Gå til innhold

Eurovision 2024

iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

Jeg stemte bare på Belgia og Sveits. Ellers likte jeg Italia (best!), Frankrike og Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid Vår skrev (1 minutt siden):

Enig! Hørtes ut som flere sang inn i ei pute. Helt klart noe off med lyden. 

Flere som la merke til den svake lyden. Håper de retter det opp til finalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sminkebord said:

https://www.dagbladet.no/?playVideo=qLj8GMYU&isLive=false

Dagbladet har lagt ut hvordan folk reagerte på israel

Jeg er virkelig stolt over å ha stemt på de for dette er en sangkonkurranse. Det er dårlige tilstander i verden når folk viser stygg oppførsel med å plage en 20 år gammel artist fordi hun er født i feil land. 

Må lese! Takk for link! 

Endret av Eloise12345
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har gått ned en plass på oddsen om de kvalifiserer seg🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Nå har jeg stemt på Estland :danse2:De var så kule, så håper de går videre. 

Samme her 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi venter på resultatene...Biebers er gravide!! 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Jeg er virkelig stolt over å ha stemt på de for dette er en sangkonkurranse. Det er dårlige tilstander i verden når folk viser stygg oppførsel med å plage en 20 år gammel artist fordi hun er født i feil land. 

Må lese! Takk for link! 

Synes også det er dårlig å bue på henne, men samtidig bør hun forvente det på et vis. Jeg er en av de som synes israel burde blitt utestengt, men det er ikke i orden å bue. Synes det så ut som hu taklet det med verdighet iallfall :) 

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sminkebord skrev (1 minutt siden):

Synes også det er dårlig å bue på henne, men samtidig bør hun forvente det på et vis. Jeg er en av de som synes israel burde blitt utestengt, men det er ikke i orden å bue. Synes det så ut som hu taklet det med verdighet iallfall :) 

Å utestenge Israel fra Eurovision ville jo være umoralsk. Ukraina kjemper også mot terror og krig fra en aggressor, og ble selvsagt ikke utestengt. Da bør det samme gjelde for Israel. :)

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sminkebord said:

Forstår det. Jeg har desverre ikke fulgt med på det politiske. Men så et pogram på tv der israelere sa at de hadde blitt truet i alle år på foreks busser av selvmordsbombere. Men jeg vet lite om konflikten.  

Men musikkmessig så var Israel best etter min mening. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (5 minutter siden):

Må lese! Takk for link! 

Nå er det jo ingen som buet på henne på grunn av det faktum at hun er fra Israel… Å representere Israel er jo et valg. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sminkebord skrev (1 minutt siden):

Buingen handler nok ikke om henne personlig men landet hun representerer som mange naturligvis reagerer på. 

Personlig velger jeg å bare skru av over det bidraget. Ikke at det hjelper, men det er nå min lille protest. Har hørt sangen, og syns den uansett er fryktelig kjedelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lothlorien- skrev (6 minutter siden):

Å utestenge Israel fra Eurovision ville jo være umoralsk. Ukraina kjemper også mot terror og krig fra en aggressor, og ble selvsagt ikke utestengt. Da bør det samme gjelde for Israel. :)

Ikke-politisk konkurranse...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, IDGAF said:

Nå er det jo ingen som buet på henne på grunn av det faktum at hun er fra Israel… Å representere Israel er jo et valg. 

Vet det. Men hun bør få lov å representere sitt hjemland uten å bli buet på. Men jeg forstår at folk som har opplevd noe negativt med israel kan reagere. Men hun er uansett ingen leder av landet. Og i mine øyne er hun bare en uskyldig 20 åring som drømmer om å bli en stor artist. Det samme kunne skjedd i Norge om vi hadde en dårlig ledelse. Mange er stolte av hjemlandet uansett. Det er der man er født og oppvokst.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Vet det. Men hun bør få lov å representere sitt hjemland uten å bli buet på. Men jeg forstår at folk som har opplevd noe negativt med israel kan reagere. Men hun er uansett ingen leder av landet. Og i mine øyne er hun bare en uskyldig 20 åring som drømmer om å bli en stor artist. 

Enig med deg. Utrolig kjipt å bue på en 20 åring. Man har nok nerver å opptre foran et sånt stort publikum. Men synes hun greide seg veldig bra til tross.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...