem. Anonymkode: a27a5...a84
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 Frekt? Nei, vettuhva! Hvor gamle er dere? Du må jo være fornøyd med at han i det hele tatt tar initiativ til noe sosialt som du savner? Dette virker bare fjortisaktig. Anonymkode: aa67e...9ab
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Du avtaler jo ting med andre, og spør han etterpå, slik at han må være alene hos deg hvis du sier nei. Du kan jo også si nei hvis du vil Anonymkode: 14726...3dd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Skrevet 21. desember 2023 Virker ikke som en som ser noe langsiktig med deg. En som ikke er interessert i å treffe venner osv er en som ikke vil etablere seg med deg. Og etter et år så vet man sånt. Her er jeg redd du bare kaster bort tid desverre Anonymkode: e75c4...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå