AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Skrevet 21. desember 2023 Jeg matchet nylig med en på Tinder som jeg kjente jeg ble veldig interessert i. Etter litt chat foreslo han å møtes, siden vi bor landlig så avtalte vi å gå en tur eller være ute. Planen endret seg og jeg ba han på besøk til meg, lagde litt mat og koselig med tente lys og musikk. Vi var begge nervøse, men mulig han var et hakk verre enn meg. Han hadde med en liten gave til meg, det ble jeg veldig glad for. Men jeg lurer på om han er veldig uerfaren eller usikker ovenfor damer. Han har etter det han fortalte muligens kun hatt ei dame, kona. Jeg synes det var for tidlig å komme inn på tema og spørre på første møte 😊 Vi er begge snart 50 ÅR.. Jeg ble fascinert av han, virket ekte og vi bare snakket sammen hele kvelden. Han prøvde seg ikke og når han skulle dra så turte han ikke gjøre noe. Jeg spurte spontant om han ville ha en klem, han sa lettet ja. En god klem. Jeg vet ikke helt hva jeg lurer på, men er usikker på hva jeg gjør videre. Jeg har ikke lyst å ta alt ansvar for relasjonen, noe jeg fort kan gjøre. Vi var enige om at vi hadde lyst å møtes igjen. Skal jeg gi han tid eller passe på å vise interesse? 🤔🤭 Nå er det uansett jul (familie og unger osv).. Mulig han trenger tid, men jeg vil ikke at noen andre skal komme og rappe han 😄 Anonymkode: 4149f...f93 2
Fjellmannover190 Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 Første møte kan være en nervepirrende stund, spesielt om begge har forventninger. Har selv et langt forhold bak meg, og det tok litt tid før jeg ble god til å møte damer igjen. Det er også en del man bør lære seg ved kunskapssøk, for å forstå forventninger. Ikke tenk på hvem som gjør hva eller hva du forventninger du har til at han skal gjøre, og søk litt informasjon om hva du bør prate om i en datingfase. Det er en spennende tid! 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Skrevet 21. desember 2023 Jeg tenkte litt sånn da jeg traff kjæresten også. Viste seg at jeg tok grundig feil, han ville bare ikke gå for fort frem og det kan man jo sette pris på. Anonymkode: efde9...348 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Fjellmannover190 skrev (3 minutter siden): Første møte kan være en nervepirrende stund, spesielt om begge har forventninger. Har selv et langt forhold bak meg, og det tok litt tid før jeg ble god til å møte damer igjen. Det er også en del man bør lære seg ved kunskapssøk, for å forstå forventninger. Ikke tenk på hvem som gjør hva eller hva du forventninger du har til at han skal gjøre, og søk litt informasjon om hva du bør prate om i en datingfase. Det er en spennende tid! Fint svar 🤗 Ja, veldig spennende! Jeg er ikke uerfaren, hatt et par forhold etter samlivsbrudd. Det ene var veldig seriøst fra min side, men han var en sjarmør som fant en ny før jeg ble vraket. Og om han ikke prøver seg på neste date så kommer jeg til å gjøre det. Skremmer jeg vettet av han da? Anonymkode: 4149f...f93
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte litt sånn da jeg traff kjæresten også. Viste seg at jeg tok grundig feil, han ville bare ikke gå for fort frem og det kan man jo sette pris på. Anonymkode: efde9...348 Ikke sant, bra du sier det. Jeg kan også ta grundig feil. Setter pris på det, men har en tendens til å bli impulsiv. Anonymkode: 4149f...f93
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #6 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sant, bra du sier det. Jeg kan også ta grundig feil. Setter pris på det, men har en tendens til å bli impulsiv. Anonymkode: 4149f...f93 Altså setter pris på om en mann vil gå rolig fram. Anonymkode: 4149f...f93 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #7 Skrevet 21. desember 2023 Hvis han ikke har hatt så mang damer er han sikkert nervøs ja. Det smarteste er at du viser deg trygg og åpen med ham. Anonymkode: f1c59...dee
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #8 Skrevet 21. desember 2023 Jeg møtte også en sånn. Viste seg at han var en forvokst mannebaby som mest lette etter en mor nr 2 og ble både sint og aggressiv når man forventet helt normal anstendig og ansvar av ham. Nei takk. Anonymkode: 2f091...fa6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #9 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg møtte også en sånn. Viste seg at han var en forvokst mannebaby som mest lette etter en mor nr 2 og ble både sint og aggressiv når man forventet helt normal anstendig og ansvar av ham. Nei takk. Anonymkode: 2f091...fa6 Hmm det vil jeg ikke ha, jeg vil at mannen passer på meg 😊 og ikke omvendt 😁 Jeg vil at han er oppmerksom om jeg fryser, serverer meg kaffe eller noe godt, kysser meg mye, sier fra om jeg er i ferd med å være litt for impulsiv og generelt holder godt rundt meg 🤗 Og jeg gjør det samme for han Anonymkode: 4149f...f93 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #10 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis han ikke har hatt så mang damer er han sikkert nervøs ja. Det smarteste er at du viser deg trygg og åpen med ham. Anonymkode: f1c59...dee Fint svar. Håper jeg får mulighet til å treffe han i romjula 😊 Anonymkode: 4149f...f93
Blåjojo Skrevet 21. desember 2023 #11 Skrevet 21. desember 2023 Gi han en date eller to til for å bli kjent med deg. I mellomtiden snakker dere vel litt på tlf og chat, og da kan du jo si at du likte han godt, men er litt redd for å gå for fort fram. Kanskje er han bare så redd for å bli avvist at han ikke turte ta noe initiativ? Om han i tillegg er litt sjenert og uvant med dating så er det vanskelig å være så "på".
