AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Skrevet 20. desember 2023 Jeg matchet med en mann som bor i London. Vet ikke hvorfor jeg fikk han opp, da han jo bor langt unna. Men Tinder glitcher av og til. Vi har chattet frem og tilbake en liten stund, og han virker veldig hyggelig. Men han bor jo i England og jeg i Norge. Foreløpig er vi helt i startgropen på å bli kjent, så en eventuell utvikling er langt frem i tid. Men vil likevel høre deres erfaringer. Har dere pratet med noen som bor i et annet land? Møttes dere? Anonymkode: 71e57...972
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #2 Skrevet 20. desember 2023 Jeg matchet med en fra USA, han var da på ferie i Norge. Fikk truffet han noen dager før han dro videre. Vi hadde noe bra, men var jo ikke mulig å bygge videre på det med den avstanden. Vi har fremdeles litt kontakt på Snap, 2,5 år senere. Anonymkode: d0c7b...dcc
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #3 Skrevet 20. desember 2023 Ja jeg fløy til en i utlandet. Da hadde vi snakket på tlf i månedsvis først etter vi matchet på tinder. Trodde han var snill og god match, viste seg å være totalt fullstendig psyko. Var livredd han etter å ha møtt han fysisk Anonymkode: 48e88...7ff 1 2
GrønnNellik68 Skrevet 21. desember 2023 #4 Skrevet 21. desember 2023 Jeg snakket med en på badoo ett år fra Nederland som fløy hit tilslutt. Da jeg skjønte at mye kan skjules på chat og cam samtaler. Det gikk jo greit men var ikke noe for meg. Jeg reiste nedover til han og 1 år senere mest for at jeg ville komme meg bort en tur og gi han en sjanse til. Da ble det enda klarere at dette ikke var noe for meg. Helt ok som kompis men ikke noe mer for min del. Men han ringer nå en gang mellom bare for å høre åssen det går😊. Men long distance er vanskelige greier. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Skrevet 21. desember 2023 Ja, var på Tinder-date mens jeg var på ferie i USA. Har matchet med en del i Japan, men det funker ikke til å møtes. Tinder i Japan er rare greier. Har du og mannen i London aldri vært på samme sted? Du har aldri vært i London, og han har aldri vært i Norge? Ingen mellomlandinger eller noe? Jeg opplever ofte at Tinder er treg til å oppdatere avstander, så folk langt unna kommer opp, men da har vi vært på samme sted en eller annen gang. Anonymkode: 24164...e04
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #6 Skrevet 21. desember 2023 Tinder hadde i alle fall tidligere en funksjon for matching på tvers av landegrenser. Mye tvilsomt der da. Det sagt, jeg traff min kone på ren flaks online. Ikke Tinder, men en møteplass for backpackere/reisende. Vi møttes litt rundt om kring i verden siden hun kom fra et konservativt muslimsk land med en noe «komplisert» dating-kultur 😂 Tok steget og flyttet fra Norge for fem år siden og har aldri hatt det bedre. Om noe skulle jeg gjort det før. Anonymkode: 94098...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #7 Skrevet 21. desember 2023 Jeg matchet med en fra nabolandet. Han endte med å flytte hit, så giftet vi oss. Anonymkode: e96a2...0a3 1
Fighter83 Skrevet 21. desember 2023 #8 Skrevet 21. desember 2023 Er ikke på tinder lengre men langdistanse opplegg gadd jeg ikke da jeg var der. Skal da være mer lettvint å treffes liksom😅
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #9 Skrevet 21. desember 2023 Ikke fra Tinder, men har møtt en fra OkCupid og en fra Bumble, begge fra Mexico. De bodde imidlertid i Europa da jeg møtte dem. Anonymkode: a7017...8f3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #10 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikke fra Tinder, men har møtt en fra OkCupid og en fra Bumble, begge fra Mexico. De bodde imidlertid i Europa da jeg møtte dem. Anonymkode: a7017...8f3 Besøkte du dem, eller de deg? Hvor lenge snakket dere først? Anonymkode: 71e57...972
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #11 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg matchet med en fra nabolandet. Han endte med å flytte hit, så giftet vi oss. Anonymkode: e96a2...0a3 Så koselig! Hvordan gikk dere frem? Anonymkode: 71e57...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå