Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Jeg tipper at det blir sånn i morgen: Juryen gir lite poeng til Israel og de er kanskje på 16.-17.plass. Og så kommer stemmene fra publikum og folk gir Israel så mange poeng at de hopper fra sitt 17.plass til 1.plass, leder med god margin og Eden begynner å gråte fordi hun skjønner hvor mye støtte hun har blant publikum 😀 

Ikke usannsynlig, men jeg håper juryene, når først Israel har fått lov til å delta, vurderer sangen og ikke konflikten. Det er sikkert veldig naivt av meg å håpe at dette skjer.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
7 hours ago, Odhrán Ó Máille said:

Israel kommer til å vinne, bare vent og se.

Israel er nr 2 på oddsen nå. Velfortjent!

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva tror dere om Norges sjanser?

Skrevet
PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Jeg tror vi vil være innenfor topp 7. Vi er litt anynomye på scenen synes jeg, ble litt mørkt? Er mye sirkus med Kroatia, Sveits, Estland, Spania, Italia og Israel er jo sirkus bare i seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Estland på repeat her etter gårsdagens. Stemning ass 😂

• Liker 6
Skrevet (endret)
Eloise12345 skrev (30 minutter siden):

Israel er nr 2 på oddsen nå. Velfortjent!

Hvis det er fordi folk stemmer på sangen er jeg enig. Men det er vel mye som tyder på at mange stemmer politisk også FOR Israel i år. Lite man kan gjøre med det dessverre, men for meg er ikke den ene veien noe bedre enn den andre når det stemmes politisk. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 3
Skrevet
PusheenPusheen skrev (17 minutter siden):

Jeg tipper rundt 14-15 der vi ligger på oddsen. Kan jo hende juryen vil stemme oss litt opp, men med tanke på rekkefølgen i finalen som nå er gjort kjent, gjorde vi det nok ikke så bra i semifinalen. Når vi synger midt på (14) kan vi nok også bli litt glemt. Dessverre. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Jobbermedbarn said:

Hvis det er fordi folk stemmer på sangen er jeg enig. Men det er vel mye som tyder på at mange stemmer politisk også for Israel i år. Lite man kan gjøre med det dessverre, men for meg er ikke den ene veien noe bedre enn den andre når det stemmes politisk. 

Elsker låten!  Men dette er min type musikk. Derimot: Jeg liker ikke all skrikingen i år. Synes det er mye skriking. 

Mine 3 favoritter er : 1. Israel  2. Ukraina 3. Kroatia.  Men israel topper overlegent hos meg. De andre er ingenting i forhold til Israel hos meg. Men det er en smakssak. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Skrevet
PusheenPusheen skrev (28 minutter siden):

Innenfor topp 10.

Jeg elsker sangen og synes absolutt den fortjener å vinne, men jeg tror det er andre som kommer til å gjøre det bedre. Samme hvordan det går er jeg uendelig stolt av Gåte og spesielt Gunnhild Sundli.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Norge trakk 2. halvdel og fikk start nr. 14, det er vel den tidligste startnr. man kan ha i 2. halvdel? Virker veldig rigget med alle de «producers choice». Skulle likt å ha trekning som ble streamer der man ser hvilket startnr de ulike bidragene trekker. Positivt at Kroatia spiller nesten sist da

• Liker 3
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Nymerïa said:

Innenfor topp 10.

Jeg elsker sangen og synes absolutt den fortjener å vinne, men jeg tror det er andre som kommer til å gjøre det bedre. Samme hvordan det går er jeg uendelig stolt av Gåte og spesielt Gunnhild Sundli.

Jeg tror Norge er for delt i publikum til at den kan vinne. Noen skriver at de opplever låten med gåsehud, og noen som helt grusom.  Det er veldig delt. De har heller ikke så mange likes som en del av de andre artistene har. Jeg tipper at de kommer på alt fra 11 til 16 plass. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror Norge er for delt i publikum til at den kan vinne. Jeg tror ikke det er mulig. Men vi får se

Akkurat det at den blir mottatt delt i publikum vil alltid være en fordel i Eurovision all den tid sterkt engasjement for og i mot vil resultere i mange stemmer fra tilhengere. Når det er sagt tror jeg Norge vil skuffe i finalen. Sangen er nok litt for utilgjengelig for mange. Tipper plassering rundt 15.-20. plass, selv om jeg håper og synd den fortjener bedre. 

Skrevet (endret)
murray skrev (40 minutter siden):

Jeg tror vi vil være innenfor topp 7. Vi er litt anynomye på scenen synes jeg, ble litt mørkt? Er mye sirkus med Kroatia, Sveits, Estland, Spania, Italia og Israel er jo sirkus bare i seg selv.

Jobbermedbarn skrev (25 minutter siden):

Jeg tipper rundt 14-15 der vi ligger på oddsen. Kan jo hende juryen vil stemme oss litt opp, men med tanke på rekkefølgen i finalen som nå er gjort kjent, gjorde vi det nok ikke så bra i semifinalen. Når vi synger midt på (14) kan vi nok også bli litt glemt. Dessverre. 

Nymerïa skrev (14 minutter siden):

Innenfor topp 10.

Jeg elsker sangen, og Norges bidrag er det eneste som har gitt meg gåsehud. Tror også topp 10, og håper selvsagt på seier. Blir skuffet om vi havner under topp 10, merker jeg.

Endret av PusheenPusheen
Grammatikkfeil
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep, latterliggjøring, nedsettende og hatefulle innlegg, og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 6
Skrevet

Norge kommer ikke på topp 10 i år, garantert 

• Liker 4
Gjest Merula
Skrevet

Tror dessverre heller ikke Norge havner på topp 10, muligens nærmere 15 plass. Men jeg er SÅ fornøyd med hvordan de leverte i går og de har fått oppnå det jeg ønsket for de med Eurovision deltagelsen; nå enda flere med den fantastiske musikken de lager. Europa-turné på de i desember 😊

Skrevet (endret)
Fame skrev (44 minutter siden):

Norge kommer ikke på topp 10 i år, garantert 

Når jeg ser oddsen nå tror jeg du har rett. Vi drukner i alle de flashy bidragene i år. Låta er uansett god og Gunhild er tøffeste dama i eurovision :) 

Endret av murray
  • Liker 2
Skrevet

Innser at Israel faktisk kan vinne. De lekkede tallene fra italiensk TV igår stemmer visstnok? Men håper jo virkelig Kroatia kan vinne og at han ikke må miste førsteplassen pga sympatistemmer til Israel.

• Liker 4
Skrevet
murray skrev (Akkurat nå):

Innser at Israel faktisk kan vinne. De lekkede tallene fra italiensk TV igår stemmer visstnok? Men håper jo virkelig Kroatia kan vinne og at han ikke må miste førsteplassen pga sympatistemmer til Israel.

Nå vil jeg si Israel er et vinnerbidrag. Veldig bra stemme og Eurovision preg over det. Dog ikke min smak og jeg heier på Kroatia :heiajente:

• Liker 9
Skrevet

Israel fikk visstnok 43% av de Østerriske stemmene også, selv om det er fra en mye mer tvilsom kilde enn Italia sine stemmer.

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...