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #12 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hmm det vil jeg ikke ha, jeg vil at mannen passer på meg 😊 og ikke omvendt 😁 Jeg vil at han er oppmerksom om jeg fryser, serverer meg kaffe eller noe godt, kysser meg mye, sier fra om jeg er i ferd med å være litt for impulsiv og generelt holder godt rundt meg 🤗 Og jeg gjør det samme for han Anonymkode: 4149f...f93 Det var jo min mye i starten, så slo vi fast forholdet og da satte han seg på ræven og ble sur og krevende, og skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha behov eller følelser overhodet og hvertfall ikke noe å ta hensyn til. Anonymkode: 2f091...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #13 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det var jo min mye i starten, så slo vi fast forholdet og da satte han seg på ræven og ble sur og krevende, og skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha behov eller følelser overhodet og hvertfall ikke noe å ta hensyn til. Anonymkode: 2f091...fa6 Det går ikke, da er det bare å gå videre, ferdig med han. Anonymkode: 4149f...f93 1
Fjellmannover190 Skrevet 21. desember 2023 #14 Skrevet 21. desember 2023 41 minutter siden, AnonymBruker said: Fint svar 🤗 Ja, veldig spennende! Jeg er ikke uerfaren, hatt et par forhold etter samlivsbrudd. Det ene var veldig seriøst fra min side, men han var en sjarmør som fant en ny før jeg ble vraket. Og om han ikke prøver seg på neste date så kommer jeg til å gjøre det. Skremmer jeg vettet av han da? Anonymkode: 4149f...f93 Tenkte mer på at han var uerfaren. Føl litt på hvordan stemninga er, også kan du sjekke han opp! Regner med at han forstår hva han er på utkikk etter, og det å skremme han litt er fint. Jeg har blitt skremt vekk av to damer, men det ikke vært på grunn av at de har styrt det mot sjekking, mer på grunn av følelse av å være ett ligg eller en baby-produsent!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #15 Skrevet 21. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg møtte også en sånn. Viste seg at han var en forvokst mannebaby som mest lette etter en mor nr 2 og ble både sint og aggressiv når man forventet helt normal anstendig og ansvar av ham. Nei takk. "en sånn"? Hva er det du snakker om. Bare fordi du ikke klarer å vurdere mennesker betyr ikke at alle andre menn som har hatt få partnere er som din. 49 minutter siden, AnonymBruker said: Det var jo min mye i starten, så slo vi fast forholdet og da satte han seg på ræven og ble sur og krevende, og skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha behov eller følelser overhodet og hvertfall ikke noe å ta hensyn til. Hvorfor kommer dere trekkende med deres dårlige dates inn i dette. Har jo ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: f1c59...dee 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #16 Skrevet 21. desember 2023 Fjellmannover190 skrev (1 time siden): Tenkte mer på at han var uerfaren. Føl litt på hvordan stemninga er, også kan du sjekke han opp! Regner med at han forstår hva han er på utkikk etter, og det å skremme han litt er fint. Jeg har blitt skremt vekk av to damer, men det ikke vært på grunn av at de har styrt det mot sjekking, mer på grunn av følelse av å være ett ligg eller en baby-produsent! Jeg tenker bare på å stå veldig nær og kanskje se om han vil at jeg stryker på han og evt kysse litt. Anonymkode: 4149f...f93
Fjellmannover190 Skrevet 21. desember 2023 #17 Skrevet 21. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker bare på å stå veldig nær og kanskje se om han vil at jeg stryker på han og evt kysse litt. Anonymkode: 4149f...f93 Høres hyggelig ut! Jeg har vært generelt litt skeptisk til å ta på damer, for å ikke fremstå som en metoo-mann, men har kommet over det, og har lært med dette nå!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #18 Skrevet 21. desember 2023 Gi han noen dater til å se om han slapper mere av. Ikke vær redd for at noen andre snapper han opp, er han sjenert så har han nok ikke interesse av å dste flere parallelt og om han synes det kan være potensial i deg så er det naturlig å uansett ikke ønske å møte andre. Bare gjør det tydelig for han at du gjerne møtes igjen i romjula eller på nyåret og ønsk han en god jul. Anonymkode: 2385e...ccb 2
Anna Maria Skrevet 21. desember 2023 #19 Skrevet 21. desember 2023 Han er jo ikke akkurat uerfaren når han har vært gift, men han kan være utrygg i en datesituasjon, og det kan være lenge siden sist. Kanskje aldri, det spørs hvordan han traff på kona. Da er det å gi han litt tid, og trygge han som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #20 Skrevet 21. desember 2023 Alt jeg kan si er at dette hørtes jo veldig hyggelig ut! Anonymkode: 01fa8...227 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå