AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Skrevet 20. desember 2023 Jeg søkte i november hjelp fra frelsaemenen til mine barn. Julegaver, og mat. Fikk levert mat igår og var veldig glad! Jeg fikk beskjed om å sende inn ønskeliste til barna,var ikke kresen skrev bare leker etter alder. Nå kom de og leverte ut store kasser med gaver i nabolaget så jeg. og jeg fikk en kasse med store pakker , 10 min senere ringte de på og ville ha tilbake gavene. Det var feil. Og fikk en liten pose med sokker og sjokolade. Jeg ble litt skuffet da men tenker jeg og litt spesielt at vi fikk så lite i forhold til de andre og de andre har bedre økonomi en oss og bil osv. Men jeg vil ikke klage og tar takke til det vi fikk .. hørte noen andre fikk gavekort også... Har kontaktet rett fram siden november men ikke fått svar... Anonymkode: c57f6...333
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Skrevet 21. desember 2023 En kasse med gaver skal nok ikke til en husholdning men fordeles jevnt Anonymkode: d2b32...fab 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #3 Skrevet 22. desember 2023 Så barna dine får sokker og sjokolade til jul? Anonymkode: 51ad3...6b7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #4 Skrevet 22. desember 2023 *frelsesarmeen Anonymkode: f8a02...739 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Skrevet 22. desember 2023 Det høres veldig rart ut synes jeg. Det har helt sikkert skjedd en feil et sted. Det skulle nok ha vært en gave hver til barna dine, men så har noen rotet det til. Håper dere får en fin jul likevel🎄 Anonymkode: d623b...44d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 Jeg lurer på hvor det er du bor siden alle naboer får kasser fra Frelsesarmeen og du har fri utsikt til utlevering? Slummen? Og hvordan vet du at de andre har bedre økonomi enn deg? Har du tilgang til inntketsopplysninger, konto, utgifter osv? Kos deg med sjokkisen og sokkene trololol🎄 Anonymkode: 2a637...3df 11 1 5
Duff Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 Det høres rart ut. Snop som gave til voksne men til barn..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lurer på hvor det er du bor siden alle naboer får kasser fra Frelsesarmeen og du har fri utsikt til utlevering? Slummen? Og hvordan vet du at de andre har bedre økonomi enn deg? Har du tilgang til inntketsopplysninger, konto, utgifter osv? Kos deg med sjokkisen og sokkene trololol🎄 Anonymkode: 2a637...3df Anonymkode: d4d94...d3a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Skrevet 23. desember 2023 Jeg har også kontaktet rett fram uten å få svar. De har hatt enorm pågang så de har nok ikke hatt kapasitet til å hjelpe alle. Vil tro det har skjedd en feil hos Frelsesarmeen rundt dere. Trist at det ble slik. Anonymkode: 63130...b73
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #10 Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 19.45): Jeg søkte i november hjelp fra frelsaemenen til mine barn. Julegaver, og mat. Fikk levert mat igår og var veldig glad! Jeg fikk beskjed om å sende inn ønskeliste til barna,var ikke kresen skrev bare leker etter alder. Nå kom de og leverte ut store kasser med gaver i nabolaget så jeg. og jeg fikk en kasse med store pakker , 10 min senere ringte de på og ville ha tilbake gavene. Det var feil. Og fikk en liten pose med sokker og sjokolade. Jeg ble litt skuffet da men tenker jeg og litt spesielt at vi fikk så lite i forhold til de andre og de andre har bedre økonomi en oss og bil osv. Men jeg vil ikke klage og tar takke til det vi fikk .. hørte noen andre fikk gavekort også... Har kontaktet rett fram siden november men ikke fått svar... Anonymkode: c57f6...333 Dette nekter jeg å tro på! Anonymkode: 0ec45...cda 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #11 Skrevet 25. desember 2023 Klage på frivillig arbeid og gratis gaver, hadde jeg ikke gjort Men har jobbet mye dugnad og frivillig selv, så vet at utakknemlig folk fins det flust av,og det er gjerne de som har mest fra før av i samfunnet Anonymkode: d54c1...152 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #12 Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette nekter jeg å tro på! Anonymkode: 0ec45...cda Enig. Anonymkode: 43483...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #13 Skrevet 25. desember 2023 Høres ut som det har skjedd en feil… mulig de har forvekslet deg med noen andre. Anonymkode: ed5a0...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå