Gå til innhold

Eurovision 2024

iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja...Dette var gøy, men nå er humøret ødelagt. Klarer ikke å skjønne dette med Belgia 😔😔

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (16 minutter siden):

Ømm... Ukraine dreper ikke journalister sine, 
Når Israel som er en medlemsstat i EBU utviser tilgangen for utenlandske journalister bryter det med prinsippene om pressefrihet, ytringsfrihet og den frie strømmen av informasjon som EBU støtter og fremmer. Med tanke på angrepet mot mediehuset i Gaza for omtrent tre år siden, som resulterte i den tragiske døden til Shireen Abu Akleh, og nå har de kastet Al Jazeeraut ut av Israel
Israel bør kastes ut. 

Israel vinner på lørdag. 

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (3 timer siden):

Bookmakerne traff på 9 av 10 i den første semifinalen. Skal bli spennende å se om de treffer like godt i den andre semifinalen. De mener at Norge går greit videre til finalen, så vi får krysse fingrene og håpe at de har rett.   🤞🤞😁

...

2024-Semifinal02.jpg

Bookmakerne traff på 9 av 10 i dag også. Den eneste de bommet på var Belgia. Den plassen gikk til Latvia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lexie Grey said:

Er sååå glad, vet at vi er vanvittig mange som har stemt!! ❤️ Hadde håpet at Israel skulle danke ut Gåte fra å komme til finalen, da hadde det blitt ramaskrik 😂 Liker ikke Norges låt i det hele tatt.

Jeg og. Er kjempeglad!!!!! Jeg håper på at Israel får den velfortjente plassering etter bedømming av hvilke låt de har i eurovision- finalen, og ikke etter hvilke leder de har innen politikken. ❤️

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TomSawyer said:

Israel vinner på lørdag. 

Håper på det!!!!! For en modig artist og modige representanter som sto stødig igjennom dette!. Tror ikke alle hadde klart det. Tenk om det var vi i Norge som hadde det slik. Modig gjort! 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (7 minutter siden):

Israel vinner på lørdag. 

Kan bli en skikkelig fight mellom Kroatia og Israel på lørdag ja...

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte Sveits ville konkurrere i toppen mot Kroatia, men nå er jeg ikke like sikker. Tror det blir Ukraina og Kroatia som får flest poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sterk magefølelse på at Israel vinner hele skiten. For så vidt fin låt men overhodet ikke min favoritt. Ser for meg overskriftene om det skulle skje.
Veldig glad for at Gåte gikk videre, og heier også litt på Kroatia, Nederland, Georgia, Østerrike, Italia og Irland. Mange artige låter og kule sceneshow i år! Gleder meg til lørdag!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bringebærsyltetøy said:

Kan bli en skikkelig fight mellom Kroatia og Israel på lørdag ja...

Jeg mener personlig at Israel sin er mye bedre enn Kroatia sin. Dette er bedre enn Loreen sin vinnerlåt!!!!  Loreen sin var bra, men denne overgår Loreen sin låt!!!.  Kroatia sin er morsom, men ikke helt min stil. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (15 minutter siden):

Jeg skal stemme på Israel i finalen!. Elsker musikken deres! Yessss! . Har den på spillelisten min i repeat når jeg trener. Den minner om Loreen sin vinnerlåt i fjor !!! 🥰. Er kjempeglad for at de kom videre nå!!!!

Lurer på hva Gåte sier til at Israel er videre! Men håper de har empati for Israel sin artist og bidrag! ❤️

Det er vel irrelevant hva Gåte mener. De stilte i samme semifinale som Israel og stiller i samme finale som Israel. 

Israel sin låt var god den, men de skulle aldri fått delta, de skulle vært utestengt på lik linje som Russland. Beklager, men politikken er allerede dratt inn i Eurovision. Artisten til Israel er ikke å klandre, men samtidig representerer artisten et land som daglig dreper og sulter ihjel et helt folk.

Endret av K_mb
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (6 minutter siden):

Jeg mener personlig at Israel sin er mye bedre enn Kroatia sin.  Kroatia sin er morsom, men ikke helt min stil. 

Enig! Jeg skjønner ikke greia med Kroatia. Men nå sjekket jeg oddsen og Israel er bare på 8.plass...🤔

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bringebærsyltetøy said:

Enig! Jeg skjønner ikke greia med Kroatia. Men nå sjekket jeg oddsen og Israel er bare på 8.plass...🤔

Det må være pga politikk. Huff. Folk dømmer nok den ned pga politikk.  Ikke på bakgrunn av talent og låt. Låten er fantastisk!. For mitt vedkommende: beste noensinne!!!❤️

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var dårlige greier. En fin sang som gikk videre, resten var bare møl. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 minutter siden):

Bookmakerne traff på 9 av 10 i dag også. Den eneste de bommet på var Belgia. Den plassen gikk til Latvia.

Bookmakerne forstår ikke at mennesker over hele Europa som aldri har stemt under ESC før vil stemme fram Israel.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at Eden Golan er tøff som tør å stå i det og synge for Israel, men en fantastisk låt er det virkelig ikke. Fin men kjedelig sang.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
K_mb skrev (1 minutt siden):

Det er vel irrelevant hva Gåte mener. De stilte i samme semifinale som Israel og stiller i samme finale som Israel. 

Israel sin låt var god den, men de skulle aldri fått delta, de skulle vært utestengt på lik linje som Russland. Beklager, men politikken er allerede dratt inn i Eurovision. Artisten til Israel er ikke å klandre, men samtidig representerer artisten et land som daglig dreper og sulter ihjel et helt folk.

Kunnskapsløst. Israel er mer i Ukrainas situasjon her; angrepet av en aggressor med terror og krig, og forsvarer seg. Ville vært umoralsk å utestenge land som Israel og Ukraina. USA ble jo heller ikke utestengt fra konkurranser som OL og annet da de ble utsatt for terror 11.september 2001. Skulle bare mangle. Kan ikke straffe ofre for terror med utestenging.

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (4 minutter siden):

Har en sterk magefølelse på at Israel vinner hele skiten. For så vidt fin låt men overhodet ikke min favoritt. Ser for meg overskriftene om det skulle skje.
Veldig glad for at Gåte gikk videre, og heier også litt på Kroatia, Nederland, Georgia, Østerrike, Italia og Irland. Mange artige låter og kule sceneshow i år! Gleder meg til lørdag!

Blir nok en del tv-stemmer, men tviler på at det er mange jury-medlemmer som tør å stille seg bak Israel i år

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belgia skulle gått videre.. hurra for gåte og jeg synes Israel har en fin låt. Heier på Norge og Kroatia på lørdag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (6 minutter siden):

Tror nok at Israel vinner er ekstremt urealistisk.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...