Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant ikke eget fora for mobiltelefon så prøver her. 

Det er snart på tide med ny telefon, kjøpte sist romjula 2019 da min falt i gulvet og resultatet var halv skjerm svart og resten tøys. :) 

Ønsker ikke den siste nye, men nyere enn den jeg har som er Samsung s10e. Den fungerer egentlig bra, men har startet å lade tregt. Lurer på om det er tider på året hvor det er lurt å kjøpe, og når det er best å unngå kjøp. Ser feks at det kan komme tilbud på pc og laptop ved skolestart. 

Og, hvilken Samsung skal jeg gå for, når jeg ikke ønsker de helt nye pga pris. Det skal jo ikke så mye til for å forny meg da, siden jeg ikke kjøpte siste nye i 2019 heller. :D 

Takker for tips, og jeg trenger ikke tips om andre merker, selv om du liker dem bedre. Gammel vane og gammel dame ;) 

Bruker ikke telefonen til spill og slikt, men tar noen bilder. 

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om at det er spesielle årstider hvor det lønner se å kjøpe telefon. Tror ikke det. Selv kjøper jeg ny telefon når den gamle slutter å virke, uansett når på året det måtte være. Telefonene varer gjerne 4-5 år, minst, hvis de tas godt vare på, så jeg har ikke hatt mange telefoner gjennom årene.

Jeg har S10e nå, og har ingen planer om å bytte den. Byttet batteri i den for et par år siden, og den ble som ny. Kostet noen hundrelapper, men var verd det fremfor å kaste og kjøpe ny.

Kona har Samsung S20, og er veldig fornøyd med den. Hvis du finner en nyere brukt S20, har du god redskap en stund, med godt kamera.

Tror den nyeste samsung kommer på nyåret, det har allerede kommet lekkasjer om hvordan den blir i alle fall. Tipper prisen synker i alle fall litt på eldre modeller når den nyeste kommer?

Anonymkode: 4ab5e...636

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...