Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enn at ESC skal føre oss ett skritt nærmere 3.verdenskrig. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror Norge kommer på 14. plass i år.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lykkedykker skrev (14 minutter siden):

Ukraina vant pga sympati

Sverige vant pga ABBA jubileum 

Israel kommer til å vinne pga sympati

Helt riktig. Men om Israel vinner, gjenstår å se. 

Dog likte jeg Ukrainas låt og opptreden. 

Irriterer meg fortsatt over at Loreen sin slitsomme låt slo Finland pga juryen😅 Må si at "Euphoria" som hun vant med i 2012 er av et helt annet kaliber enn "tattoo". 

Endret av K_mb
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Gjest Gentleman59
Skrevet

Ikke sett eller hørt dette sirkuset på mange år og jeg skal ikke se eller høre det i år heller, men to ting er sikkert: 
Jeg hadde ikke stemt på Norge i dette sirkuset uansett, melodi ikke hørt, men sirkusartistens uttalelser er lest og hørt. 
Jeg skal stemme det som er mulig å stemme på Israel. 

Skrevet
K_mb skrev (2 minutter siden):

Irriterer meg fortsatt over at Loreen sin slitsomme låt slo Finland pga juryen😅 

Veldig enig der. 

Jeg blir ellers veldig overrasket dersom ikke Kroatia eller Sveits vinner, da dette er bidrag som nok gjør det bra både hos folket og hos juryene.

• Liker 3
Skrevet

Han fra Nederland er nok disket. Folk i kommentarfeltet på YouTube diskuterer hvorfor. Det var tydeligvis mye drama etter pressekonferansen. 

• Nyttig 2
Skrevet
Momma skrev (5 minutter siden):

Veldig enig der. 

Jeg blir ellers veldig overrasket dersom ikke Kroatia eller Sveits vinner, da dette er bidrag som nok gjør det bra både hos folket og hos juryene.

Personlig liker jeg best Kroatia sin.

Skrevet (endret)
Bringebærsyltetøy skrev (2 minutter siden):

Han fra Nederland er nok disket. Folk i kommentarfeltet på YouTube diskuterer hvorfor. Det var tydeligvis mye drama etter pressekonferansen. 

Hvorfor er han nok disket? Dette har jeg ikke fått med meg.

Endret av Momma
Skrevet
Momma skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er han nok disket? Dette har jeg ikke fått med meg.

Det var en konflikt mellom han og den israelske delegasjonen 

Skrevet (endret)
Bringebærsyltetøy skrev (5 minutter siden):

Muligens Israel-protest ifølge VG:

Nederland møtte ikke opp (vg.no)

Endret av K_mb
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror Israel kommer til å vinne i år. Er helt sjokkert over støtten de har i Europa. Vondt i magen og bismak over hele finalen imorgen. 

• Liker 16
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Salmonella skrev (31 minutter siden):

Enn at ESC skal føre oss ett skritt nærmere 3.verdenskrig. 

Om det er så lite så skal til så er det vel likså godt å komme seg i gang med den krigen.

• Nyttig 6
Skrevet (endret)

SVT skriver at det skal ha oppstått en "fysisk konfrontasjon" mellom Joost Klein og en fotograf.  (SVT)

Endret av NordicViking
Feilstavet ord.
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Wera1 skrev (19 minutter siden):

Jeg tror Israel kommer til å vinne i år. Er helt sjokkert over støtten de har i Europa. Vondt i magen og bismak over hele finalen imorgen. 

Tror støtten evt er et ganske skeivt bilde på det hele. Mange av de som støtter Palestina, ser jo ikke på, og har dermed ikke mulighet eller lyst til å stemme på andre slik at Israel får prosentvis mindre stemmer. Så den boikotten til folk, slår feil ut tror jeg.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå skriver de at EBU har et krisemøte ang.dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Nå skriver de at EBU har et krisemøte ang.dette. 

Off, håper virkelig det løser seg 😟 Nå begynner det å bli altfor mye drama i det som skal være et upolitisk arrangement som bare sprer glede og samhold 😶

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Flere svenske medier skriver at Nederlands Eurovision-deltaker Joost klein er anklaget for å ha vært voldelig mot en kvinne i TV-produksjonen.

Fra VG. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pawn Hearts skrev (2 timer siden):

Neste år synes jeg man bør gjøre det om til en ren popularitetskonkurranse. Det er flere fordeler med det:

- Det blir helt legitimt å stemme politisk. Ingen kan lenger kritisere Vebjørn Selbekk for å gi 20 stemmer til Israel.

- Vi slipper all den dårlige musikken.

- Det vil være slutt på de ulidelig lange TV-sendingene. Alt kan være over i løpet av en time.

- Man sparer enormt på kostymebudsjettene.

Konkurransen kan ikke lenger hete noe som har med musikk å gjøre. Jeg foreslår Parodi Grand Prix.

Pawn Hearts, du er eit geni!! 😄

Skrevet
Ab_naturals skrev (14 minutter siden):

Off, håper virkelig det løser seg 😟 Nå begynner det å bli altfor mye drama i det som skal være et upolitisk arrangement som bare sprer glede og samhold 😶

Ja, bare trist dette, mistet litt gløden og gleden kjenner jeg. 

• Hjerte 2
Skrevet

Stakkars Sverige som prøver å arrangere noe flott, så skal det ødelegges av unødvendig drama

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...