Gå til innhold

Eurovision 2024

iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

In absentia skrev (2 minutter siden):

Diskriminert hvordan?

Israel sin kommentator sa at årets Eurovision er preget av svart magi, voodoodukker og satanisme 

Som forsåvidt er helt sant, lol

Endret av Fame
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (8 minutter siden):

Syns det er helt greit at Nederland er ute. Han virker veldig umoden, ufin og respektløs. Slang et rødt plagg over hodet når Israel snakket på pressekonferansen. Også hva var det han ble etterforsket for igjen? Voldsepisode med en tv-ansatt fordi måtte opptre etter Israel?

Hun greske satt og gjespet, for å så legge seg til å sove under pressekonferansen. Syns Eurovision i år har blitt til et show med småunger som har trassanfall, på trassanfall.

At Alessandra trekker seg tolker jeg som at hun prøver å score noen poeng. 

Er det ikke Gåte som skal opptre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (Akkurat nå):

Israel sin kommentar sa at årets Eurovision er preget av svart magi, voodoodukker og satanisme 

Som forsåvidt er helt sant, lol

Er det liksom diskriminering 😂🤣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Honey Dew said:

Hun skulle lese opp poengene for Norge, men vil ikke gjøre det lengre. Som sagt så er hun sitert i VG på grunnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Alessandra skulle dele ut poeng for Norge i år

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (37 minutter siden):

WTF!??

Norske Alessandra Mele skulle etter planen dele ut Norges poeng under Eurovision-showet lørdag. Nå trekker hun seg fra oppgaven bare timer før sendingen, melder NRK i en pressemelding.

😯😯

Åja, da forstår jeg. Synes hun er feig jeg,

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irlands Bambi Thug ber om at Israel utestenges fra Eurovision

Det skriver den irske kringkasteren RTE. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Enig, håper dette fører til at ingen vil ansette henne for fremtiden, helt utrolig uprofesjonelt å komme med dette rett før. Syntes hun ikke det var et folkemord i går og forrige uke?

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike stoppet midt i opptreden sin for å snakke om fred 

Jeg dævver av det som skjer der borte.

Evigvarende:popcorn:

Endret av Fame
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (6 minutter siden):

Javisst er hun feig. Hun burde aldri takket ja hvis hun ikke mente å gjennomføre, hun visste jo allerede da hun sa ja at Israel skulle delta, om det er grunnen for at hun trekker seg. Og hvis det er grunnen, har hun hatt lang tid på å trekke seg. Umodent og uprofesjonelt å gjøre det bare noen timer i forkant. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer dramanyheter hvert kvarter nå! Hva er neste? Hele ESC 2024 blir avlyst!?? 

Det ville ikke overrasket meg, faktisk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper mange trodde Israel skulle straffes med å ikke få stemmer i semifinalen, men gikk videre samt Italias stemmer ble lekket og viser hvor stort potensiale Israel har for å vinne. Nå er de redde Israel faktisk vil vinne og skal gjøre alt for å stoppe det. Ganske feigt. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy skrev (Akkurat nå):

Det kommer dramanyheter hvert kvarter nå! Hva er neste? Hele ESC 2024 blir avlyst!?? 

Det ville ikke overrasket meg, faktisk. 

Hvis alle skal trekke seg, så blir det ikke mye til show... Blir faktisk heller ikke overrasket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, PusheenPusheen said:

Javisst er hun feig. Hun burde aldri takket ja hvis hun ikke mente å gjennomføre, hun visste jo allerede da hun sa ja at Israel skulle delta, om det er grunnen for at hun trekker seg. Og hvis det er grunnen, har hun hatt lang tid på å trekke seg. Umodent og uprofesjonelt å gjøre det bare noen timer i forkant. 

Hun er ikke feig. Hun gjorde dette bevisst. Så mye er åpenbart.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller slippe Irlands bidrag enn Israels. Ser hun irske satanisten krever at Israel blir kastet ut fra Eurovision.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, DelvisPresley said:

Vil heller slippe Irlands bidrag enn Israels. Ser hun irske satanisten krever at Israel blir kastet ut fra Eurovision.

Kristen hysteri. Europeiske religioner som kom før kristendommen er ikke satanistiske.

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ænema skrev (17 minutter siden):

Er det liksom diskriminering 😂🤣

I følge VG skal kommentatoren også ha sagt "Og hun liker å snakke negativt om Israel"

Nå kan jeg ikke noe om reglene, men det er vel sikkert et brudd på EBU reglene at en kommentator ytrer seg på denne måten, det vil jo definitivt påvirke stemmegivingen, jeg er sikker på at man ikke skal ytre seg såpass som kommentator.

Ellers er det andre som ble sagt: 

«Det vil være mange forbannelser, svart magi og mørke klær, sataniske symbol og voodoo-dukker», referer RTE at kommentatoren sa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (14 minutter siden):

Enig, håper dette fører til at ingen vil ansette henne for fremtiden, helt utrolig uprofesjonelt å komme med dette rett før. Syntes hun ikke det var et folkemord i går og forrige uke?

Blei folkemord etter at Israel gjorde det bra i semien sikkert…!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silije skrev (5 minutter siden):

Hun er ikke feig. Hun gjorde dette bevisst. Så mye er åpenbart.

Bare fordi man gjør det bevisst, er det ikke mindre feigt. Mange gjør masse feige ting med fullt overlegg. Hun kunne ha takket nei til jobben siden hun uansett ikke hadde tenkt å gjennomføre. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (11 minutter siden):

Enig. Hun kan bare drite og dra! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...