AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Skrevet 20. desember 2023 Siste par ukene har mailer fra mamma, borettslaget, en venninne og strømleverandøren min havnet i søppelfilteret. Kanskje er det flere enn jeg har oppdaget. Dette er lagrede kontakter som jeg har fått mail fra mange ganger tidligere uten problemer. Ingen av dem har skrevet skumle ord som kan gi inntrykk av at de er svindlere. Er det mulig å gjøre noe med dette? Anonymkode: 32452...581 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #2 Skrevet 20. desember 2023 Sjekke søppelpost-mappa oftere. Og markere de som "ikke søppelpost" om du har mulighet til det Anonymkode: 2759e...7b7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Dette skjer hos meg konstant og det er forferdelig irriterende Anonymkode: 30228...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #4 Skrevet 2. januar 2024 Har fortsatt problemer med dette. Sykt irriterende å måtte gå inn i søppelpost og søppelkassen i tillegg til innboks. Anonymkode: 32452...581 2
anon01 Skrevet 2. januar 2024 #5 Skrevet 2. januar 2024 Har du sjekket innstillinger....? Det er nemlig mulig å legge inn "klarte avsendere og domener" under innstillinger - e-post - søppelpost... Der kan du legge inn e-postadressen til de avsendere du ikke vil skal havne i søppelpost.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 anon01 skrev (20 timer siden): Har du sjekket innstillinger....? Det er nemlig mulig å legge inn "klarte avsendere og domener" under innstillinger - e-post - søppelpost... Der kan du legge inn e-postadressen til de avsendere du ikke vil skal havne i søppelpost. Tusen takk! Visste ikke om dette. Tror dette fikser problemet. Anonymkode: 32452...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå