MissSoxty Skrevet 20. desember 2023 #1 Skrevet 20. desember 2023 Heisann. Jeg oppdaget et søkk i huden under høyre bryst igår. var på brystdiagnostisk senter den 16.11 for en kul i venstre bryst, de sjekket begge brystene nøye. burde jeg ta det opp med legen eller bør jeg være beroliget? De sa ingenting om søkk når jeg var der, har heller ikke sett/oppdaget det før igår. Er skikkelig bekymret
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #2 Skrevet 20. desember 2023 Søkk skal man gå til legen med❤️ Det må jo ikke være noe, men du skal heller ikke la være å sjekke det, for det kan også være tegn på at noe er galt. Ingen på kg kan fortelle deg hva det er, så vær så snill kom deg til legen. Anonymkode: 86757...875
MissSoxty Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2023 Jeg var på brystdiagnostisk senter den 16.11.23 altså for en mnd siden, da sa de at alt så fint ut. Jeg har sendt mld til legen, men jeg har også ekstrem helse angst og spiraliserer ned i et mørkt hull med alt som har med kreft å gjøre😪
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4 Skrevet 20. desember 2023 Undersøk deg på nytt kjære deg,helst en annen plass. Lykke til! Anonymkode: 51795...0d6
MissSoxty Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2023 Ja skal til volvat imorgen tidlig. Er så ekstremt redd for kreft, jeg er helt dårlig. jeg skal i behandling den 4 januar for ekstrem sykdomsangst. Men noen ganger kjenner jeg på at det hadde vært bedre å bare avslutte ting enn å gå rundt med en sånn intens ekstrem redsel
MissSoxty Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2023 Gikk bra på volvat, legen sa alt så fint ut. Men klarer bare ikke slå meg til ro:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå