Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Fremhevede innlegg

Skrevet
MAGEROST skrev (4 minutter siden):

har ikke sett det, men hun gikk på IG etter opptreden å sa hun skulle verve seg til IDF når hun kom tilbake til Israel.

Ligger ingenting om dette på instagram.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for i kveld, folkens! 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Just now, totti_1 said:

Kult det, men denne har alle glemt om 5 år.

den er glemt om noen minutter når klokka er 01:00

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Er alle de mannlige sangerne homofile?

• Liker 8
Skrevet

Gåte leverte ren musikalsk kvalitet, men glemte at ESC handler om å formidle politikk i musikk.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Da ble dette siste esc jeg gidder se. Det burde byttet navn til gayvision i istedenfor eurovision

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
totti_1 skrev (1 minutt siden):

Kult det, men denne har alle glemt om 5 år.

Enig! Eventuelt en uke..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ludovica- skrev (Akkurat nå):

Hadde foretrukket seier til Kroatia eller Frankrike. Men føler en seier til Sveits gir mer ro enn om Israel vant. Sveits sin sang hakket bedre enn Israel og. 

Når det er konflikter og folk blir bedt om å ta side sier noen at de velger å være Sveits (nøytrale). I disse tider med konflikter over "hele fjøla" føles det fint ut at det ble Sveits. I tillegg likte jeg låta!

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har ikke sett på kveldens finale, men jeg så episoden da Gåte vant den Norske finalen og jeg rev meg i håret.

Det var da totalt åpenlyst at den låta kom til å gjøre det dårlig. Det er noe visvass som kun Nordmenn synes er sjarmerende. For alle andre er det bråk/støy

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Sveits er jo nøytralt, så sånn sett smart å velge de. Selv om det ikke var min favoritt. Han gutten (?) er jo empatisk og søt i hvert fall da. Men politisk korrekt såklart. 

• Liker 4
Skrevet

Norge robbet i 2019, Finland robbet i 2023, Kroatia robbet i 2024. 

Hvem f*** synes det er logisk at 5 (FEM!!) personer i hvert land skal ha så sykt mye makt?? Blir så utrolig provosert!

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet

Da beholder vi antakelig rekorden for antall sisteplasser :laugh:

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Er jo mange nordmenn som har utvandret til Sveits da 💰, så vi kan jo delvis si at vi skal "hjem", neste år🤭?

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Enig! Eventuelt en uke..

Ja, jeg tenkte som et quiz-spørsmål 😂 

Selve låta holder max en uke.

• Liker 2
Skrevet
Bacteria skrev (Akkurat nå):

Utrolig mange rare kommentarer på henne i kveld… var både smått rasistisk mot han franske og rar kommentar om tyskeren ang ADHD.

Uheldig forsøk på å være morsom kanskje. Påvirket av alt styret hun og sikkert…

Hva sa hun om han franske?

• Liker 3
Skrevet
Ænema skrev (2 minutter siden):

Da ble dette siste esc jeg gidder se. Det burde byttet navn til gayvision i istedenfor eurovision

Gayvision har det vel vært siden 80-tallet....

• Liker 3
Gjest Tutte
Skrevet
missmcbeal skrev (1 minutt siden):

Sjokkerende plassering av Norge, spesielt med tanke på at vi var nr, 14 på oddsen

Ja dette er bare tull, og kommer aldri til å følge med på Eurovision igjen. Ser flere på YouTube kommenterer at denne sangen burde ha vunnet.

Trodde ikke at den kom til å vinne, men det hele hadde vært mer troverdig om den ikke kom på sisteplass 

Skrevet
Lærke skrev (16 minutter siden):

Hvorfor det? Norske låtskrivere for Sveits har gjort det knallbra og tvillingene for Sverige gjorde det heller ikke så verst😊

Sant, sant  😃

Skrevet

Er forøvrig ikke uvanlig et juryen år etter år har en felles favoritt som får drøssevis av 12ere. For min del er det et unntak at den som vinner er den jeg liker best. 

• Liker 10
Skrevet
powerpuffen skrev (6 minutter siden):

Altså, jeg forventet ikke sisteplassen på Norge, men det er en svært sær låt, og jeg kan ikke forstå hvorfor vi sendte det bidraget. Gothminister er fremdeles min favoritt 😅

og ja, avskaff juryene nå! 

Forstår godt den kom på sisteplass, grusom sang,

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...