Gå til innhold

Er du tiltrukket av mennesker som ser ut som deg, eller som ikke ser ut som deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har både lest og sett at veldig mange tiltrekkes av mennesker som ligner seg selv. Ser flere par som like gjerne kunne vært tatt for søsken. Jeg personlig foretrekker personer som ser helt annerledes ut enn meg selv. Jeg har mørkt hår og mørke øyne, og ender stort sett alltid opp med lyshårede med blå/grønne øyne. 

Hvordan er dere? Og hvorfor tror dere så mange vil ha noen som ligner seg selv?

Anonymkode: 4e0ca...6b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiltrekkes mørke mystiske karismatiske menn, og fått høre at jeg oppfattes mystisk og karismatisk og jeg er også mørkhåret. De to forholdene jeg har hatt har andre sagt at vi kler hverandre 

Anonymkode: 38149...064

Skrevet

Jeg liker de som ikke likner på meg både i personlighet og utseende

• Liker 1
Skrevet

Personlighet teller mye mer enn utseende, men hvis jeg kun skal tenke på utseendet, blir jeg mest tiltrukket av personer som ligner meg selv. Er rødhåret og tiltrekkes mest av rødhårerede eller lys blonde menn med lys hud, og gjerne også fregner. 

For kroppsfasong har det mindre å si. Jeg er selv tykk og lav, men synes både høye, lave, tykke eller slanke kan være tiltrekkende. 

• Liker 1
Skrevet

Hva skal man med kjæreste, når man har speil? 🤓

Skrevet
a l'orange skrev (2 minutter siden):

Hva skal man med kjæreste, når man har speil? 🤓

😂

Kommentaren din fikk meg til å tenke på denne sangen: 

"Det er vanskelig å være beskjeden,
når man er helt uten feil.
Og hver gang jeg ikke kan se meg,
så lengter jeg hjem til mitt speil"

Skrevet

Er blond og faller stort sett alltid for mørkhårede med skjegg. 

Anonymkode: 94d2d...fd0

Skrevet

Som regel motsatt av meg. Jeg er liten, men liker store menn :)

Skrevet

Likt tiltrekker likt 

• Liker 1
Skrevet
Kniv & gaffel skrev (8 minutter siden):

😂

Kommentaren din fikk meg til å tenke på denne sangen: 

"Det er vanskelig å være beskjeden,
når man er helt uten feil.
Og hver gang jeg ikke kan se meg,
så lengter jeg hjem til mitt speil"

Hahaha! :laugh:  Knallbra!

Skrevet

Utseendemessig har alle jeg har falt for vært mørkhårete. Mannen min har mørkt hår og er ganske kraftig, jeg er blond, lav og spedbygd. Og jeg tror vi er ganske ulike når det kommer til ansiktstrekk og det meste annet også. Det eneste jeg har hørt er at vi har like lepper, av en eller annen grunn, fyldig underleppe og tynn overleppe. Og det hadde eksen min også, når jeg tenker etter. Men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke faller for menn fordi de har lepper som ligner mine.

Personlighetsmessig er mannen og jeg like på noen områder og ulike på andre. Eksene mine har vært mer like meg. I hvert fall i form av å være mer sjenerte og introverte som meg. Han jeg er gift med er definitivt ikke sjenert. 

Anonymkode: 4fecd...243

Skrevet

Kan ikke si at noen av de jeg har falt for er lik meg. Og de er vel ulik hverandre og. Jeg er lita, har en del kilo for mye. Kjæresten min er tidligere toppidrettsutøver. Ikke har vi lik historie eller like interesser heller. Men vi har en del likheter i personligheten. 

Anonymkode: 787c4...0fa

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er mørk i håret og brune øyne. Halvt utenlandske gener. Kjæresten min er mørkeblond med grønnblåe øyne🤷🏻‍♀️😅

Alltid blitt tiltrukket mot blonde menn da 👀

Skrevet
WhisperingWind skrev (2 minutter siden):

Jeg er mørk i håret og brune øyne. Halvt utenlandske gener. Kjæresten min er mørkeblond med grønnblåe øyne🤷🏻‍♀️😅

Alltid blitt tiltrukket mot blonde menn da 👀

Helt likt😄 Synes blonde er eksotisk for meg😄

Anonymkode: a74b6...1a4

Skrevet

Jeg er blond med blå øyne, og har aldri blitt tiltrukket av blonde menn. 

Jeg elsker brunt hår og brune øyne😍

Anonymkode: f3768...98a

Skrevet

Jeg har helt mørkt hår og blå øyne, det samme har mannen min😍 Aldri blitt tiltrukket av blonde eller rødhårede menn. 

Jeg liker spesielt godt litt smale øyne/tunge øyelokk på menn og jeg har dette selv, så er nok noe i det. 

Anonymkode: 7390b...439

Skrevet

Jeg er blond og blåøyd, veldig lys i trekkene. Synes mørkere menn er utrolig vakre, men har allikevel alltid vært med lyse og blåøyde menn. 

Anonymkode: 8e492...d12

Skrevet

Jeg er blond med lyseblå øyne, og rent utseendemessig har jeg alltid vært tiltrukket av mørke menn. Mørkt hår, mørk hud, brune øyne. Min "sexual awakening" som 14-åring var musikkvideoer av Enrique Iglesias :flau:

Etter litt for mange episoder med latinamarikanske/Sør-Europeiske menn så fant jeg meg omsider en nordmann som nå er min samboer ❤️ Han er mørk han også, men ser nå nordisk ut likevel. 

Anonymkode: 5637b...200

• Liker 2
Skrevet

Tror kanskje det kan være noe i det, selv om det er vanskelig å vite hvordan jeg hadde sett ut som mann. Jeg tror ikke man skal henge seg for mye opp i hårfarge, men heller se på større trekk som etnisitet. Jeg har feks aldri funnet asiatiske menn tiltrekkende, men synes feks mange italienske menn er veldig tiltrekkende. Italienere er nok genetisk likere meg enn asiatere 

Anonymkode: 2b7f7...a9d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har langt, blondt hår, men relativt mørke øyne (bryn og vipper). Skal innrømme at jeg gjerne ser ekstra på menn med langt blond hår og mørke øyne også. Litt som Geralt of Rivia. Med Snapfilter som gjør meg til mann, ligner jeg på en prikk :D

Anonymkode: 6b56f...171

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...