Gå til innhold

Frossen karamellpudding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett/kjøpt frossen karamellpudding? Sånn rund form greie, pleier komme til jul. (Mulig den fins ellers og, men jeg kjøper den bare til jul) Ikke på oda, hadde ikke på remaen vår, kan ikke finne på meny.no

Skrevet

De har på Meny, men mulig ikke i nettbutikken nær deg. Logg evt ut av meny, også se om du ser den der du også. 

Før var det en i en mye finere fasong, men vet ikke om dette er den samme bare kjedeligere form eller en annen en. 

IMG_3018.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Daisy-love skrev (1 minutt siden):

De har på Meny, men mulig ikke i nettbutikken nær deg. Logg evt ut av meny, også se om du ser den der du også. 

Før var det en i en mye finere fasong, men vet ikke om dette er den samme bare kjedeligere form eller en annen en. 

IMG_3018.jpeg

Kanskje det er den samme? Mulig jeg overså den fordi jeg lette etter en rund boks 😆 får ha denne som mulig backup da og håper de har den på meny i nærheten. Takk! 

• Liker 1
Skrevet
Zwish skrev (Akkurat nå):

Kanskje det er den samme? Mulig jeg overså den fordi jeg lette etter en rund boks 😆 får ha denne som mulig backup da og håper de har den på meny i nærheten. Takk! 

Bare hyggelig! Tipper vi tenker på samme, og den var mye finere å se til, men så har du denne å se etter om du ikke finner den andre 😊 

Skrevet

Det var Diplom Is som pleide å ha den runde, den på bildet over er fra Hennig Olsen. Jeg har heller ikke sett den runde i år tror jeg?

Anonymkode: 61762...474

Skrevet
Zwish skrev (19 minutter siden):

Noen som har sett/kjøpt frossen karamellpudding? Sånn rund form greie, pleier komme til jul. (Mulig den fins ellers og, men jeg kjøper den bare til jul) Ikke på oda, hadde ikke på remaen vår, kan ikke finne på meny.no

De har dem på Kiwi. men er ikke rundt lenger men i sånn isboks fasong. Boksen er brun 

Anonymkode: a5e34...f61

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fant dette på siden deres 😥

https://www.diplom-is.no/riskrem-og-karamellpudding

Anonymkode: 61762...474

Ååneeei!!! 😭 hvorfor??! Den har fantes fra h. Olsen, diplom og et rema-jule merke- og nå virker det som alle har droppet den. Men får se etter den firkanten da, selv om noe av sjarmen var den formen. 

Skrevet
Zwish skrev (12 timer siden):

Ååneeei!!! 😭 hvorfor??! Den har fantes fra h. Olsen, diplom og et rema-jule merke- og nå virker det som alle har droppet den. Men får se etter den firkanten da, selv om noe av sjarmen var den formen. 

Med fare for å banne i kjerka, så kan du jo lage en selv, i randform. Da får du den formen du vil ha, og det er i tillegg ganske enkelt. ;)

Skrevet
Brunhilde skrev (3 timer siden):

Med fare for å banne i kjerka, så kan du jo lage en selv, i randform. Da får du den formen du vil ha, og det er i tillegg ganske enkelt. ;)

Haha, ja litt banning 😂 må bare si- det er ikke det samme! Hjemmelaget karamellpudding er ok, men ikke som den der man kjøper 

Skrevet
Zwish skrev (5 minutter siden):

Haha, ja litt banning 😂 må bare si- det er ikke det samme! Hjemmelaget karamellpudding er ok, men ikke som den der man kjøper 

Nei, den er mye bedre den hjemmelagde☺️

Anonymkode: d5374...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...