Gå til innhold

Hvordan spore pakke fra tise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bestilte en pakke for første gang på tise idag. Har vippset henne penger og hun sender bilde av pakken med mitt navn på post kontoret. Hun sier at hun ikke har sporingsnummeret men at om jeg har posten appen vill det automatisk dukke opp. Stemmer dette?

Anonymkode: 4b067...fde

Skrevet

Om h*n har sendt den som norgespakke opp til 10kg (169kr) så har vedkommende fått en kvittering med sporing. Men er den sendt som liten pakke (opp til 5kg og innafor postens mål) vil den bli fanga opp på sorteringsplass og navna. Om ditt nr er lagt inn burde du jo ha sett noe i appen i løpet av en halvtimes tid iallefall. Er den sendt som brev vil den ikke dukke opp i appen. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis den er sendt som pakke med sporing, og registrert med ditt telefonnummer, eller liknende, da skal den dukke opp i Posten-appen kort tid etter innlevering på postkontoret. 

• Liker 1
Skrevet

Hos meg dukker pakken som regel opp i post-appen automatisk i løpet av en dag eller noe, siden den blir registrert på mitt telefonnummer.

Anbefaler deg å bruke den integrerte betalingsløsningen tise har i fremtiden, da trenger man ikke å vippse 👍🏻

Anonymkode: f8567...582

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...