Gå til innhold

Maestro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om denne filmen? Mistenker at Bradley Cooper endelig får sin Oscar her. Kunne dog ønsket meg mer musikk i filmen.

Anonymkode: 92550...efd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, DeLorean said:

Jeg har lagret den. Gleder meg! Cooper er mer enn et pent ansikt, han er en god skuespiller.

I denne filmen fikk han kritikk for lang nese også 😅 syns det går for langt når man ikke kan ligne på den man skal spille heller. Bra skuespillerprestasjon av Mulligan også.

Anonymkode: 92550...efd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gledet meg veldig til denne. Sjeldent jeg gidder å se på film.

Jeg syns den bare var merkelig. Sovnet i deler av den, men orker ikke å se det jeg gikk glipp av. Ser at det er noe stort og kvalitetsmektig med den, men for meg føltes den som 1 av 10.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/23/2023 at 12:37 AM, AnonymBruker said:

Jeg likte den godt, men foretrekker Tár.

Anonymkode: 48d08...777

Tár er jo en ordentlig film med kunstnerisk verdi. Maestro er mer som en etterligning av en film, som noe KI kunne ha laget.

Anonymkode: 0c0ed...4f0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 13.23):

Trodde tråden handlet om maestro fra Seinfeld 😁

Anonymkode: 4cbf1...ad8

Jeg trodde den handlet om Maestro på NRK, kjendisdirigentkonkurransen...

Anonymkode: 2e585...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/22/2023 at 10:43 PM, visp said:

Jeg hadde gledet meg veldig til denne. Sjeldent jeg gidder å se på film.

Jeg syns den bare var merkelig. Sovnet i deler av den, men orker ikke å se det jeg gikk glipp av. Ser at det er noe stort og kvalitetsmektig med den, men for meg føltes den som 1 av 10.

Har ikke sett Maestro, men synes veldig få biografi-filmer er gode. Og de få underholdende biografi-filmene har ofte gjort så store endringer i historien at de har lite med virkeligheten å  gjøre.  Tror mange slike biografi-filmer kun lages som Oscar-frierier. 

Tror deler av problemet er at det er vanskelig å fortelle historien om livet til en person på 2 timer. En mini-serie tror jeg er bedre medium å lage visuell biografi på. Selv om bøker nok er det beste for biografier. 

Anonymkode: 0e73a...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har ikke sett Maestro, men synes veldig få biografi-filmer er gode. Og de få underholdende biografi-filmene har ofte gjort så store endringer i historien at de har lite med virkeligheten å  gjøre.  Tror mange slike biografi-filmer kun lages som Oscar-frierier. 

Tror deler av problemet er at det er vanskelig å fortelle historien om livet til en person på 2 timer. En mini-serie tror jeg er bedre medium å lage visuell biografi på. Selv om bøker nok er det beste for biografier. 

Anonymkode: 0e73a...6ab

Ja, tror du er inne på noe der. 2 timer på et helt liv blir noe snaut:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...