Gå til innhold

Eurovision 2024

iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Gleder meg til å se alle bidragene igjen i morgen, kanskje jeg får bedre fatt i denne også :D 

Ja, den vil nok sitte godt etter imorgen, har vokst skikkelig på meg og nå får jeg den ikke ut av hodet 😅 Den engelske også faktisk, skikkelig bra låt men helt annerledes enn zorra selvsagt. Ble bare litt overrasket over hvordan noen låter plutselig hadde festet seg sånn at jeg blir glad hvis de kommer på radioen 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ab_naturals skrev (1 minutt siden):

Ja, den vil nok sitte godt etter imorgen, har vokst skikkelig på meg og nå får jeg den ikke ut av hodet 😅 Den engelske også faktisk, skikkelig bra låt men helt annerledes enn zorra selvsagt. Ble bare litt overrasket over hvordan noen låter plutselig hadde festet seg sånn at jeg blir glad hvis de kommer på radioen 🤗

Både Zorra og Dizzy driver å kverner rundt i hodet mitt. 

Olly spilte forresten hovedrollen i den britiske HBO serien its a sin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man kun mulighet til å stemme maks 20 ganger?

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det meldes at noe skjer før Carola bla skal hylle Abba, tror ikke de kommer selv, men kanskje avatarene? Åh, det blir høydepunktet for meg🙏🤩

Endret av Jobbermedbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (1 time siden):

Ser for meg Putin i bar overkropp og bjørneskinnstruse :ler2:

Bare å google så finner du det. Du må trolig bytte ut bjørneskinnstrusa med en hest, men det skulle duge.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt litt lessen for at Tsjekkia ikke gikk videre. Det var en av mine favoritter. 

At Hellas gikk videre skjønner jeg ikke.... Kroatia skjønner jeg heller ikke greia med. Jeg er nok litt i utakt med Europa ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lærke skrev (5 minutter siden):

Fortsatt litt lessen for at Tsjekkia ikke gikk videre. Det var en av mine favoritter. 

At Hellas gikk videre skjønner jeg ikke.... Kroatia skjønner jeg heller ikke greia med. Jeg er nok litt i utakt med Europa ;)

Jeg elsker Kroatia, synes den var festlig :D Men skjønner heller ikke at Hellas gikk videre. Danmark bl.a var bedre enn dem, synes det var kjipt at de ikke gikk videre istedenfor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (10 minutter siden):

Ser at det meldes at noe skjer før Carola bla skal hylle Abba, tror ikke de kommer selv, men kanskje avatarene? Åh, det blir høydepunktet for meg🙏🤩

Vi får sett vår lit til avatarene. Blir spennende.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker Kroatia, synes den var festlig :D Men skjønner heller ikke at Hellas gikk videre. Danmark bl.a var bedre enn dem, synes det var kjipt at de ikke gikk videre istedenfor.

Kanskje Kroatia vokser litt på meg, etterhvert ;) Jeg liker egentlig litt gøyale låter i Eurovision. Estland var morsom da og jeg likte Finland i fjor.

Synd med Nederland. Den var også en favoritt hos meg. I år tror jeg at Latvia får min stemme :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærke skrev (2 minutter siden):

Kanskje Kroatia vokser litt på meg, etterhvert ;) Jeg liker egentlig litt gøyale låter i Eurovision. Estland var morsom da og jeg likte Finland i fjor.

Synd med Nederland. Den var også en favoritt hos meg. I år tror jeg at Latvia får min stemme :)

Hva synes du om årets Finland-låt? Den er jo kjempetullete, men jeg likte den faktisk :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Hva synes du om årets Finland-låt? Den er jo kjempetullete, men jeg likte den faktisk :D 

Har ikke hørt den. Gikk glipp av første semifinale og så bare den som var i går. Men Finland bruker å ha litt spenstige bidrag så jeg gleder meg til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (1 time siden):

Man ser og både i denne tråden og andre steder at folk heier på Israel ene og alene av politiske årsaker. For meg blir det feil. Det er ikke det Eurovision skal være.

Tragisk opplegg.
Kan ikke folk bare slutte å være så trassige og heller stemme ut i fra smak og behag? Kanskje man må begynne å kjøre semifinaler der man bare får se/høre artistene uten å vite hvilket land de representerer? Så folk kun stemmer ut i fra hva de synes om artisten, musikken og sceneshowet. Men da hadde jo alle måttet synge på engelsk og kuttet bort alt som er typisk for landets kultur, så det hadde jo blitt veldig kjedelig. ESC skal være gøy, men i år ligger det faktisk en mørk sky over hele arrangementet.

Ellie Italia skrev (1 time siden):

Ingen som heier på Italia eller? Det er den beste sangen i år syns jeg :) Håper de vinner! 

Gjorde det litt før, men etter lekkasjen med stemmene i semifinalen, trekker jeg tilbake heiinga! :jolie:Minst poeng til Norge??? Nei, fysjameg, de kan ta seg en pizzabolle! :kjefte:

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Den når ikke fjoråret låt derfra opp til anklene engang, er fremdeles sur for at årets finale ikke arrangeres i Helsinki. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Momma skrev (7 minutter siden):

Den når ikke fjoråret låt derfra opp til anklene engang, er fremdeles sur for at årets finale ikke arrangeres i Helsinki. 

Fjorårets burde vunnet, 100% enig. Men konspiratorisk som jeg er, tror jeg det var rigga sånn at det ble Malmö. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Sverige kan vinne igjen? Har egentlig glemt av å vurdere det. Sangen er catchy og gutta er jo flinke. Er redd den blir for anonym oppi alt, da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærke skrev (9 timer siden):

100 prosent enig med skuffelsen over at Tsjekkia ikke gikk videre! Dårligere innslag gikk videre også :((

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

Tror dere Sverige kan vinne igjen? Har egentlig glemt av å vurdere det. Sangen er catchy og gutta er jo flinke. Er redd den blir for anonym oppi alt, da.

Jeg tror ikke det. Men er også så irriterende at det beste med den låta er det som er helt likt Faithless sin Salva Mea. Hvis de vinner, kommer jeg faktisk til å synes det er litt juks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke det. Men er også så irriterende at det beste med den låta er det som er helt likt Faithless sin Salva Mea. Hvis de vinner, kommer jeg faktisk til å synes det er litt juks.

Er flere elementer som er likt andre låter. Enig, det føles litt som juks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Blir spennende I kveld :). 

Hvem vinner? 

Israel

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...