Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg må ut å gå meg en tur før det hele starter, sitter bare å tripper her😅

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så, skandalene henger som perler på en snor i timene før finalen, herav at generalprøven hadde mange momenter ved seg. 

Ikke optimalt, og det tyder vel på at finalen i år kommer til å bli oppsiktsvekkende? Tenker det vil komme mange planlagte og spontane stunts. Det er umulig at dette vil gå smertefritt og rett fram for seg.

Årets show er derfor en must-watch.

Utover det truer sikkerheten både Malmö som by og showet som helhet. 

Tenk om Israel vinner.... ?

Glad ikke årets ESC er i Norge. 

• Liker 5
Skrevet
Ctrl skrev (2 minutter siden):

Så, skandalene henger som perler på en snor i timene før finalen, herav at generalprøven hadde mange momenter ved seg. 

Ikke optimalt, og det tyder vel på at finalen i år kommer til å bli oppsiktsvekkende? Tenker det vil komme mange planlagte og spontane stunts. Det er umulig at dette vil gå smertefritt og rett fram for seg.

Årets show er derfor en must-watch.

Utover det truer sikkerheten både Malmö som by og showet som helhet. 

Tenk om Israel vinner.... ?

Glad ikke årets ESC er i Norge. 

Alt kan tydeligvis skje!

Skrevet

Nå er jeg klar for fest🥳🎉🇳🇴❤️ Må gjøre det beste ut av det🙏❤️ Heia Sverige, Kroatia, Sveits, Italia🎉🤩

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (7 minutter siden):

Nå er jeg klar for fest🥳🎉🇳🇴❤️ Må gjøre det beste ut av det🙏❤️ Heia Sverige, Kroatia, Sveits, Italia🎉🤩

Akkurat nå heier jeg bare på Malin og Petra 😀

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå heier jeg bare på Malin og Petra 😀

Enig🙏 All ære til de og Sverige. Er det noen som virkelig kan håndtere denne situasjonen så er det de🙏❤️

• Liker 3
Skrevet
PusheenPusheen skrev (24 minutter siden):

Jeg tror jeg må ut å gå meg en tur før det hele starter, sitter bare å tripper her😅

Same here. Prøver å distrahere meg med tv-serier, YouTube, mat, men hjelper ikke. Nervøs 😀

Skrevet

Same here. Prøver å distrahere meg med tv-serier, YouTube, mat, men hjelper ikke. Nervøs 😀

Ja, jeg sitter nu enda her uten å ha gått noe sted. Klarer ikke slappe av nok til å få på skoa😆

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes det er helt forkastelig å se venstresiden og hvordan mange opptrer mot hun fra Israel som er helt uskyldig oppi det hele. De er rett og slett avskyelige mobbere hele gjengen. 

Endret av Julia Piñero
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

Snart vorspiel på SVT Play 😊

• Liker 1
Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (1 minutt siden):

Snart vorspiel på SVT Play 😊

Har ikke SVT 😭

Skrevet
PusheenPusheen skrev (6 minutter siden):

Har ikke SVT 😭

Du kan jo se den på mobilen! Det gjør jeg 🙂

Skrevet (endret)

Fortell! Hvor ser man det fra? :D Skulle selvsagt sitere syltetøyet, men gikk fort her. @Bringebærsyltetøy

Endret av PusheenPusheen
Skrevet
PusheenPusheen skrev (7 minutter siden):

Fortell! Hvor ser man det fra? :D Skulle selvsagt sitere syltetøyet, men gikk fort her. @Bringebærsyltetøy

svtplay punkt se 😀

Skrevet

svtplay punkt se 😀

Takk!

Skrevet

Dem som satt penger på Nederland får ikke pengene tilbake. 

VG har spurt Norsk Tipping klargjøre reglene for eventuell refusjon av innsats for dem som har stemt på Nederland.

- Spillere som har satser på Nederland vil dessverre ikke få tilbake innsatsen, sier Roar Jødahl i Norsk Tipping.

• Nyttig 2
Skrevet

Her ser vi et klipp fra salen når Israel var ferdig med sin opptreden:

https://www.tv2.no/underholdning/konkurransen-slik-vi-kjenner-den-er-dod/16679632/

Sterk buing fra publikum. 

Synes dette er forkastelig. Dette skal være en sangkonkurranse, og artist Eden Golan blir jo helt uskyldig i dette. Hun er 20 år. 

Man trenger ikke applaudere henne, men derifra til at salen buer henne av scena gjør meg ille berørt. For en vanvittig styrke hun har som velger dette og står i dette.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå har Kaarija trukket seg fra å lese opp jurypoeng.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
mjaus skrev (6 minutter siden):

Nå har Kaarija trukket seg fra å lese opp jurypoeng.

Ok....Tror jeg er ferdig med Dr.Pepper her, må finne vodkaflasken jeg hadde et eller annet sted 😂

• Liker 10
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...