Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Spandex

Så kjedelig :(

Etk skrev (Akkurat nå):

Teller trusene til de spanske danserene? 😂

Jeg stemmer ja! :)

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Det er nu så vidt truser. Men kom til å tenke på han finske. Det skal jo se ut som han er naken, men han har truse på. Telles den?

Den teller ihvertfall! Finland vinner Eurovision Thong Contest i år!

• Liker 3
Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Så kjedelig :(

Jeg stemmer ja! :)

Den teller ihvertfall! Finland vinner Eurovision Thong Contest i år!

Vet ikke om det er spandex, men tipper det. Kjempekjedelig. Hah, Eurovision Thong Contest😁

• Liker 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (8 minutter siden):

Vet ikke om det er spandex, men tipper det. Kjempekjedelig. Hah, Eurovision Thong Contest😁

Thong Contest 😂😂  Det er jo en perfekt beskrivelse! 

• Liker 4
Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (1 minutt siden):

Thong Contest 😂😂  Det er jo en perfekt beskrivelse! 

Gir @Ardwinna æren for den, fantastisk🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min topp 5 er: Frankrike deretter Spania, UK, Irland og tja.. Kroatia og Italia. Det ble 6 det. Foruten Frankrike på nr 1 er resten i tilfeldig rekkefølge. 

Endret av Ludovica-
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Mine topp fem er Norge, Kroatia, Finland, Sveits og Armenia

Edit: Burde jeg stryke Norge siden man ikke kan stemme på dem? I så fall bytter jeg ut med Kroatia, lar resten stå, og føyer på Sverige til slutt.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 2
Skrevet
Ludovica- skrev (7 minutter siden):

Min topp 5 er: Frankrike deretter Spania, UK, Irland og tja.. Kroatia (de 4 siste ikke i kronologisk rekkefølge). 

Min topp 5: 

1. Frankrike 

2. Storbritannia 

3. Sverige

4. Estland 

5. Belgia 

Skrevet
PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Mine topp fem er Norge, Kroatia, Finland, Sveits og Armenia

Edit: Burde jeg stryke Norge siden man ikke kan stemme på dem? I så fall bytter jeg ut med Kroatia, lar resten stå, og føyer på Sverige til slutt.

Nei. Jeg har bare tatt utgangspunkt i hvilke jeg liker best og hvilke jeg håper skal vinne.

Skrevet

Den nederlandske kringkasteren har kommet med en forklaring på hva som skjedde med Joost Klein.

De skriver at hendelsen skjedde etter torsdagens fremførelse.

Joost ble filmet når i det han kom av scenen og skulle gå til «greenroom». På det øyeblikket skal Joost ha gjort det tydelig at han ikke ville bli filmet.

- Dette ble ikke respektert. Det førte til en truende bevegelse fra Joost mot kameraet. Joost rørte ikke kamerakvinnen. Denne hendelsen ble raportert, og fulgt av en etterforskning fra EBU og politiet, skriver de.

Skrevet

Min topp 5 er Norge, Østerrike, Kroatia, Luxemburg og Georgia. Norge på topp og resten i tilfeldig rekkefølge.

Skrevet

Mine topp 5:

1: Kroatia

2: Norge

3: Estland

4: Finland

5: Sverige 

Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (4 minutter siden):

Den nederlandske kringkasteren har kommet med en forklaring på hva som skjedde med Joost Klein.

De skriver at hendelsen skjedde etter torsdagens fremførelse.

Joost ble filmet når i det han kom av scenen og skulle gå til «greenroom». På det øyeblikket skal Joost ha gjort det tydelig at han ikke ville bli filmet.

- Dette ble ikke respektert. Det førte til en truende bevegelse fra Joost mot kameraet. Joost rørte ikke kamerakvinnen. Denne hendelsen ble raportert, og fulgt av en etterforskning fra EBU og politiet, skriver de.

Hva forventer de når de er med på ESC? At de ikke skal filmes? Det blir for dumt.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Ludovica- skrev (13 minutter siden):

Min topp 5 er: Frankrike deretter Spania, UK, Irland og tja.. Kroatia og Italia. Det ble 6 det. Foruten Frankrike på nr 1 er resten i tilfeldig rekkefølge. 

Det høres helt likt ut som min toppliste også 🤗

• Liker 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Hva forventer de når de er med på ESC? At de ikke skal filmes? Det blir for dumt.

Det var visst ikke lov å filme da. Det er sikkert noen situasjoner hvor deltakerne skal få roe ned vel vitende om at de ikke filmes. Og dette var visst en av dem, ifølge avisene.

• Liker 6
Skrevet
PusheenPusheen skrev (9 minutter siden):

Tror at det skjedde noe mer der...Dukker kanskje opp en video etter hvert. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ab_naturals skrev (Akkurat nå):

Det var visst ikke lov å filme da. Det er sikkert noen situasjoner hvor deltakerne skal få roe ned vel vitende om at de ikke filmes. Og dette var visst en av dem, ifølge avisene.

Aha, da stiller det seg jo annerledes i så fall. Uansett spesielt å komme med truende oppførsel. 

Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Tror at det skjedde noe mer der...Dukker kanskje opp en video etter hvert. 

Ja, hvem vet. Hadde vært kjekt for nysgjerrige meg å få vite hva som skjedde😅

• Liker 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Nja, noen ganger får man nok. Det var jo ikke under show eller pressekonferanse, så da burde deltakerens grenser respekters når de tydelig sier i fra. Så om dette er sant, at dette er grunnen til at han ble utestengt (og politianmeldt), syns jeg det er ganske hårreisende og sjokkerende. Eller er det slik at deltakerne har skrevet under på kontrakt om at fotografer har rett til å filme dem hele tiden mens de er en del av Eurovision? 

Men dette er vel bare den nederlandske kringkasteren sin versjon. Jeg håper for EBU sin del at det har skjedd noe mer alvorlig enn det som fremstilles her, om ikke er det en skandale at han ble utestengt.

• Liker 11
Skrevet

Skal lage dobbelt opp med popcorn i kveld. Her kan alt skje! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...