AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Del Skrevet 20. desember 2023 Mulig jeg er skikkelig dårlig på å lete, men jeg klarer ikke finne ut av hvilke fond Nordea tilbyr på IPS-konto. Noen som vet/er bedre enn meg på å lete? Jeg har IPS-konto hos Sbanken nå, men blir tvangsflyttet til DNB så leter etter en ny bank. Har fått med meg at Nordea har lav kurtasje på ASK, så tenkte de kanskje har gode priser på IPS også. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 64c57...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 20. desember 2023 #2 Del Skrevet 20. desember 2023 Jeg hadde valgt tilbyder etter behov. Hvilke fond ønsker du deg? Schmuhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg ville ha starta IPS konto i Kron hadde jeg vært deg! Vil tro det er en del rimeligere, og bedre grensesnitt! Mange planer å velge mellom, og du kan gjøre det helt enkelt (profil "indeks" eller "teknologi" f.eks.), eller spesifikt velge fond. Jeg har IPS i Kron (tidligere Nordnet) og er fornøyd! Anonymkode: 5abff...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Del Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg ville ha starta IPS konto i Kron hadde jeg vært deg! Vil tro det er en del rimeligere, og bedre grensesnitt! Mange planer å velge mellom, og du kan gjøre det helt enkelt (profil "indeks" eller "teknologi" f.eks.), eller spesifikt velge fond. Jeg har IPS i Kron (tidligere Nordnet) og er fornøyd! Anonymkode: 5abff...7d7 Enig. Er kunde i både Kron og Nordea, og jeg anbefaler ikke Nordea. Ellers var det vel før de hadde billig kurtasje? Lenge siden det ble slutt på det. Anonymkode: a2191...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #5 Del Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Er kunde i både Kron og Nordea, og jeg anbefaler ikke Nordea. Ellers var det vel før de hadde billig kurtasje? Lenge siden det ble slutt på det. Anonymkode: a2191...2f0 På norske aksjer har Nordea 0,04 %, min. kr 39,00 maks kr 149,00 . Nordnet har 0,049 % og min. Kr 79,00 for nordiske aksjer. Så for småsparere er Nordea rimeligere. Anonymkode: 64c57...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #6 Del Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har IPS i Kron (tidligere Nordnet) Det er vel Storebrand som har Kron? Anonymkode: 64c57...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #7 Del Skrevet 21. desember 2023 KLP. Anonymkode: 6b46f...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #8 Del Skrevet 22. desember 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Det er vel Storebrand som har Kron? Anonymkode: 64c57...5da Stemmer det! De kjøpte opp Kron nå i 2023 mener jeg Anonymkode: 5abff...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå